הידעתם שהשווערצה קינדר חזרו

modulo1000

New member
הידעתם שהשווערצה קינדר חזרו

http://www.youtube.com/watch?v=HXodT0l1vGo
http://www.youtube.com/watch?v=3SihBbX6mH0
http://www.youtube.com/watch?v=IrEyV4_BI-Q
אמנם גוליברית חזרה בתשובה
אבל אתם יודעים מנסיון
שיש לא מעט דתיים הזויים
ולא רק בקרב נאמני הר הבית
יש אפילו שניים כאן בפורום
האחד יותר הזוי מן השני
אז גם זו נשארה הזוייה
תבואו הערב ונשאל את המתופף פשר התופעה
 

ozitex

New member
תגיד לי

מה זה החרטא הזה?

 

modulo1000

New member
חרטא ?....תקשיב לזה

http://www.youtube.com/watch?v=M752bwmxd2M
ובמקומך הייתי נזהר לא יודע אם מדובר בגברת או אדון
אבל מדובר ב 190+ ס"מ של עוצמה
היא אוכלת כמוך 10 לארוחת בוקר
ואח"כ מברכת
http://www.youtube.com/watch?v=Yg9Ce1sxg_Y&list=UUH01o_oxcUlgBdXumE5UJNg
עוזי במקומך הייתי מפרסם כאן מיד ומהר מכתב הבהרה שאתה חוזר בך ומדובר בפאר היצירה האנושית
 

ozitex

New member
אייטיז כזה..חח

טוב אדוני. אולי אני לא טיפוס גאראז'י אבל אני לא אוכל את כל הלוקשים שמנסים להאכיל אותי.

זה לא הקטע שלי, סוף פסוק.

שב"ש ובוא נשמור על השבת..
חח
 

Jflyaway

New member
עוז. בתור אחד שראה אותם בהופעה הרשה לי לתקן

את הרושם שהאדון מודולו1000 יצר, כאילו מדובר בלהקת גראז'.....
אבל לא. מדובר כמובן בז'אנר שאגודת הקברנים השכילה להגדיר בעבר כ "קקה עם צעקות", שזה בעצם חבורה של אידיוטים שלא באמת יודעים משהו על מוסיקה ושמיומנויות הנגינה שלהם ZERO מוחלט. הם שורצים של הבמה ועושים בלאגן, שמרוב שהוא גרוע - הוא מבדר בטירוף ומהנה ביותר. זו לא חווייה מוסיקלית, גם לא "אמנות" (ראיתי שבזמן האחרון מזכירים את המילה הזו פה הרבה)

מה שכן... הם לא לוקחים את עצמם ברצינות, וזה הופך את החרטא שלהם להרבה יותר כייפית מחרטבונא של אחד שלוקח את עצמו ברצינות ומאמין שהוא אשכרה יוצר חשוב, אבל מה לעשות שהמוסיקליות שלו בתחת, נגיד ערן צור.....
 

ozitex

New member
כן, הבנתי את הנקודה

אמרתי גאראז' אבל ברור לי שזה לא בז'אנר.

האמת, כבר הפנמתי שהם מה שאתה מתאר. והאמת, לא ממש עושה לי את זה קקה וצעקות ומוסיקה לא טובה. מבחינתי דווקא גאראז' טוב עדיף כי שם לפחות נותנים בראש ברצינות, ולא מז...ם ת'שכל עם בולשיט.

אני מוכן להמר שחברי הדבר הזה לא יספרו לנכדים שלהם בגאווה על האקספרימנט הזה שמן הסתם לא משאיר ולא ישאיר שום רושם על אף אחד, כולל על אלו שמעורבים בו עכשיו.

עכשיו תגיד לי, למה לכל הרוחות, אנשים שיודעים שאין להם מושג מהחיים שלהם במוסיקה מתעקשים לעשות דברים חסרי טעם, להופיע על במות ולשכנע אחרים בלהשתתף בבולשיט שלהם, במקום ללכת ולעזור לאנשים שבאמת זקוקים לעזרה כגון זקנים או חסרי בית. אתה רוצה להשאיר רושם? למה ללכת על החרטא הזאת שלא שווה כלום, במקום להשקיע את האנרגיות שלך במשהו מועיל לפחות.

ולחילופין, אם אתה קורא לעצמך מוסיקאי לפחות תשקיע,תתאמץ, או תפרוש לאלתר מהתחום שאין לך בו מושג ושום תרומה בו!
 

Jflyaway

New member
דווקא לדעתי התשובה לשאלה הזו ברורה

אם היה מדובר במוסד של מוסיקה קלאסית, זה לא היה קורה
ואם היה מדובר במוסד של ג'אז או זמר עיברי - זה גם לא היה קורה.
אבל מכיוון שמדובר במאורת רוק-נ-רול, זה יכול ואולי אפילו צריך לקרות מדי פעם, כי רוק-נ-רול במובן הרחב שלו, מייצג יותר מכל ביטוי בועט של מתבגרים, וככה זה היה תמיד. FUN FUN FUN זה שם המשחק . זה קצה הכרחי של התרבות הזו שנקראת רוק-נ-רול, זה פשוט לא מתאים לך כי אתה צורך את הקצה השני, זה שמביע יותר מוסיקליות .

שיהיו בריאים כל המתפרעים, כי זה שהם שם, נותן רישיון לקצוות להתחדד, ומדי פעם יצוץ איזה קקה-עם-צעקות שיהיה משמעותי ומוסיקלי כמו THE MOTHERS או כמו SEX PISTOLS וישנה את העולם של הרוק
 

ozitex

New member
תרשה לי

להמר, שבניגוד לשמות שהזכרת (והנייר האינטרנטי מסמיק מבושה כשאתה שן בכפיפה אחת את הדבר הזה עם שמות מפוארים כמו שלה שהזכרת..) אבל, ההרכב הזה לא ישפיע בשום אופן לא על עולם הרוק ולא על שום עולם.
 

Jflyaway

New member
נכון.

אז ההרכב הזה לא מוצלח כמו ההם, אבל זו בדיוק הנקודה, כי בעצם קיומו של הקצה הביזארי הזה מתאפשרים גם קומץ ארועים מוסיקליים ממש משמעותיים, ובשוליים יש את כל אלו שממשיכים את המורשת ברמה הנמוכה (ב)יותר... אבל גם זה טוב, כי זה אומר שמותר. ואם מותר להתחרפן, אז יגיעו פעם ב....גם מחורפנים מוסיקליים יותר ו"טובים" יותר בשביל מאזין כמוך.
בקיצור - החרא הכרחי לקיום מתמשך החיים של הסצנה
 

modulo1000

New member
עוזי על ה BLACK LIPS שמעת

אז השוערצה חיממו אותם
ואשכרה הכניסו אותם בכיס הקטן
הייתה שם אוירה של קראוט רוק באוויר בסטייל של הקטעים האסטרקטים של פאוסט או CAN
אמש דיברתי בחטף עם המתופף שלהם ואמרתי יש לי שאלה
הוא חייך וציפה לשאלה אם הזמרת של השווערצה במקור היא גבר או אישה
אני דווקא עזבתי את הרכילות כי היא לא מעניינת אותי פשוט מהסיבה שאני סביר להניח לעולם גם לא אבדוק
ושאלתי באופן מפתיע .....מתי יש הופעה
הוא אמר לי שאין
כי אין להקה
חבל
אגב
מה שאתה רואה ברוב הקישורים זה לא מה שהיה על הבמה בלבונטין
הכי קרוב זה זה רק שבלבונטין זה היה יותר ממוקד והרבה יותר אקצנטרי ...טרום חזרה בתשובה
http://www.youtube.com/watch?v=IrEyV4_BI-Q
ועדיין אם לא אהבת תסביר לי במה מהותית זה שונה מזה
http://www.youtube.com/watch?v=GTCWfcGKgnY
 

ozitex

New member
עכשיו, אני מודה מראש שלא הייתי צלול

כך אומר ברמלאי ואני מאמין לו.

 

Barmelai

New member
צלילות היא אוברייטד

וממתי שליטה בכלי הכרחית להגיע לתוצאה? שאל את עמנואל רוזן אם אתה לא מאמין. מה שהשצווארצע עשו (אז) לא מתאים להדפיס על תקליט. זה לא משהו שמיועד להקשבות בסלון. זו הייתה חווייה שאי אפשר להפריד מהנוכחות של האמנים על הבמה (אתה מוזמן לקרוא להם אחרת), הנוכחות של הקהל, המקום, אחוזי האלכוהול בדם והאווירה. היה שווה לגמרי להיות שם, עובדה שההופעה הזו זכורה לרבים מאיתנו לטוב, למרות שאני לא מוכן לחתום על מה באמת קרה שם.
 

ozitex

New member
חדל קשקשת ברשת

שליטה, תוצאה, תקליט, הקשבות, חוויה הכל סבבה, את מי זה מעניין?

אני בן אדם של הופעות חיות, דווקא לא של האזנות סלון.

אבל, אי אפשר למכור לי לוקשים. מי שרוצה ליהנות מהקאה על הראש של עצמו מוזמן להתמסטל, לעשן משהו טוב, לעבור לעולם של חוסר מודעות ושליטה ולכתוב אחרי כן בפורומים שהיתה לו התגלות והדבר הבא שישנה סדרי עולם במוסיקה העולמית נצפה באיזה מועדון חזירים עלוב בדרום תל אביב.

הכל יפה אבל המציאות חזקה מכל דמיון. תופעות מוסיקליות אמיתיות ושוות לא רק שינו סדרי עולם במוסיקה (ראה פאוסט..) אלא אף נצרבו בתודעה והפכו נכס צאן ברזל.

העתיד יוכיח האם קינדר שייכים ללגאסי שאני מדבר עליו או שהם סתם תופעה חד פעמית שבאה למלא רגע משועמם בחיים של איזה מסטול.

יאללה חראק טיזאק חבורת עמעמים שכמותכם.. מה שיש לכם בתחת אין לקינדר בראש, אז, מה שצריך כאן הבהרה הוא ההיצמדות הנואשת להוכיח לי (ואני חושב שלעצמכם..) משהו שאתם בעצמכם עדיין לא הצלחתם להבין.
 

Barmelai

New member
אני מקווה שלפחות את ההודעות שלך אתה קורא

מי אמר שהקינדר היו יותר מתופעה מקומית שולית ולמי צריך להוכיח את זה?
 

ozitex

New member
ואני מקווה שאת ההודעות של אחרים אתה קורא..

תקרא את ההשוואה שעשה מודולו בין הקינדר לבין פאוסט.

תקרא את מסכת המאמצים שלכם לשכנע אותי ש.. אין לי מושג ותבין לבד.

יאללה, לקרוא שרשורים ולצאת מהעישון..

 

KFir R

New member
מה לעשות עוז, הרוק הישראלי של החבר'ה שיש להם

ביצים לעשות דברים מקוריים ומעניינים נמצא כבר לפחות
כבר כמה שנים טובות במחתרת, המועדונים הגדולים
והרציניים ראו מה הולך בטלוויזיה וקלטו לאיפה הרוח נושבת
ולכן הברבי למשל, יש בו היום יותר להקות פופ ומיינסטרים (הנה
עכשיו אני שומע את האלבום החדש של רוקפור ביוטיוב ומה אני
אגיד לך, אני שמח שלא קניתי אותו ביום התקליט)...אתמול ניהלנו אנוכי
ומודהלה שיחה מענייננת עם מישהו ליד החור שידוע כבית פיתקית והוא
אמר משהו נכון, היום זה כבר לא התקופה של שנות השמונים (מועדון רוקסן
ושות') שהרוק הבועט היה הזרם השולט...לכן מי שמחפש לשמוע רוק
בועט, פרוע , תקרא לזה קקה עם צעקות (למרות שחלק גדול מהחברה שמופיעים במקומות
האלה הם מוזיקאים שמבינים דבר אחד ויותר במוזיקה, והראיה תראה איזה ציוד
הביא אחד שהופיע אתמול בפתקית בצילום המצורף, גם האוריונס שהופיעו שם אתמול הם
כיום אחת מלהקות הסארף הטובות ביותר שיש בישראל לדעתי), אין ברירה, צריך לכתת רגליו
לכל מני חורים...ואותי זה ממש לא מעניין אם החומרים של כל החבר'ה האלה יהפכו
לנכס צאן ברזל או לא (סביר להניח שלא, כי אמצעי התקשורת לא משתינים בכיוון שלהם)
.
 

ozitex

New member
אני אסביר לך

הלהקה הזאת נוסדה בשנת 1971, היא חתמה בלייבל וירג'ן, אישית ע"י ריצ'ארד ברנסון שלא ידוע בחוסר הטעם המוסיקלי שלו. מאז, ההרכב הזה לחקר את המוסיקה בדרכיו שלו. הוא מראש לא הוגדר או הוגדר במאה ז'אנרים שונים של המוסיקה המודרנית המתקדמת. מי שאייש את פאוסט היו מוסיקאים! לא סתם חבורה של תוהים שלא יודעים מה הם רוצים. במילים אחרות לפאוסט היתה מה שקרוי "תוכנית עסקית". הם פעלו במסגרת התוכנית הזאת בהפסקות מאז ועד היום!

שיתופי הפעולה שלהם אינסופיים והנקודות המוסיקליות שבהן הם נגעו במהלך אותם ארבע עשורים עשירים בערך כמו כמות השקלים בחשבון הבנק של עידן עופר.

במילים אחרות: כשאתה בא לעשות השוואה כלשהי בין הרכבים אתה מסתכל על כמה פרמטרים:

מי עומד מאחורי היצירה המוסיקלית?

במה עוסקת היצירה המוסיקלית?

האם יש ביצירה המוסיקלית מהות? מסר? תוכן? ומה "שוויו" המוסיקלי?

לעניין שאלתך הספציפית: לכאורה אין הבדל בין הקקופוניה של פאוסט לבין זו של קינדר א ב ל והאבל הוא גדול, את פאוסט אנו שופטים מתוך ראייה היסטורית ועל קינדר אני יכול לומר לך ואני לא ריצ'רד ברנסון שלו היו חושים מסחריים חדים והוא זיהה את מה שזיהה בלי לחכות 4 עשורים, שאין מה לחכות שנה על מנת לראות האם קינדר יעשו משהו שמזכיר שמשהו כלשהו את מה שפאוסט עשו.

זה בכלל לא בר השוואה, אבל מאחר ושאלת, ניסיתי..
 
למעלה