היום בתפוז
29.12.04

היום בתפוז ../images/Emo43.gif 29.12.04

פורום מתכונים ממשיך בסדרת אירוחי "על השולחן". הערב ב-20:00 יגיע אייל כץ מכצ'לה לפורום ויענה על שאלות הקשורות בבשר וקצבות. שרשור השאלות נפתח.
הערב ב-21:40 יתארח עופר נחשון, אחד משדרני הרדיו הפופולארים ביותר בישראל ואולי המזוהה ביותר עם מצעדי הפזמונים. במסגרת האירוח נחשוף את תוצאות בחירת גולשי תפוז ב"קופסא השנתית". שאלות לעופר נחשון. רגע לפני המצעד ולאור בקשת הקהל, בשעה 21:00 תשודר בשידור חוזר ב- blogtv הופעתה של שירי מימון שצולמה במפגש המעריצים שלה ביום ראשון האחרון.
בשעה 21:00 תתארח בפורום לקויות למידה ADHD ד"ר ענת ברנע, ד"ר לנוירופיזיקה ומומחית ללקויות למידה. אתם מוזמנים להשאיר לה שאלות כבר עכשיו בפורום.
ב-17:30 תתארח live בפורום ראש גדול וב-blogtv שרון דטנר, אחת מהכוכבות הצעירות של הסדרה. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1140&msgid=44831005
 

moe7

New member
נצל"ש! ../images/Emo16.gif

חבר'ה, ג'יימס איהה, הגיטריסט הנפלא של הדלעות המתנפצות הלך לעולמו. אני המומה. אם לא די במותו, הדבר מסמל את מותו הסופי של חלום איחוד הדלעות. יהי זכרו ברוך, עתה בחזרתו אל הנצח.
 

moe7

New member
אני שוברת את הראש (ואת "גוגל")

כבר יומיים, ללא כל ממצאים. הבחור שהודיע על כך בפורום המוסיקה האלטרנטיבית ב"וואלה" נעלם, הידיעה נותרה עמומה אי שם בחלל. והיא נראתה תחילה חד משמעית. כעת יתכן ש: א. הכל היה לא יותר מהלצה (לא מצחיקה), ב. הידיעה טרם אושרה על ידי המדיה, ג. או שאולי פשוט לאף אחד לא אכפת. אני מקווה שסעיץ א' הוא הנכון. אלוהים, אני מקווה שהאדון בריא ושלם.
 
../images/Emo63.gifסרטי אליהו השבוע!../images/Emo124.gif

להלן סרטי ותוכניות השבוע של אליהו, לא בסדר כרונולוגי: היום- שישי. הערוץ- E! השעה- 8:25, 00:45. התוכנית: מאחורי הקלעים של 'שר"הט- שיבת המלך'. השעה: 21:45. הסרט: 'שר"הט- שני הצריחים'. היום- שבת. הערוץ: E! השעה- 17:05. התוכנית: ושוב, מאחורי הקלעים של 'שר"הט- שיבת המלך'. הערוץ: יסבבה. השעה: 10:20, 21:52. הסרט: 'הרפתקאותיו של האקלברי פין'. היום: ראשון. הערוץ: הוט אקשן. השעה: 19:05. הסרט: 'שר"הט- אחוות הטבעת'. היום: רביעי. הערוץ: יס2. השעה: 07:00. התוכנית: ועוד פעם, מאחורי הקלעים של 'שר"הט- שיבת המלך'. זה הכל. שבוע קצת עמוס, לא? תהנו
.
 
../images/Emo63.gifאגב,

ביום רביעי ישודר הסרט 'תום והאק'. לא ממש קשור לאליהו (הוא הרי לא השתתף בו), אבל הוא מספר על מה שהיה לפני שהאק אומץ. סרט מומלץ. מאד.
 

Piece of Wood

New member
אוף אני מתה לראות האקלברי פיין..../images/Emo10.gif

וכמובן שאין לי יס! חחח... באמת שבוע עמוס, מזמן לא היה לנו אחד כזה :p
 

MoNeT1

New member
../images/Emo105.gifיצא לי לראות ביס../images/Emo6.gif

זה די משעשע עם המבטא שאליהו מנסה לעשות חחחחחחח
 
תודה../images/Emo24.gif! אין לי E:( ויס..../images/Emo122.gif

טוב אז אני אצטרך לראות שר הטבעות אחוות הטבעת בפעם ה-100
להוט כבר אין מה לשים...
 

Piece of Wood

New member
בדיוק סיימתי לראות../images/Emo182.gif|אליהו|

את הגרסה המורחבת... מתיש בטירוף
אין דרך אחרת לתאר את זה XD
 

liron430

New member
מי מתכוון לראות היום

מאחוריי הקלעים של שר"הט שיבת מלך ב 00:45 ?
 

moe7

New member
כנ"ל ../images/Emo8.gif

אגב, נראה שרובינו חוגגים בבית.
צפיתי שוב ב"אושנ'ז 11".
 
למעלה