היום בתבור
הגענו לעמדה בערך בשעה 11 (אסי, אורן ואני - יובל), היו שם המון צנחנים מאוכזבים (בגלל התחזקות הרוח) ושני גלשנים (אלישע וגולש נוסף שיסלח לי כי אני לא יודע את שמו), רוח מערבית דרום מערבית עם משבים (של טרמיקות), הרבה עננים ומעט גשם. הרכבנו בזריזות וחיכינו שהתנאים ירגעו מעט, באזור 12:30 המראנו לתוך מה שמבחינתי היה "אפקט תבור", לא משנה לאן אתה טס אתה רק עולה ועולה - מדהים! אחרי 45 דקות התעייפתי (לא רגיל לטיסות כאלו) ולקחתי כיוון לשדה הנחיתה עם אורן, מצאתי את עצמי מעל שדה הנחיתה בגובה כ 800 מטר מעפ"ש בתוך טרמיקה חזקה שלא מאפשרת לי להנמיך למרות התמרונים, אחרי דקות ארוכות של מאבק למדתי את השעור היומי שלי - ניתן להשאר באזור השקיעה שבשולי הטרמיקה לצורך הנמכה, (זה אולי ברור לותיקים אבל עבורי זו הייתה סוג של הארה). נחיתות מושלמות למטה - תענוג של טיסה, כן ירבו! תודה לדוד שהגיע מאוחר וויתר על הנסיון הרכבה בכדי לעזור לשלושתינו להמריא בעמדה המתרוקנת.
הגענו לעמדה בערך בשעה 11 (אסי, אורן ואני - יובל), היו שם המון צנחנים מאוכזבים (בגלל התחזקות הרוח) ושני גלשנים (אלישע וגולש נוסף שיסלח לי כי אני לא יודע את שמו), רוח מערבית דרום מערבית עם משבים (של טרמיקות), הרבה עננים ומעט גשם. הרכבנו בזריזות וחיכינו שהתנאים ירגעו מעט, באזור 12:30 המראנו לתוך מה שמבחינתי היה "אפקט תבור", לא משנה לאן אתה טס אתה רק עולה ועולה - מדהים! אחרי 45 דקות התעייפתי (לא רגיל לטיסות כאלו) ולקחתי כיוון לשדה הנחיתה עם אורן, מצאתי את עצמי מעל שדה הנחיתה בגובה כ 800 מטר מעפ"ש בתוך טרמיקה חזקה שלא מאפשרת לי להנמיך למרות התמרונים, אחרי דקות ארוכות של מאבק למדתי את השעור היומי שלי - ניתן להשאר באזור השקיעה שבשולי הטרמיקה לצורך הנמכה, (זה אולי ברור לותיקים אבל עבורי זו הייתה סוג של הארה). נחיתות מושלמות למטה - תענוג של טיסה, כן ירבו! תודה לדוד שהגיע מאוחר וויתר על הנסיון הרכבה בכדי לעזור לשלושתינו להמריא בעמדה המתרוקנת.