היוג'ה, פרק 2.
קראתי את ההערות שלכם וניסיתי לשפר ככל שיכלתי, אז הנה פרק 2. מי שמעוניין (אם יש כאלו) לקרוא לפני את פרק 1 (ומי שיקרא את 2 מוכרח לקרוא את 1 לפני) ניתן לגשת לפרקים בכתובת האינטרנט למטה, אוקי, ועכשיו לפרק 2: "שלוםםם יוג'י" אמרה המנהלת בקול צווחני וחיוך מטומטם מרוח לה על הפנים. "שלום שלום.." ענה יוג'י. "אתה מתרגש מהיום הראשון בכיתה ז?? אתה לא מפחד נכון?? בטח שלא. אתה הרי ילד גדוללל" המשיכה. "נו, אז אם את יודעת שלא למה את שואלת?" ענה באדישות. "יו, תיהיה מנומס" התרגזה מרי וצבטה לו קלות בכתף. "אני מתנצל גברת המנהלת.." הוסיף. יוג'י היה רחוק מלהיות ילד רגיל בכיתה ז', בגיל 3 הוא בנה פאזלים מורכבים במחצית מהזמן שהיה דרוש למבוגר, קרא עיתונים, עבד עם תוכנות מחשב מסובכות. עקב פעולות יוצאות דופן אלו המליצו למרי לערוך לו בדיקת אינטליגנציה, כאשר הבדיקה הראתה על אי.קיו 356 , הניחו הבוחנים כי חלה טעות בחישוב וערכו בדיקה נוספת. הבדיקה הנוספת לא השאירה מקום לספק, יוג'י היה גאון. לא סתם גאון, איינשטיין היה גאון, ביל גייטס הינו גאון, אך איש מהם אינו עובר אפילו את ה200. איש אינו ידע כיצד להגדיר את יוג'י. "אתה יכול לקרוא לי איריין" אמרה וחיוך טיפשי עדיין מרוח לה על הפנים. "ב-ס-ד-ר...גברת המנהלת" ענה. יו הבחין בקוביה הונגרית מונחת על שולחן המנהלת, "אפשר?" שאל. "כן ברור, תנסה אתה, הקוביה הזאת אצלי כבר מספר שנים ועדיין לא הצלחתי להרכיב אותה" אמרה והושיטה את הקוביה ליו. במספר תנועות, עיקומים, וחישובים הרכיב יוג'י את הקוביה והושיטה למנהלת. "אה...הצלחת.." אמרה והתיישבה על הכיסא שלידה. מרי עם חיוך מאוזן לאוזן ליטפה לבנה את הראש. "עזבי את הורסת את הג'ל..." אמר יו והוריד את יד אמו מראשו. "זהו, סיימנו עם פרטי ההרשמה?" שאלה מרי את המנהלת. "כן כן , כמובן.." ענתה המנהלת שלא הסתכלה על מרי מאחר ולא יכלה להוריד את עיניה מהקוביה "מעולה. נתראה." אמרה מרי והחלה ללכת לכיוון הדלת, "רק שניה גב' מרשל" "כן?" "ליוג'י יש יכולות כ"כ מדהימות, למה את רושמת אותו לביה"ס רגיל?" אמרה וסוף סוף הורידה עיניה מהקוביה והסתכלה על מרי. "עם כל היכולות המדהימות של יו, הוא עדיין רק ילד בן 13, והוא צריך חיים רגילים" ענתה. "את אמא נהדרת" אמרה המנהלת וחזרה לבחון את הקוביה. "תודה" ענתה מרי והמשיכה ללכת לכיוון הדלת. הם יצאו מחדר המנהלת והחלו דרכם לכיוון היציאה מבית הספר, יו הסתכל לא הפסקה להסתכל לצדדים, "אז כאן אני מבלה את 6 השנים הבאות, אה אמא?" שאל והרים את ראשו לעבר אמו. "כן חמוד" חייכה אליו מרי. "אמא" אמר, "כן?" "תפסיקי לקרוא לי חמוד" אמר בשקט והמשיך ללכת, "בסדר חמוד" חייכה מרי והלכה אחריו.
קראתי את ההערות שלכם וניסיתי לשפר ככל שיכלתי, אז הנה פרק 2. מי שמעוניין (אם יש כאלו) לקרוא לפני את פרק 1 (ומי שיקרא את 2 מוכרח לקרוא את 1 לפני) ניתן לגשת לפרקים בכתובת האינטרנט למטה, אוקי, ועכשיו לפרק 2: "שלוםםם יוג'י" אמרה המנהלת בקול צווחני וחיוך מטומטם מרוח לה על הפנים. "שלום שלום.." ענה יוג'י. "אתה מתרגש מהיום הראשון בכיתה ז?? אתה לא מפחד נכון?? בטח שלא. אתה הרי ילד גדוללל" המשיכה. "נו, אז אם את יודעת שלא למה את שואלת?" ענה באדישות. "יו, תיהיה מנומס" התרגזה מרי וצבטה לו קלות בכתף. "אני מתנצל גברת המנהלת.." הוסיף. יוג'י היה רחוק מלהיות ילד רגיל בכיתה ז', בגיל 3 הוא בנה פאזלים מורכבים במחצית מהזמן שהיה דרוש למבוגר, קרא עיתונים, עבד עם תוכנות מחשב מסובכות. עקב פעולות יוצאות דופן אלו המליצו למרי לערוך לו בדיקת אינטליגנציה, כאשר הבדיקה הראתה על אי.קיו 356 , הניחו הבוחנים כי חלה טעות בחישוב וערכו בדיקה נוספת. הבדיקה הנוספת לא השאירה מקום לספק, יוג'י היה גאון. לא סתם גאון, איינשטיין היה גאון, ביל גייטס הינו גאון, אך איש מהם אינו עובר אפילו את ה200. איש אינו ידע כיצד להגדיר את יוג'י. "אתה יכול לקרוא לי איריין" אמרה וחיוך טיפשי עדיין מרוח לה על הפנים. "ב-ס-ד-ר...גברת המנהלת" ענה. יו הבחין בקוביה הונגרית מונחת על שולחן המנהלת, "אפשר?" שאל. "כן ברור, תנסה אתה, הקוביה הזאת אצלי כבר מספר שנים ועדיין לא הצלחתי להרכיב אותה" אמרה והושיטה את הקוביה ליו. במספר תנועות, עיקומים, וחישובים הרכיב יוג'י את הקוביה והושיטה למנהלת. "אה...הצלחת.." אמרה והתיישבה על הכיסא שלידה. מרי עם חיוך מאוזן לאוזן ליטפה לבנה את הראש. "עזבי את הורסת את הג'ל..." אמר יו והוריד את יד אמו מראשו. "זהו, סיימנו עם פרטי ההרשמה?" שאלה מרי את המנהלת. "כן כן , כמובן.." ענתה המנהלת שלא הסתכלה על מרי מאחר ולא יכלה להוריד את עיניה מהקוביה "מעולה. נתראה." אמרה מרי והחלה ללכת לכיוון הדלת, "רק שניה גב' מרשל" "כן?" "ליוג'י יש יכולות כ"כ מדהימות, למה את רושמת אותו לביה"ס רגיל?" אמרה וסוף סוף הורידה עיניה מהקוביה והסתכלה על מרי. "עם כל היכולות המדהימות של יו, הוא עדיין רק ילד בן 13, והוא צריך חיים רגילים" ענתה. "את אמא נהדרת" אמרה המנהלת וחזרה לבחון את הקוביה. "תודה" ענתה מרי והמשיכה ללכת לכיוון הדלת. הם יצאו מחדר המנהלת והחלו דרכם לכיוון היציאה מבית הספר, יו הסתכל לא הפסקה להסתכל לצדדים, "אז כאן אני מבלה את 6 השנים הבאות, אה אמא?" שאל והרים את ראשו לעבר אמו. "כן חמוד" חייכה אליו מרי. "אמא" אמר, "כן?" "תפסיקי לקרוא לי חמוד" אמר בשקט והמשיך ללכת, "בסדר חמוד" חייכה מרי והלכה אחריו.