היום הראשון ללימודים

S r 35

New member
היום הראשון ללימודים

הילד שלי. ילד גדול, בן ארבע וחצי, אבל כל כך כל כך קטן... הגענו איתו הבוקר לגן החדש - "גן של גדולים". גננת חדשה, משחקים חדשים, חצר חדשה, המון (עם דגש על המון) ילדים חדשים. והוא שם לבד. אחרי שפונקנו עד עכשיו בחממות של גנים פרטיים עם מעט ילדים וצוות גדול - welcome to the real world ... גן עירוני עם 35 ילדים גננת וסייעת. וככה עזבתי אותו שם בחצר, עומד לבדו די מבולבל אבל מתעקש שאני אלך הביתה וגם כשהייתי כבר למטה ברחוב, עדיין ראיתי אותו עומד שם מן הצד. הילד היפה והגבוה שלי, בחולצה יפה וחדשה והוא עדיין כל כך קטן .... אני מקווה (ובעצם יודעת) שכשאני אגיע לגן שוב בעשר, כדי לקחת אותו חזרה הביתה אני כבר אמצא אותו משחק ואולי גם מאושר, אבל בכ"ז כשיצאתי משם הייתי ממש עצובה והמחשבות האלה לא הרפו ממני. אז סליחה על ההשתפכות, אבל הייתי חייבת לחלוק אתכפ את ההרגשה שלי כאמא בראשון בספמטבר. בהצלחה ל כ-ו-ל-כ-ם !!!
 

dafgol

New member
יקירה שלי ../images/Emo24.gif

תראי מה עשית לי....אני יושבת מול המסך ובוכה , אבל זה בכי טוב ...אל תדאגי
אומנם אנחנו קטנים יותר ובאותו גן , רק עברנו לחדר אחר , ומכירים כבר את הגננות וכו'...גם אצלינו 35 קטנטנים ( על 3 מטפלות). למרות שזו לא שנה ראשונה שלנו בגן, ההתרגשות אותו דבר , החששות הפחדים , הפרפרים בבטן כמו גם האושר הגאווה והנחת
אני בטוחה שטוב לו והוא מאושר , תוך כמה ימים גם לך יהיה יותר קל , כל ההתחלות קשות אבל אח"כ קל יותר. ולסיום....בר התחיל אתמול את הגן , והוא היה כל כך מאושר וממש לא התייחס אלי מי יודע כמה , כשאמרתי לו שאנחנו הולכים לעבודה (אבא שלו ואנוכי) הוא אמר "לכו , ביי " וכשאמרתי לו " ברי אמא בוכה" (מהתרגשות) כבודו ענה לי " יעבור לך"
אוקצור לי ברור שלנו הרבה יותר קשה מלהם , ברור לי שעוד יהיו ימים קלים יותר וקשים יותר - גם פחות - העיקר שטוב לילדודס
שנת לימודים מוצלחת לכולם ולכולנו בכל גיל , בכל מקום ובכלל
נ.ב: תודה על המסר
 

S r 35

New member
../images/Emo51.gif על העידוד

בסך הכל היה סביר, פחות או יותר. הגעתי לגן בעשר והילד שלי ישב עם כל הילדים בפינת המפגש. הגננת אמרה לי שהוא היה מקסים אבל מאוד מאוד נרגש. הוא לא הסכים להישאר עד אחת עם הצוות של הצהרון והצהיר שהוא רוצה הביתה, אבל מצד שני הסכים להגיע מחר שוב אל הגן. בערב, כדי לעשות לו קצת כייף הזוגי הגיע מוקדם יותר מהעבודה וירדנו עם הילדודס קצת לטיילת בים. הילד השתולל שם בטירוף וחזר הביתה שדוד לגמרי. מחר יום חדש ואני מקווה שיהיה יותר טוב. כמו שאמרת, כל ההתחלות קשות. איזה מתוק ברי
. אהבתי את זה שהוא אמר לך "יעבור לך". את רואה אני גרמתי לך לבכות ואת גרמת לי לצחוק ...שתהיה לו שנה כייפית ומוצלחת, ובעצם לכולנו.
 
למעלה