היה לי קצת זמן פנוי....

Druyanizem

New member
היה לי קצת זמן פנוי....

והינה... זה התחיל ככדורי קלצ´ניקוב אבל נראה לי שיצא לי יותר כדורים של מאג
 

BladeRaider

New member
יפה..

בעיקרון זה ממש נראה כמו כדורי מאג (שנראים כמו כדורי M-16 מגודלים) הטקסטורה של עץ, אני חושב שכדאי לך לשנות אותה. משהו נראה לי קצת מוזר ביחס בין הקליע לתרמיל אבל אולי רק נדמה לי, כי מזמן לא ראיתי כדורי מאג.
 

ai_karamba

New member
דווקא הקודם...

דווקא הטקסטורה הקודמת של התרמילים הייתה יותר ראליסטית. הכדור עצמו , עד כמה שזכור לי אמור להראות כמו ברונזה פחות או יותר. וסתם בשביל האמיתות אולי כדאי לך להוסיף את הכיתוב שרקוע על תחתית התרמיל שמראה את הקוטר ואם אני לא טועה גם חלק ממס´ סדרתי או תאריך ייצור. למקרה שרצית כדורי מאג - נסה להוסיף את מחברי זכר והנקבה המחברים בין הכדורים.
 

preacher

New member
בקשר לטקסטורה

אני מנחש שהשתמשת בחומר רייטרייסינג. אבל הסביבה שלך פשוטה מדי ולא משיגה את כל ההחזרות שבגללן מתכת נראית מתכת. אז או שתשים סביבה יותר מסובכת עם דברים צבעוניים או שפשוט תשתמש ב- reflection map. אז יש לך קצת זמן פנוי לבנות נשקיה?
 

Druyanizem

New member
לא השתמשתי ב raytrace

שמתי enviorment map צילמתי את החדר שלי ושמתי אותו בתור מפת ההשתקפות.... אולי זו הבעיה? בקשר לטקסטורה הקודמת.... היא נראתה לי יותר מדי לא מתכתית בגלל החוסר השתקפות שלה. בקשר לכיתוב מאחורה.... אני רוצה לחרוט שם IMI אבל זה לא הולך לי... יש רעיונות?
 

ejay

New member
הבעיה הכי גדולה בהשתקפות היא

שהיא לא תואמת את הסביבה האמיתית וזה פוגע באמינות הכללית. אם מידלת את הכדורים באמצעות lathe אני ממליץ לערוך קצת את זה ולהוסיף קימורים עדינים באיזור בסיס התרמיל (אין שם פינה חדה לגמרי) ולהוסיף את השקערורית הקטנה בפיקה. לגבי הכיתוב- במקרה הזה אני חושב שמפת bump פשוטה תספיק. באופן כללי- התאורה שטוחה מדי, הצללים חדים ואחידים מדי, והרקע השחור לא עובד (גם מבחינת העיצוב הכללי וגם כי הוא אינו משתקף בכדורים, כאמור) נסה לשים רקע לבן לחלוטין, ולהחליף את המשטח הלבן במשטח בעל חומר matte/shadow שיטיל צללים ע´ג הרקע אבל לא יהפוך להיות כהה מחוץ לטווח התאורה.
 

eldarinn

New member
אני דוקא הלהבתי יותר

מהמודל הראשוני. למרות שהרקע לא מצא חן בעיניי. אפשר לשים את הכדורים על גבי "מפה" שהיא בעצם שולחם העבודה האמיתי שלך (תמונה) ולבצע השתקפות ממנו. יכול לצאת יותר ריאליסטי.
 

eldarinn

New member
התכוונתי

שמשתי התמונות אהבתי יותר את הראשונה לפני השינויים.
 

Druyanizem

New member
את זה הבנתי...

אני לא הבנתי את הקטע של המפה שאמרת איזה שולחן עבודה?
 

Druyanizem

New member
נראה לי שהבנתי אותך

לשים את התמונה של החדר שלי בתור רקע ולתת לקליע ולתרמיל raytrace אם זה מה שהתכוונת... אז הינה התוצאה
 

galrt

New member
well if u guys are still on it

i´ll show mine, it´s quite old.. max2.0 i think.. like 3~ years ago the key about metals is their speculairt and their reflection. and ofcourse.. what controls specularity is u;r lighting few yellowish,orange spec only affecting lights should do just fine as i did in here. big and semi strong yellowish specular.
 

eldarinn

New member
לא בדיוק...

הרעיון היה שתמקם את "שולחן העבודה" כתמונה שהיא בעצם הבסיס של הכדורים. מצב כזה ייצור "בסיס" חצי-אמיתי לכדורים שהם כאילו עומדים לך על השולחן ומצד שני תוכל גם לשקף אותו עליהם. יש מבין?
 

Druyanizem

New member
אני יאמר לך את האמת....

לא.. לא הבנתי אותך אני בטוח שיש דברים יותר חשובים לפורום הזה מזה... אז אולי אם תוכל להסביר לי דרך האי מייל? או שזה בסדר להמשיך עם זה בפורום
 

Druyanizem

New member
סבבה

תודה גם אחרי פורום גרפולוגיה...הפורום שלך הוא הכי נחמד
 

eldarinn

New member
טוב הרעיון הוא כזה:

אתה בונה משטח שהוא בעצם מדמה את השולחן עבודה שלך ואתה מקרין עליו תמונה אמיתית של השולחן שצילמת במצלמה דיגיטלית למשל. כמו כן אתה בונה קיר (כמו הרקע השחור בתמונה שלך). על המשטח שבנית אתה מעמיד את הכדורים. הכדורים מקבלים REFLECTION MAP שהיא בעצם שילוב של קובץ התמונה שהלבשת על המשטח של השולחן והקיר. רות עד כאן?
 

Druyanizem

New member
רוג´ר!

נשמע יותר טוב מרות... כן.. הבנתי... רק שאלה אחת שאתה אומר שולחן עבודה... אתה מתכוון לשולחן העבודה של ה windows או לשולחן הפיזי שיש לי בחדר? אני משער שאתה מדבר על windows אבל ליתר ביטחון
 
למעלה