היה משהו רע היום ....
מאיפה להתחיל ? קשה לי לדבר בלי לבכות. המורה להסטוריה ולמוזיקה של ליאור דורש מהילדים בכיתה שלו לעשות סיכומים, דבר שלליאור מאוד קשה. סיכום למשל על היידן, מוחמד, החיפושיות וכו´. על מוחמד אני סיכמתי לו, על היידן הוא לא עשה, על החיפושיות הוא האשים שזה בגללי שלא עשה. אתמול ישבנו הוא הקריא ואני מסכמת (3 משפטים) בשעה 22:00 בלילה ואז החלטנו שאין לנו כוח ונבקש הארכה למחר. הכנתי פתק והוא שכח אותו. המורה שלח אותו לספריה וליאור לא נכנס אליה אפילו. הוא לא יודע לסכם ,גם על פי קלינאית התקשורת. להכנס לספריה, למצוא ספר, לבקש עזרה ברישום לקיחת הספר או משהו של נוהלים בספריה גדול עליו. התקשר אליי מליד הספריה לעבודה. לי כבר לא היה מה לעשות. אז הבנתי שצריך לדבר עם המורה המחנכת ועם קלינאית התקשורת שתאשר את דבריי על הקושי. דברתי עם המורה המחנכת והיא אמרה שהיא תדבר עם המורה למוזיקה ולהסטוריה. הקלינאית אישרה את הקושי של ליאור. בשיחה עם המורה כבר פרצתי בבכי. ליאור שאל למה אבל לא ידעתי מה להגיד לו. המורה אמרה שאני בוכה בגלל שקשה לי עם הקשיים של ליאור(נכון). נראה אם זה יעזור. להשתמע מיכל153
מאיפה להתחיל ? קשה לי לדבר בלי לבכות. המורה להסטוריה ולמוזיקה של ליאור דורש מהילדים בכיתה שלו לעשות סיכומים, דבר שלליאור מאוד קשה. סיכום למשל על היידן, מוחמד, החיפושיות וכו´. על מוחמד אני סיכמתי לו, על היידן הוא לא עשה, על החיפושיות הוא האשים שזה בגללי שלא עשה. אתמול ישבנו הוא הקריא ואני מסכמת (3 משפטים) בשעה 22:00 בלילה ואז החלטנו שאין לנו כוח ונבקש הארכה למחר. הכנתי פתק והוא שכח אותו. המורה שלח אותו לספריה וליאור לא נכנס אליה אפילו. הוא לא יודע לסכם ,גם על פי קלינאית התקשורת. להכנס לספריה, למצוא ספר, לבקש עזרה ברישום לקיחת הספר או משהו של נוהלים בספריה גדול עליו. התקשר אליי מליד הספריה לעבודה. לי כבר לא היה מה לעשות. אז הבנתי שצריך לדבר עם המורה המחנכת ועם קלינאית התקשורת שתאשר את דבריי על הקושי. דברתי עם המורה המחנכת והיא אמרה שהיא תדבר עם המורה למוזיקה ולהסטוריה. הקלינאית אישרה את הקושי של ליאור. בשיחה עם המורה כבר פרצתי בבכי. ליאור שאל למה אבל לא ידעתי מה להגיד לו. המורה אמרה שאני בוכה בגלל שקשה לי עם הקשיים של ליאור(נכון). נראה אם זה יעזור. להשתמע מיכל153