היום בתפוז
12.12.04

היום בתפוז../images/Emo43.gif 12.12.04

היום ב-17:30, מיד לאחר שידור הפרק היומי של הסדרה "ראש גדול" תתארח כאן הכוכבת הצעירה של הסדרה- מיכאלה אלקין. אתם יכולים להשאיר לה שאלות כבר עכשיו בפורום.
החידה השניה בסדרת "חפש את המטמון" שלנו כבר עכשיו באויר. נראה אם תצליחו לגלות היכן מסתתר חלק הפאזל. הרמז נמצא כאן
למי שפספס את ספיישל מאחורי הקלעים של הפסטיגל (חלק א') יכול עכשיו להכנס ולראות אותו מתי שרק ירצה בארכיון האירוחים שלנו. (חלק ב' ישודר מחר בשעה 19:00) חג שמח!
 

RuNoOsH

New member
../images/Emo42.gifראיתי היום בפעם השלישית

את שרה"ט 1-2 ואלייז'ה (כן, כן, אלייז'ה! אני לא אגיד אליהו!) כזה חמווווווווד, איזה יפהההההה. אבל, יש לי שאלה בקשר לסרט, למה סם כל הזמן קורא לפרודו "מר פרודו"? כאילו, הם חברים, ופרודו לא קורא לסם "מר סם", אז למה סם קורא לו "מר פרודו"? זה מזה מעצבן, כבר ראיתי את שני הסרטים אבל יחסית מזמן, ורק עכשיו שמתי לב לזה...
 

moe7

New member
יאפ,

"מיסטר פרודו" ו"הו, סאם"- כך לנצח ייזכרו שני ההוביטים האלמותיים. ובכן, סאם צעיר מפרודו ומעמדו נמוך יותר (הוא הגנן שטיפל במעון באג בו חיו בילבו ופרודו) -אני מניחה שמשפחת ג'אמג'י הייתה מכובדת פחות ממשפחת באגינס. אבל זו רק השערה. בספר מצויין לא פעם חששו של סאם מפני טיפשותו, לעומת חכמתו של פרודו. והוא אף מציג עצמו כמעין 'משרתו הנאמן' של פרודו. סאם הוא בכלל מעין עלוקה, שלא מניחה לפרודו לנפשו (וכאן נשאלת השאלה מדוע פרודו מאפשר לו זאת?, תאוריית היחסים-האפלטוניים-או-שלא-כ"כ תפטור זאת). הם נורא מתוקים ביחד ומשלימים זה את זה. גם אם סאם הינו מעין בן טיפוחיו של פרודו.
 

Elijah Wood

New member
משפחת באגינס

היא בהחלט אחת משפחות ההוביטים המכובדות ביותר כפי שמצויין כשמתחילים לחפור על בילבו ב"הוביט".
 

Piece of Wood

New member
זה לא בגלל../images/Emo182.gif|אליהו|

המשימה שגאנדלף כביכול הטיל על סאם? לא לעזוב את פרודו ולהיות מעין משרת שלו... הם באמת חמודים...
 
למעלה