היום ומחר - תחילת הבלוק הראשון של מבחן התוצאה בג'ירו 2015 ול

היום ומחר - תחילת הבלוק הראשון של מבחן התוצאה בג'ירו 2015 ול

היום קטע 4 - קצר (150 ק"מ), עצבני (בערך 8% מהמסלול על מישור), פסגה ראשונה כבר לאחר 25 ק"מ, טיפוס ראשון באורך 14 ק"מ, עם פסגה אחרונה רק 10 ק"מ לסיום.

מחר, קטע 5 - 150 ק"מ, אבל סיום על פסגה - רשמית לאחר עלייה של 17 ק"מ, מעשית יותר מארבעים ק"מ אחרונים כמעט כולם במגמת עלייה.

חמישי, קטע 6 - אומנם עם בלוק של הרים במרכז 183 הק"מ, אבל נראה כמו קטע בו קבוצות המאיצים יעשו מאמץ מקסימלי לשלוט כדי לנצח.

שישי, קטע 7 - בדבוקה וסביבתה נשמעה יותר מפעם הגדרת הקטע כ"טיראנו - אדריאטקו". לא למאיצים, עם שתי עליות קצרצרות לפני המישור הקצר מאוד לקו הסיום, קטע לפערי שניות ומטה.

שבת, קטע 8 - הקטע הקשה ביותר עד כה, סיום על פסגה לאחר טיפוס ארוך מ- 12 ק"מ, כאן כבר נראה מי בכושר טוב, כושר טוב מאוד, חד כסכין, אבל עוד לא כמתמיד, כי כבר למחרת עוד קטע עצבני.

ראשון, קטע 9 - אם יירד גשם זה יהיה קטע אכזר באופן קיצוני, הוא כולל הרבה עליות ומורדות, יש אבנים מרוצפות ויש למחרת יום מנוחה (א יהיו מי שירצו להפציץ). בקטע הזה כבר אפשר יהיה לראות היטב מי שומקר על יציבות ביצועית, מי צובר תשישות ומי מנהל את המרוץ בחוכמה וסבלנות.

בכל גרנד טור החשיבות, בהתמודדות על ראש דירוג ולא רק, היא קודם כל לשרוד ולשמר את מצב ההתמודדות על השגת המטרות.
בג'ירו, בדרך כלל, יש חשיבות קריטית גם לשמירת כוחות נכונה - מצד אחד לשמור על מצב ההתמודדות ומצב שני לא להיכנס למאבקי סרק מתישים בגלל מגיעים לשבוע האחרון על אדי אנרגיה וגירוד כוחות מדפנות השרירים.
הבלוק המתחיל היום ומסתיים בראשון (בשני יום מנוחה) הוא מבחן התוצאה הראשון ממנו נראה את המיון הראשוני של המאבק לוורוד.
 
למעלה