היום כל אדם בישראל ניצב בפני מבחן נאמנות לבורא עולם

היום כל אדם בישראל ניצב בפני מבחן נאמנות לבורא עולם

בס"ד

כפי ששמתם לב אני משתדל מאוד לא לעסוק בענינים פוליטיים אך הפעם אי אפשר להתעלם מהארוע החשוב שצפוי להתרחש ביום ג' הקרוב ועתיד להשפיע על החיים של כולנו. חשוב לי מאוד שתדעו שהמשמעות של הפתק שנשים בקלפי בבחירות הקרובות היא הרבה יותר גדולה ממה שאפשר לחשוב. רק אם תבחרו במפלגה חרדית כמו שס או יהדות התורה תוכיחו בכך שאתם באמת מאמינים ואוהבים את מי שברא אתכם ואת כל העולם המופלא שסביבכם, ואת התורה הקדושה שבזכות לימודה העוה"ז קיים, כדכתיב: "כֹּה אָמַר ד': אִם לֹא בְרִיתִי יוֹמָם וָלָיְלָה חֻקּוֹת שָׁמַיִם וָאָרֶץ לֹא שָׂמְתִּי" (ירמיהו לג, כה), ושאתם יודעים להכיר טובה ומודים לבורא עולם על כל השפע והברכה שקיבלתם ממנו. מאחר ורק הם דואגים לעולם התורה, בניית ישיבות, בתי כנסת, מקואות ולכל הדברים שבקדושה שבזכותם העולם מתקיים. לבחור בהם זה לבחור בחיים. בטוב. בבורא עולם.

ולעומת זאת אם ח"ו תעשו טעות איומה ותבחרו באחת המפלגות שחרטו על דגלם את שנאת החרדים והדת, תגלו דעתכם בכך שאתם שונאים את הקב"ה, כופרים בעיקר ומורדים במלך מלכי המלכים, אותו אחד יחיד ומיוחד, שאין עוד מלבדו, שמחייה אתכם ונותן לכם שמחה, אושר, הצלחה, פרנסה ובריאות בכל רגע נתון, שומר עליכם מפני אינספור צרות וסכנות, בעיות ומחלות, עזר לכם או יעזור בעתיד להתחתן ולהביא ילדים טובים ויקרים לעולם. שהרי מי באמת חשב שטיפת סרוחה יכולה ליצור חיים מדהימים של ילד עם נשמה, לב, רגשות, יכולת דיבור, חכמה, בינה ודעת אילולא הקב"ה היה עוזר לו?

מי שאחרי כל זה בוחר באחת המפלגות שאכולות שנאה כלפי ד' יתברך, התורה הקדושה וכל לומדיה, יורק בגסות לבאר שהוא שותה ממנה ואין כפוי טובה גדול ממנו. ובבחירתו הוא למעשה מצהיר שהוא מעדיף לעמוד לימין השטן ולהילחם בבורא עולם ובעד חילול שבת, כפירה, שנאת חינם, התבוללות, פריצות, רמיסה של כל היסודות עליהן נשענת היהדות ופגיעה בכבוד ד', התורה ולומדיה אע"פ שראינו מה היה גורלם המר של כל מי שבעזות פנים רצו לבנות את מגדל בבל ולהילחם באלוקים.

אנחנו צריכים לבחור במי שמייצג בצורה הנאמנה ביותר את אבינו שבשמים, מי שהכי אוהב אותנו ודואג לנו יותר ממה שהשכל האנושי מסוגל לתפוס. ועוד שהחכמים ישכילו לנצל גם את הבחירות הקרובות כדי לצרף עוד מצוה חשובה שכזאת ליום הדין של כל בני האדם בעוד כשבועיים בראש השנה, וכך שתיכנסו לביהכ"נ ותשמעו את קול תקיעות השופר שיחדרו לגופכם תוכלו להרגיש שפיכם ולבכם שוים, והפתק ששמתם הוכיח עד כמה אתם נאמנים לבורא עולם ושאתם לא באים לביהכ"נ רק מתי שאתם צריך את הקב"ה.

אתם מבינים איזו זכות עצומה יש לכם בידים? עכשיו ד' צריך אתכם, התורה זקוקה לכם, השבת מבקשת מכם, נצח ישראל פונה אליכם, יש לכם כח אדיר בידים, אל תנצלו אותו כדי להגדיל את השנאה בעם הנבחר והקדוש, אלא כדי להביע את האהבה העצומה שיש לכם קודם כל ומעל הכל כלפי מי שהכי אוהב אתכם וגם יכול לפעול למענכם יותר מכל בני האדם בעולם ביחד. אם תבחרו באחת ממפלגות השנאה אתם תרגישו את הצביעות ברגע הראשון שתדרכו בביהכ"נ. איך תוכלו לבקש מהקב"ה בכל לבכם את כל מה שאתם צריכים אחרי שכשהוא היה צריך אתכם אכזבתם אותו ובגדתם בו. ראיתם פעם מערכת יחסים חד כיוונית שבה רק צד אחד חייב לתת לשני? איפה יש דבר כזה? אין לאף אחד מאיתנו וגם לא יהיה לעולם מישהו יותר יקר וחשוב יותר מ-ד' יתברך בכל הבריאה וכל צעד שאנחנו עושים כולל הבחירות הקרובות צריך לשקף את זה. יש לכולנו הזדמנות ענקית להשפיע. בואו ננצל זאת בחכמה למען האחדות הנצחית של קודשא בריך הוא, אוריתא וישראל. בואו לא נהיה כמו אותן עזים שהולכות בעדר. רק דג חי יודע לשחות גם נגד הזרם בעת הצורך. ד' יודע שאתם יכולים להיות כאלה וסומך עליכם שברגע האמת תדעו לעשות את הבחירה הנכונה, והיא תענמיק לכם את הברכה הכי גדולה שיכולה להיות עלי אדמות והיא קרבת אלוקים, כפי שאמר דוד המלך, הרגל הרביעית במרכבה: "וַאֲנִי קִרֲבַת אֱלֹקִים לִי טוֹב" (תהלים עג, כח). בהצלחה, ד' אתכם.
 
למעלה