וואלה? קו 43 היה של אגד ? (וזה 36 שנים, אני שנתון 78היום לפני 34 שנה
מלחמת הקווים ,הפגנות ותגרות בין נהגי אגד לדן ,8 נהגי אגד נעצרו ב 3.12.78 .
הכל בגלל שהוחלט להעביר את קווים 43 ו 48 מאגד לדן.
זה מתכנית הבוקר במסגרת נוסטגליה כולל הידיעה מהעיתון ופרסום מטעם דן ואגד בעיתונים על השיבושים דאז .
את 43 לא העבירו מאגד לדן, כי אם דן קיבלה את הפעלת הקוויםהיום לפני 34 שנה
מלחמת הקווים ,הפגנות ותגרות בין נהגי אגד לדן ,8 נהגי אגד נעצרו ב 3.12.78 .
הכל בגלל שהוחלט להעביר את קווים 43 ו 48 מאגד לדן.
זה מתכנית הבוקר במסגרת נוסטגליה כולל הידיעה מהעיתון ופרסום מטעם דן ואגד בעיתונים על השיבושים דאז .
מה היה לה להתנגד? בגלל שזה קו שנוסע בחולון/בת-ים ?את 43 לא העבירו מאגד לדן, כי אם דן קיבלה את הפעלת הקווים
הללו. אגד התנגדה למתן זכיון הקווים הללו לדן. אגב, היום לפני 34 שנה הופעל גם קו 9.
ראוי לציין, כי כאשר הופעלו הקווים 47 ב- 1985 ו- 149 כעבור שלוש שנים אגד לא פצתה את הפה
גם, וגם הנסיעה לתל השומר, אבל לך תבין את ההגיון לפני שניםמה היה לה להתנגד? בגלל שזה קו שנוסע בחולון/בת-ים ?
לך תבין את ההיגיון עכשיוגם, וגם הנסיעה לתל השומר, אבל לך תבין את ההגיון לפני שנים
זה היה המשך של התרחבות של דן שאיימה על הטריטוריה של אגדמה היה לה להתנגד? בגלל שזה קו שנוסע בחולון/בת-ים ?
מגניב תודה !!!!זה היה המשך של התרחבות של דן שאיימה על הטריטוריה של אגד
(כפי שאגד הבין זאת, הטריטוריה הייתה "שייכת" לו.)
זה התחיל עוד באמנצע שנות השישים כשתושבי בת ים דרשו קווים לתוך מרכז תל אביב. עד אז קווי דן הסתיימו לרוב ברחוב הגבול (הגבול בין תל אביב-יפו לבת ים). למשל קו 18 שהושק ב-6 באפריל 1967 ואפשר הגעה ישירה לתוך מרכז תל אביב לעומת קווי אגד לתחנה המרכזית.
ב-21/11/1972 המגמה התגברה עם השקת קו 25, שהוגדר קו מטרופוליטני וביטול קו 7 ו-25 ה"ישן".
קו 26 הוארך ב-4 בספטמבר 1973.
ב-2/1/1977 הוארכו קווים 40, 42 ו-44 לתוך בת ים, וב-30/1/1977 הוארך קו 1 לתוך חולון ופוצל לקו 1 וקו 2. בהתחלה שולבו מספר מכונות של אגד בקווים אלה אבל ב-9/1/1978 ההפעלה הועברה כליל לידי דן, בהוראת משרד התחבורה.
כך שאפשר להבין את מצוקת אגד באיזור המרכז בסוף שנות השבעים. עם זאת, השינויים היו בזמן של דיונים על איחוד בין אגד לדן שהתקיימו בשני הקואופרטיבים החל משנת 1976.
אגד לא נותר לגמרי חייב, וב-14/1/1979 שיפר בין השאר את קווים 74 ו-89 שאף חדר לטריטוריה של דן ברחוב אבן גבירול עד מסוף רדינג. אבל יש להודות שקווים אלה היו לעג לרש לעומת ההרחבה של דן דרומה.
הסכם האיחוד נחתם ב-16 בדצמבר 1979 אבל טורפד על ידי גורמים, אולי בשני הקואופרטיבים במהלך שנת 1980.
יתכן שאלה היו אותם הגורמים שיצאו לקרב נגד קו 48.
89 הוא קו ותיק עוד משנות השישים אלא שהוא פעל עד ז'בוטינסקיזה היה המשך של התרחבות של דן שאיימה על הטריטוריה של אגד
(כפי שאגד הבין זאת, הטריטוריה הייתה "שייכת" לו.)
זה התחיל עוד באמנצע שנות השישים כשתושבי בת ים דרשו קווים לתוך מרכז תל אביב. עד אז קווי דן הסתיימו לרוב ברחוב הגבול (הגבול בין תל אביב-יפו לבת ים). למשל קו 18 שהושק ב-6 באפריל 1967 ואפשר הגעה ישירה לתוך מרכז תל אביב לעומת קווי אגד לתחנה המרכזית.
ב-21/11/1972 המגמה התגברה עם השקת קו 25, שהוגדר קו מטרופוליטני וביטול קו 7 ו-25 ה"ישן".
קו 26 הוארך ב-4 בספטמבר 1973.
ב-2/1/1977 הוארכו קווים 40, 42 ו-44 לתוך בת ים, וב-30/1/1977 הוארך קו 1 לתוך חולון ופוצל לקו 1 וקו 2. בהתחלה שולבו מספר מכונות של אגד בקווים אלה אבל ב-9/1/1978 ההפעלה הועברה כליל לידי דן, בהוראת משרד התחבורה.
כך שאפשר להבין את מצוקת אגד באיזור המרכז בסוף שנות השבעים. עם זאת, השינויים היו בזמן של דיונים על איחוד בין אגד לדן שהתקיימו בשני הקואופרטיבים החל משנת 1976.
אגד לא נותר לגמרי חייב, וב-14/1/1979 שיפר בין השאר את קווים 74 ו-89 שאף חדר לטריטוריה של דן ברחוב אבן גבירול עד מסוף רדינג. אבל יש להודות שקווים אלה היו לעג לרש לעומת ההרחבה של דן דרומה.
הסכם האיחוד נחתם ב-16 בדצמבר 1979 אבל טורפד על ידי גורמים, אולי בשני הקואופרטיבים במהלך שנת 1980.
יתכן שאלה היו אותם הגורמים שיצאו לקרב נגד קו 48.
תודה על התיקון - פירשתי באופן שגוי את המודעה משנת 1979 שממנה89 הוא קו ותיק עוד משנות השישים אלא שהוא פעל עד ז'בוטינסקי
פינת דיזנגוף ורק בסוף שנות השבעים או בשנות השמונים הוארך עד מסוף רדינג.
היה גם 92 שהופעל ב- 1966 מחולון עד רחוב יהושוע בן נון ובשנות השמונים הוארך עד רדינג.
74 הופעל, כי היה בו צורך וחולון השתייכה אז ברובה לאגד,
זו היתה קביעה של משרד התחבורה, אם כי, בניגוד להיום, אז היתה לקואופרטיבים זכות המילה האחרונה בקביעת המסלולים והלו"ז
תודה על המידע- מעניין- כמה שאלות לגבי קווים 89-9289 הוא קו ותיק עוד משנות השישים אלא שהוא פעל עד ז'בוטינסקי
פינת דיזנגוף ורק בסוף שנות השבעים או בשנות השמונים הוארך עד מסוף רדינג.
היה גם 92 שהופעל ב- 1966 מחולון עד רחוב יהושוע בן נון ובשנות השמונים הוארך עד רדינג.
74 הופעל, כי היה בו צורך וחולון השתייכה אז ברובה לאגד,
זו היתה קביעה של משרד התחבורה, אם כי, בניגוד להיום, אז היתה לקואופרטיבים זכות המילה האחרונה בקביעת המסלולים והלו"ז
89 נסע מהתחנה המרכזית דרך בגין (אז דרך פ"ת), שמאלה לקרליבך,תודה על המידע- מעניין- כמה שאלות לגבי קווים 89-92
קו 89 ההסטורי- מה היה מסלול במרכז תל אביב? האם היה נוסע דרך דיזנגוף כמו קו 39 היום ? ומסלולו חזרה לחולון?
כנל קו 92- האם נסע לאורך אבן גבירול עד נורדאו ואז היה מסיים בצומת נורדראו/ יהושע בן נון וחוזר בפרסה לאבן גבירול? או מסלול אחר?
למען הדיוק, קו 18 הופעל בפברואר 1967, בשנת 1976 היתה כניסהזה היה המשך של התרחבות של דן שאיימה על הטריטוריה של אגד
(כפי שאגד הבין זאת, הטריטוריה הייתה "שייכת" לו.)
זה התחיל עוד באמנצע שנות השישים כשתושבי בת ים דרשו קווים לתוך מרכז תל אביב. עד אז קווי דן הסתיימו לרוב ברחוב הגבול (הגבול בין תל אביב-יפו לבת ים). למשל קו 18 שהושק ב-6 באפריל 1967 ואפשר הגעה ישירה לתוך מרכז תל אביב לעומת קווי אגד לתחנה המרכזית.
ב-21/11/1972 המגמה התגברה עם השקת קו 25, שהוגדר קו מטרופוליטני וביטול קו 7 ו-25 ה"ישן".
קו 26 הוארך ב-4 בספטמבר 1973.
ב-2/1/1977 הוארכו קווים 40, 42 ו-44 לתוך בת ים, וב-30/1/1977 הוארך קו 1 לתוך חולון ופוצל לקו 1 וקו 2. בהתחלה שולבו מספר מכונות של אגד בקווים אלה אבל ב-9/1/1978 ההפעלה הועברה כליל לידי דן, בהוראת משרד התחבורה.
כך שאפשר להבין את מצוקת אגד באיזור המרכז בסוף שנות השבעים. עם זאת, השינויים היו בזמן של דיונים על איחוד בין אגד לדן שהתקיימו בשני הקואופרטיבים החל משנת 1976.
אגד לא נותר לגמרי חייב, וב-14/1/1979 שיפר בין השאר את קווים 74 ו-89 שאף חדר לטריטוריה של דן ברחוב אבן גבירול עד מסוף רדינג. אבל יש להודות שקווים אלה היו לעג לרש לעומת ההרחבה של דן דרומה.
הסכם האיחוד נחתם ב-16 בדצמבר 1979 אבל טורפד על ידי גורמים, אולי בשני הקואופרטיבים במהלך שנת 1980.
יתכן שאלה היו אותם הגורמים שיצאו לקרב נגד קו 48.
למען הדיוק, קו 18 הופעל בפברואר 1967, בשנת 1976 היתה כניסה
מאסיבית של דן לבת ים עם קווים 40/42/44 (ומאוחר יותר גם 46) וכן הופעלו גם 8 ו- 26 ו- 1/2 שנכנסו לחולון
לגבי הכניסה המאסיבית. המודעה שיש לי מאפריל 1967 מדברת
בפירוש על הפעלת קו חדש 18 החל מהששה באפריל. יש את המודעה באתר העיתונות היהודית עם ארכיון די מסיבי של עיתון דבר ומעט מהעיתונים האחרים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.