המשך
aiziq: נו, תמשיך עם הדימוי צינסקי: אני לא מכחיש שחלק מההנאה שלי מכתיבה היא מהתגובות צינסקי: אני לא כותב בשביל עצמי צינסקי: גם, אבל לא רק aiziq: כן זה מעגל כזה של הזנה הדדית צינסקי: עוד עם הדימוי, או קיי צינסקי: אז בצילום ספונטני, כל האביזרים בתמונה נמצאים שם באותו הרגע צינסקי: הם לא מסודרים צינסקי: איך אתה תופס אותם בפריים זו האומנות שבצילום aiziq: פריים- מסגרת יענו? צינסקי: בצילום מבויים, השאלה היא לא איך אתה תופס אותם אלא איך אתה מסדר אותם צינסקי: כן איציק aiziq: אהההה צינסקי: מכאן תקח לכתיבה שירה מול פרוזה aiziq: רגע, ומה עניין החללים? aiziq: האם הם לא אקט של ביום? צינסקי: לא ממש צינסקי: אסביר aiziq: טוב צינסקי: בפרוזה השימוש בחללים נובע גם מחוסר היכולת לכתוב את התוכן שלהם צינסקי: זה כאילו יצירה מתוך חוסר ברירה צינסקי: בוקובסקי אמר משהו בנוגע לזה aiziq: כמו שמציירים ידיים בכיסים כדי להימנע מלצייר כל אצבע ואצבע? צינסקי: בדיוק איציק צינסקי: אבל אם תצייר משהו בולט בכיס צינסקי: אתה גורם לצופה לחשוב מה יש שם צינסקי: בחזרה לבוקובסקי aiziq: או שנגרום לקורא להפעיל את יכולת ההשלמה האוטומטית שלו צינסקי: נכון מאד צינסקי: בוק' אמר - בהקשר זה aiziq: צינסקי: שלפעמים הוא מתחיל לכתוב משהו צינסקי: אבל אז הוא פתאום כותב אות לא נכונה צינסקי: נאמר רצה לכתוב א' וכתב ג' צינסקי: אז הוא לא מוחק ומשנה צינסקי: אלא הולך עם הג' ומחפש מילה מתאימה aiziq: צינסקי: זו ראיה ספונטנית של יצירה צינסקי: ראיה הוליסטית צינסקי: זאת אומרת צינסקי: לא ממש משנה מילה זו או אחרת aiziq: כן, כאילו סת מכתיב לו מה לכתוב צינסקי: חחחחחחחחחח בערך