היום הגיעו 2 טכנאים של 012 לחברני ל 40M באמצעות הסמרטבוקס

wizard8

New member
היום הגיעו 2 טכנאים של 012 לחברני ל 40M באמצעות הסמרטבוקס

כאשר הבנתי, אחרי כשעתיים שהיו אצלי, שלא אראה היום מהירות של 40M שעליה סיכמתי מראש,
ושהטכנאי הבטיח לי שלא ילכו לפני שאקבל מהירות 40M, שלחתי את הטכנאים הביתה וביטלתי את המנוי.
אם להיות עדין אז עדיף למי ששוקל מעבר, להמתין עד שילמדו שם את נוהלי המעבר לאשורם
ובינתיים שיתגלחו על פראיירים כמוני...
 

wizard8

New member
צודק! האנטי שלי לבזק הוביל אותי להרפתקה הלא מוצלחת הזאת

אמתין כמה חודשים עד שישקע אבק "הרפורמה" ואנסה שוב
 

Beetlejuice68

New member
גם ב018 זה בעיה

כבר שבועיים אני ב15 והם מאשימים את כל העולם ואחותו שהתקלה לא אצלהם אלא של בזק או אצלי בראטור..
הסברתי שזה לאמעניין אותי, כל הציוד שומש בעברל60 מגה של בזק ואין סיבה שלא יהיה גם עכשיו 40 מגה
&nbsp
 

rafid1

Active member
מנהל
חבל בשלב זה על בזבוז האנרגיה של כולכם...

פשוט, הספקיות הקטנות מנצלות את המצב של 3 חודשי ניסוי לגיוס לקוחות, כאשר הגדולות ממתינות ל 17.5 כשיכנס לתוקף תהליך המעבר האוטומטי. הן פשוט לא יכולות לטפל באלפי לקוחות ידנית...
 

Beetlejuice68

New member
לא הבנתי מה יהיה ב17.5

אני בכל מקרה התנתקתי מ018, בשבוע הבא אני בכלל לא אהייה בדירה אז אין צורך באינטרנט לאחר מכן כנראה אחזור לבזק פלוס איזה ספק שהיהיה הכי זוך
&nbsp
 

rafid1

Active member
מנהל
תהליך ה"ניוד" שכולל את בזק יהיה אז אוטומטי. בלחיצת כפתור..

ללא צורך בפניה ידנית אליהם.
 

em28

Well-known member
בתהליך הניוד הספקית לא מבצעת את הניתוק מבזק ?

אז מה הועילו חכמים ?
 

rafid1

Active member
מנהל
לא הבנת..

כן, רק שכיום הם מטפלים בזה (פונים לבזק) עבור כל לקוח. בעתיד תהיה מערכת ממוחשבת שתעמוד לרשותם, וכנראה גם תאפשר זמן ביצוע מהיר (כמו בסלולר - 3 שעות) , ולא תלוי בקפריזות של אנשי בזק שבדרך...
&nbsp
 

שלוקמן

New member
החוויה שלי שונה משלך

גם אני הזמנתי מ 012 את הסמרט בוקס שלהם, ובמקביל עברתי ל 018 באינטרנט ובתשטית.
לאחר שלושה ימים קיבלתי SMS מ בזק שאלי להשיב להם באופן מידי את הנתב , ומצד שני קיבלתי מייל נוסף מ 018 אם הסבר מפורט איך לחבר את היוזר שלי בצורה שונה מהרגיל.
&nbsp
יום למחרת הגיע אלי שליח אם סמרט בוקס , ההתקנה הייתה פשוטה + חצי יום בלי קו (בגלל ביורוקרטיה פנימית ב 012) ועשרות טלפונים לשירות + תמיכה . בעיות בקליטה של ה WIFI בבית בעיקר + ניסיון לנייד את הקו טלפון. ב 012 האשימו את בזק שיש להם מרכזיות ישנות והכול נעשה שמה ידנית כמו פעם...
 
A

adorah

Guest
לנו ב012 מעכבים את המעבר של כמה וכמה חשבונות עיסקיים

למרות שביקשנו מעבר של כמה וכמה חשבונות הם ביקשו לחכות עם זה והבטיחו שיודיעו מתי זה יעבוד חלק..כנראה שהם מעדיפים להתגלח על לקוחות פרטיים שאצה להם הדרך ולא להסתכן באיבוד חבילה של לקוחות עיסקיים..
 
למעלה