ציונים? שעורים? איפה הילד?
מיכל שלום הבנתי שילדך סובל מהפרעת קשב, ואת מתארת את תגובת המערכת שהיא כל כך אופינית למערכת. את מתיחסת לציונים, שיעורים, עבודות, איחורים, חיסורים וכו´, ואיפה הילד????? לא שמעתי אף מילה על סבלו של ליאור, מה קורה לו? איך הוא מרגיש עם כל המצב הזה? האם זה עלה בשיחה? אני מבקשת לאמר לך מנסיון של שנים רבות בעבודה עם ילדים בעלי הפרעות קשב ולקויי למידה יש המון המון המון המון מה לעשות לפני התרופות, ואפילו ביחד עם התרופות שכן לתרופה (ריטאלין) יש תרומה רק צריך לקחת בחשבון שזה יחסי, ותלוי זמן, נכון שיאמרו לך שבזמן הזה הילד ירוכש הרגלים חדשים האמנם? האם קל יהיה לילד לרכוש הרגלים חדשים כאשר אין לו את המיומנויות הבסיסיות? מנסיוני עבודה נכונה עם הילד על מיומנויות בסיסיות, והכוונה ממש על הבסיס המשלבות עבודה של תנועה, מגע, מרחב, נשימה ,רצף, קצב וכו´ כאשר העבודה נעשית בשמחה ובחדווה ממקום של תמיכה עידוד ואהבה יעזרו מאוד לילדך מאחלת לכם בהצלחה