היום בתפוז אנשים

היום בתפוז אנשים ../images/Emo178.gif

מגוון אירועים בבלוג TV: http://www.tapuz.co.il/blogtv
הערב בשעה 17:30, סופי צדקה, הלא היא אקווה בפסטיגל גיבורי על, תתארח לייב ב-BlogTV ותענה לשאלות גולשים. שרשרו שאלות כבר עכשיו.
נדב אסולין ואבי יפה - כוכבי הסדרה "בצפר" בערוץ ניקלודיאון יתארחו הערב ב- 18:00 ב-BlogTV של תפוז אנשים ויענו לשאלות הגולשים. אבל- זה לא הכל! הכנסו לפורום ניקלודיאון, שרשרו להם שאלות וגלו מי עוד אמור להתארח וכיצד גם אתם תוכלו לעלות לשידור!
גורי אלפי, מנחה התכנית הדוקו-סאטירית "ככה לא מתנהגים" יגיע הערב ב-19:30 להתארח לייב ב-BlogTV ולענות לשאלות הגולשים. אתם מוזמנים לשרשר לו כבר מעכשיו שאלות בפורום ככה לא מתנהגים
חובבי ספינינג? מדריכי ספינינג? פורום ספינינג מציג את מפגש המדריכים הראשון מסוגו, לדיווש באופניים נייחים. בתוכנית: הרצאות של מומחים ואימון משותף של מדריכים ומתאמנים. ההרשמה בעיצומה. פרטים בפורום ספינינג: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forum=1378&a=63877&c=6610&sc=1448&ssc=0
 

koby3021

New member
אסטר ווד!

אלייז'ה ווד תעשה לי ילד!!!!!!!!!!!!!!!1 יש לי את הכתובת שלו ואני שולחת לו מכתב. מושלם חתיך הורס קדוש שלי! ומי ששונא אותו -ימות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

פירחון 1

New member
אסטרוש????זאת את????

הווו!!! כמה ניפלא שהיצתרפת לפורומינו הקטן!!!! וואלקאם לוב יו!!!
 

7שילי7

New member
אסטרי?

זה באמת.... זאת.. לא.. אני לא מאמינה למראה אוזני.. ולמשמע עיני... אסטרוש ב.... פורום!!!!!!! אאאאאאאאעעעעעעעעעההההההההההה אני מתה עליך שרוטה שלי!!!!
 
למעלה