היום יומולדת היום יומולדת

badboy3919

New member
היום יומולדת היום יומולדת

היום יומולדת ל: פורום שלנו
היום לפני 3 שנים (עבר ממש מהר!) החליט מישהו בשם עומרי האוזר לפתוח פורום על העיר שלנו ומאז הכל היסטוריה,הרבה אנשים עזבו,הרבה אנשים הגיעו לפורום ונשארו כחברים קבועים בו ובנוסף הצטרפה המנהלת המעולה לפני כמה חודשים.בקיצור,אני מאחל הרבה הצלחה בהמשך ושנמשיך לקדם את הפורום כמה שיותר ושיגיע להיות אחד מהטובים בתפוז (או שלפחות נזכה בקטגוריית הפורום המקומי או איך שקוראים לזה...) אמ,ולא לשכוח, שנה טובה לכולכם!
 

ba r2 0 1 0

New member
../images/Emo49.gif../images/Emo70.gif../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif שנה טובה../images/Emo70.gif

כבר 3 שנים..
וואו
יש לנו פורום נהדר
שנה טובה וחג שמח לכולם
 

Super Chuly

New member
מזל טוב!

שיהיה לפורום עוד המון שנות שיגשוג- הרבה שירשורים, תגובות, המלצות, דיונים וכן הלאה! שנה טובה לכולם! ליהי :)
 

D o o S h a

New member
../images/Emo49.gifמזל-טוב../images/Emo70.gif../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif|שי

* ברכה אישית לפורום: פורום כפ"ס בתפוז יקר, כבר בן 3!! ילד גדול1!! מדבר, הולך לבד, מתקדם ומתפתח. אז שיהיהי לך המון מזלטוב ושתדע שאמא ואבא עמרי וליאור דואגים לך יפה יפה ואוהבים אותך. וגם כל המשפחה שבאה לבקר אותך כל יום כמעט. אז שיהיה במזל. עד 120 שנה!!
 
מזל טוב../images/Emo24.gif../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif

ומזל שבריאן זכר. אומנם לא הייתי שם מרגע לידתו, ועומרי עבר את כל הצירים בלי שהייתי שם להחזיק לו את היד. אבל יש לנו פורום מקסים, והוא גדל ומתפתח כראוי לעיר שקורים בה כל כך הרבה דברים, חיוביים ושליליים . מאחלת שנמשיך לצמוח. שנצליח לקבל עוד עומצה וכוח. שחברי עירייה יתחילו לכתוב כאן באופן סדיר וכך גם כל תושבי העיר. תודה לכולם שעושים מהפורום את כל מה שהוא. אוהבת המון, ליאור.
 
למעלה