היום באובכליגה

חגי

New member
היום באובכליגה

אז עם כל הפסימיות שהיתה התנאים בסופו של דבר איפשרו כמה הפתעות. הטסק שניתן - תבור - הר הקפיצה- תחנת דלק שדה נחיתה גלבוע וגול בדברת נראה בהחלט יומרני משהוא. הדר' מז בעמדה והמזרחית בשדות למטה בהחלט לא הוסיפו להתלהבות וכך קרה שירון מתחיל להרכיב אחרי המראה של גיא. אני בחרתי שוב להמריא ראשון במיוחד מאחר וגיא התאמץ לתת לי קדימות. המזל שיחק לי ומהר מאד אחרי המראה כבר ישבתי בטרמיקה חזקה למדי(בשיא מעל פלוס 4) עד גבה 1300 שם הרגשתי שצריך לצאת לפני שהפחדים אוכלים אותי לגמרי למי שעדיין לא שמע- בעבר חוויתי בעמדה הישנה של התבור בתחילת שנות ה 90 כניסת חזית מטורפת של 80-90 קמש אחרי דר מז קלילה ותמיד שיש מזג אוויר דומה עם אובך אני מרגיש שהינהזה תופס אותי באוויר. במקרה דאז- למזלנו אף אחד לא הספיק להמריא. לאורך הרכס להר הקפיצה ביצעתי תדלוק קטן חזרה מעל 1000 וגם מיד אחרי הנקודה גיהצתי במשך כ 10 דקות עילוי חלש מערבית להר הקפיצה. המשך הטיסה היה איטי מאד עם עצירות רבות לתדלוקים כדי להימנע מגבה 800 ומטה כשבדרכ פסגת הטיפוס אזור 1100. הראות המשיכה להיות מחורבנת ולקראת עפולה זיהיתי גולש שנמצא כ 3 קמ צפונית לי בעקבותיי וכ 100 מטר נמוך ממני(גיא או ולנסקי) עברתי על המדרונות המערביים והדרומיים של גבעת המורה כשבקצה המזרחי של ה"גבעה" זכיתי שוב לטרמיקה טובה אבל קצת בועטת וחסרת מוקד קבוע כך שב 1150 ויתרתי לעצמי על המאמץ..מיהרתי לTP2 (שאותו ראו רק ממרחק 4 קמ) ואחרי שהסתובבתי הבנתי שזמני קצוב. בגובה 400 מיהרתי צפונה אבל פני הקרקע המתרוממים הבהירו לי מהר שהקרקע מתקרבת. שוב טרמיקה בגובה נמוך מאד(כמו שבוע שעבר ) רק שלהבדיל היא לא היתה נדיבה ורחבת מוקד והדהר אילץ אותי להיתקע שם כ 15 דקות עד שבקושי חציתי 600. משם ניסית לרוץ לאורך הכביש לכיוון טמרה אבל לא הצלחתי שוב להציל ונחתתי מול נעורה. סהכ 1:47 שעה ו כמעט 35 קמ. למיטב ידיעתי כרגע גיא ולנסי וירון הגיעו לתחנת הדלק של TP2 אחרים היו פחות ברי מזל ביציאה ורבים אחרים ויתרו מראש וחבל.
 
תודה על הדיווח כפרה

כבר לא צריך לצאת מהביית, אני טס איתך בטקסט ונהנה. ועוד מרגיש מנצח.
 

ג ל נ ט י

New member
טרקים באתר

העלתי את הטרקים לאתר. זו ההזדמנות לבקש מכל מי שהטרקים שלו לא מופיעים (בליגה זו או שלפניה) לשלוח לעודד או אלי את הטרקים בשביל שהשקיפות תיראה (משחק מילים שכזה). אגב חגי, הטרקים שלך ממוחצצים - אתה עלול עוד לאבד ניקוד, לא חרם?, קח לוגר או החלף את הגיפיאס טרנטה שלך. www.logelog.com
 

חגי

New member
עברתי על הטרקים של גיא וולנסי

אז ראשית כבוד לולנסי ששרד כמה פעמים במהלך הטיסה ירידה לגובה 500 מטר הבעייתי. שניהם יצאו אחרי שאני כבר אספתי את הר הקפיצה . ביציאה הם 900-1000 מטר ובחיסרון לעומת ה 1300 הנדיב שזכיתי לו מן ההפקר. ולנסי נוקט בשיטת האף על המטרה ועקב כך טס ברמות 700 פלוס עד ל TP1 . גיא טס מקצועי יותר ומגיע ל TP1 גבוה יותר ואחרי שכבר ניצל טרמיקה במהלך הלג עד גובה 1150. שלב שהם מתפזפזים ליד הר הקפיצה(TP1) אני דרומית להם 5 קמ ליד בלפוריה. לקראת תל עדשים השניים יחדיו יורדים ל 500 מטר ומתאוששים בטרמיקה מקומית , גיא עד 1320 וולנסי עד 1120 (שפר טירמולך משה!) כששניהם עוזבים יחדיו(גיא מוביל 500 מטר קדימה) וחוצים את תל עדשים דרומה אני כבר מתחיל בלג גיהוץ לאורך המדרון הדרומי של גבעת המורה. בהמשך הם מתדלקים שוב מזרחית לבלפוריה ובקרבת עפולה עילית אני כבר בגלייד ל TP2 אחרי עזיבת רכס גבעת המורה. אני לוקח TP2 וכבר נמוך למדי (400 מטר) ואז גיא בגובה 1050 עוזב את ולנסי ויוצא דרומה כשהוא למעשה מבצע איגוף רחב ורחוק של גבעת המורה ממערב. טעות לדעתי כיוון שהגבעה היתה טריגר טוב במיוחד לאורך המדרון הדרומי. ולנסי נשאר לטרמל והעניין מצליח לו בהגעה ל 1340. גיא שאיבד גובה מגלה להפתעתו את ולנסי שחתך אותו מבפנים ושניהם מטרמלים שוב יחד באזור שונם(כפר ערבי מדרום לגבעת המורה. בזמן הזה אני עובד קשה מאד לשרוד בלג האחרון צפונה אבל כאמור לא מצליח לעלות מעל 600 מטר באזור השדות צפונית לעין חרוד איחוד וכ 3 קמ צפונית לTP2 הצמד שבעקבותי מצליח להגביה ל 1000 מטר כשהם צמודים למדרון הדרומי ואזור מרכז הרכס של גבעת המורה ואז שניהם יחדיו צמוד מאד יוצאים ל TP3 כשהם מוותרים על המשך התגנבות לאורך הרכס דבר שהיה מאפשר להם לצאת ל TP3 ממרחק קצר יותר . בשלב שהשניים יוצאים כאמור ל TP3 אני נוחת. גיא מגיע ל TP3 לפני ולנסי בגבה 370 ומוותר על ניסיון לגנוב צפונה. נסיון לקבל משהוא מהשדות שלמרגלות הגלבע גם לא מצליח. אחריו מגיע ולנסי ושניהם מסיימים את הטיסה בקרבת תחנת הדלק.
 

חגי

New member
ראיתי שצחי דיווח בפורום רוה"ק שיצא לו היום

להמריא ב 14:35 (בערך כשנחתתי מתוסכל מחוסר טרמיקות) והצליח לטפס עד 1600 ולטוס עד עפולה. ללמדכם שפשוט לא היינו מספיק טובים היום והמשימה היתה כנראה מאד מאד ברת ביצוע. כשאני נחתתי בנעורה במרחק 5.4 קמ מדברת היו עדיין תנאים טובים בכל אזור התבור וגם בדברת. אישית אני מתחקר את עצמי שטסתי במנטליות תבוסתנית כשכל מטרתי היתה לא לעלות גבוה מדי ולנחות בשלום מתוך חשש לכיוון רוח לא ברור בנחיתה. בגישה הזאת לא ממקסמים עילוי ובסוף למרות כל היכולות הטכניות של להציל ולשרד נראה לי שהיה באמת פוטנציאל ליותר .
 
למעלה