היום בלילה כתבה בערוץ 1 (פוירשטיין)

beezi

New member
אבחנה

פרופ' פויירשטיין עושה אבחון רק במקרים מאד מסויימים. אני לא רוצה לדבר בשמו או בשם המכון. תוכלו להתקשר לשם ולבדוק.
 

lil123

New member
אנחנו מאוד מרוצים

לי יש ילד בן 3 המאובחן pdd nos . אנו מטןפלים שנה במכון פויירשטיין. יש לי רק מילים טובות לומר על המכון. הילד עשה השנה קפיצה גדולה והרבה אני זוקף לזכותם וזאת מהסיבה: א. למדתי שם איך להתמודד עם הקושי שלי לקבל את הבעיה עצמה- כלומר הם מעודדים לכיוון גישה מאוד אופטימית של ההורים ומכינים אותך לכך שהמטפל הטוב ביותר של הילד הוא ההורה- מה שהתברר לי כנכון לחלוטין. קרה לי הרבה פעמים שהגעתי לשם במצב לא קל (בטח גם לך קורה לעיתים בשל אם ל pdd )ויצאתי מאוד מחוזק בתום הפגישה. ב. מבחינת הילד הם עובדים בגישה התיווכית של פרופ' פויירשטיין , יש גם זיקה מאוד גדולה לשיטתו של גרינספן(לפחות בגיל הרך) - עליה בטח שמעת. ג.הפסיכולוגית מולה אנו עובדים במכון היא אישיות בפני עצמה, בעלת ידע ויכולת טיפולית גדולה באוטיזם. הם בעד שילוב באופן נחרץ ומתנגדים להשמה בחינוך המיוחד. ממספר הורים לילדי pdd שיצרתי איתם קשר בפורום זה נראה לי שגם הם היו מרוצים מטיפולם.
 

daniella4

New member
נושא מעניין, כתבה לא מוצלחת

גם אני מאוד התאכזבתי מהכתבה, שלא היתה עשויה טוב, כנראה כי נעשתה לפני שנים רבות. ומבחינה עיתונאית היה כאן פיספוס רציני. כי לפי מה שאנשים מעריכים את האדם וגם לפי תזותו ושלוותו נראה כי לפנינו אישיות מעניינת, אף כי עדיין איני מכירה אותו באופן אישי. אך נראה שאדם כזה, וכמובן משנתו, שמצויינת לשבח בפי רבים, היו ראויים לכתבה הרבה יותר מרתקת.
 

udile

New member
היום בלילה כתבה בערוץ 1 (פוירשטיין)

שלום לכולם, היום ב 00:15 תוכנית על עבודתו של פרופסור ראובן פוירשטיין עם ילדים אוטיסטים.
 

beezi

New member
פרופ' פויירשטיין ושיטתו

ראינו אתמול את התוכנית, אני לא יודעת מדוע משדרים את התוכניות האלה בשעות כאלה... זה היה קשה להחזיק מעמד. ובכן, פרופ' פויירשטיין הוא אישיות מקסימה וכובשת, אותו הכרנו באופן אישי לפני שנה באבחונים שערך לבני. הוא יושב בירושלים במכון הדסה ויש לו צוות של מטפלים פארארפואיים אשר עובדים איתו , כולל פסיכולוגים, וכמעט כולם עובדים בהתנדבות ומאמינים בתורתו. המכון מתקיים למעשה על תרומות. הוא עצמו קיבל את פרס ישראל, ואליו מגיעים ילדים והורים מכל קצוות העולם הוא לימד באונ' בר-אילן וכל המטפלים במכון למדו שם או בכל (רובם מקנדה). הוא עדיין מרצה באונ' בר-אילן. לעצם הענין, את הכתבה צילמו לפני הרבה שנים, כשהיה יותר צעיר. הכתבה התבססה בעיקר על שיטת הלימוד שהנהיג ושנפוצה בכל העולם ומתבססת על ההנחה שלכל ילד יש את היכולת ללמוד, ואין לקבל נכות או מגבלה של ילד כמות שהיא ושאי אפשר לשנותה. לראיה הראו ילדים עם הפרעת קשב ותקשורת חמורה (תאומים) אשר לא יכלו להרגיעם אלא,רק על ידי סרטי וידאו הודיים. בהמשך הילדים טופלו במכון והגיעו להישגים, עד כדי כך שיכלו ללכת לכתה רגילה בבית ספר. גישתו היא גישה משנה אקטיבית, (קראו את הספר שלו "אל תקבלוני כמות שאני" - עליו המלצתי ) הרעיון שעומד מאחורי זה - זה שכל הורה, מחנך מטפל, סבא, סבתא יכולים להיות מתווכים בין הילד לבין הייקום, ולפי שיטה שהיא מלמדת מתווכת, הגישה האקטיבית המשנה, אפשר לשנות יכולות לימוד של כל ילד!. המטפל יושב מול הילד אחד על אחד באותו level על כסא ושולחן באותו הגובה (ABA לקחו את זה ממנו). את השיטה שלו אכן מלמדים בכל מערכת החינוך בארץ ובחו"ל. אני מקווה שיראו שוב את התוכנית שממש מחממת את הלב - חסרים אנשים יקרים כאלה בארץ! beezi
 
למעלה