היום במבוא חמה
הגעתי סביב 12 בצהריים הרוח החלה להתחזק סביב 13:00 והחלטתי להרכיב הגלשן הוא גלשן חדש (וזקן) מסוג POLARIS במידה גדולה שטרם טסתי עליו אך עמירם בדק אותו ואישר את תקינותו. עשיתי מספר ריצות עם הגלשן על העמדה בכדי ליראות שהוא מאוזן ולאחר מכן החלטתי להמריא. רצתי משכרתי וכל שאר הירקות ובסופו של דבר הייתי באוויר אך שיצאתי מהצוג הגלשן התחיל להיסתובב בחזרה להר מטרמיקה שהעלתה קצת כנף אך משום מה לא הצלחתי לתקן ורק לאחר מאבק עיקש של העברת כל גופי מעבר לצלע הוא עשה טובה ופנה חזרה לכוון מערב. אך שהבנתי שיש בעיית ניהוג החלטתי לצאת לנחיתה למטה למרות שרק עליתי ועליתי . הגעתי מעל לכינרת כ 100 מטר מעל לעמדה וסימני אפיסת כוחות. הגלשן היה בלתי ניתן לניהוג וכל תיקון הצריך מעצץ פיזי אדיר וטיול על הספיד באר מצד לצד. בקיצור היה חרא של טיסה אבל הצד החיובי שלא צריך היום ללכת לחדר כושר. מסקנה : לא לטוס על גלשן שאתה חצי מהמישקל שמומלץ עליו שבוע טוב טל בן אברהם
הגעתי סביב 12 בצהריים הרוח החלה להתחזק סביב 13:00 והחלטתי להרכיב הגלשן הוא גלשן חדש (וזקן) מסוג POLARIS במידה גדולה שטרם טסתי עליו אך עמירם בדק אותו ואישר את תקינותו. עשיתי מספר ריצות עם הגלשן על העמדה בכדי ליראות שהוא מאוזן ולאחר מכן החלטתי להמריא. רצתי משכרתי וכל שאר הירקות ובסופו של דבר הייתי באוויר אך שיצאתי מהצוג הגלשן התחיל להיסתובב בחזרה להר מטרמיקה שהעלתה קצת כנף אך משום מה לא הצלחתי לתקן ורק לאחר מאבק עיקש של העברת כל גופי מעבר לצלע הוא עשה טובה ופנה חזרה לכוון מערב. אך שהבנתי שיש בעיית ניהוג החלטתי לצאת לנחיתה למטה למרות שרק עליתי ועליתי . הגעתי מעל לכינרת כ 100 מטר מעל לעמדה וסימני אפיסת כוחות. הגלשן היה בלתי ניתן לניהוג וכל תיקון הצריך מעצץ פיזי אדיר וטיול על הספיד באר מצד לצד. בקיצור היה חרא של טיסה אבל הצד החיובי שלא צריך היום ללכת לחדר כושר. מסקנה : לא לטוס על גלשן שאתה חצי מהמישקל שמומלץ עליו שבוע טוב טל בן אברהם