היום בתפוז
18.11.04

היום בתפוז ../images/Emo43.gif 18.11.04

היום ב-16:00 יתארחו בפורום שורשים משפחתיים נציגי מנהל האוכלוסין של משרד הפנים, שיענו לשאלותיכם. אתם מוזמנים להכין שאלות כבר עכשיו
הערב ב-20:00 יתארח כאן טל ברמן, שיספר על תוכניתו החדשה בערוץ ביפ, ויענה לשאלותיכם. כל זה יקרה ב-blogtv. אתם מוזמנים להשאיר לו שאלות כבר עכשיו בפורום ביפ.
 

moe7

New member
נצל"ש- אנא, הגיבו!

TAPUZ HAS SOLD OUT מ"מ, כאילו שזה חדש. הקמפיין הזה אבסורדי מיסודו, ובכל זאת, אנא, הביעו את תמיכתכם
 
../images/Emo63.gif../images/Emo32.gif

תראו, זה די מפחיד, ואני רוצה לשתף אתכן כדי לדעת מה אתן חושבות על מקרה כזה. לפני חודש בערך, איזשהו ילד מהשכונה שלנו הסתבך עם ילד אחר מבית ספר אחר. עכשיו, איכשהו הוא שיתף ילדים אחרים במבצע הנקמה שלו, כלומר, את כל האוטובוס מהשכונה שלי שעובר בתחנה של הבית ספר האחר. הוא ועוד כמה ילדים זרקו ביצים וקמח על הילד ההוא ועל חברים שלו. יום לאחר מכן הילדים שאיתם הילד הסתבך ניסו לזרוק עליו אבן שפגעה בחלון שריסקה אותו (את החלון). למחרת, כל הילדים באוטובוס שלנו שישבו ליד החלון קיללו וירקו על הילדים מהבית ספר האחר. יומיים לאחר מכן, הילדים ההם הביאו את המורה שלהם. הוא דפק על חלון באוטובוס (וכמעט שבר אותו), קילל, והתנפל על ילדים שירדו בתחנה ההיא מהאוטובוס שלנו. האיש (הדי מטורף יש לציין), עקב אחרי האוטובוס עד לתחנה האחרונה שלו (ליד בית הספר שלי) והרביץ לילד שחשב שירק על תלמיד מועדף שלו. המורה הזה תפס אותו והרביץ לו. ממש הרביץ לו. והיו איתו עוד ילדים שהרביצו לילדים אחרים. למחרת היום, האבא של הילד שהרביצו לו נסע אחרי האוטובוס שלנו עד לתחנה של הבית ספר ההוא (לא שלי) והרביץ למורה שהרביץ לבן שלו. וירדו איתו עוד המון ילדים מהאוטובוס והרביצו לילדים שהרביצו עליהם, זה היה בערך שלושה שלנו על אחד שלהם. אני רוצה לדעת מה אתן חושבות על מקרה כזה, והאם זה קרה גם לכן. זה ממש חשוב, ואני מפחדת לחשוב שזה יתפתח למשהו יותר גדול. כבר יש אצלנו שמועות שהנהגת של האוטובוס הגישה תלונה במשטרה.
 

moe7

New member
אלוהים אדירים!

אלו חיות ברבריות!
לא הייתי רוצה לעבור לידם ברחוב.
 
למעלה