היום צה"ל גייס את בני......

roni250b

New member
היום צה"ל גייס את בני......


עצוב לי...מקנח דמעה....
נפרדנו ממנו זמנית לטובת בטחון המדינה.....
 

roni250b

New member
האוטובוס יוצא מרחבת "הפרידה".....

מחכים לטלפון מהילד.....מה קורה....מה העניינים....איפה אתה....וכו' זה לא הטלפון שחילקו "חינם" בכניסה, מהאגודה למען החייל......
 

oshiko

New member
ההרגשה עדין טריה ...

עשיתי בדיוק את אותו הדבר בגיוס נובמבר 04, לפני 4 חודשים. במשך שנים התרגלתי להיפרד מהורים דואגים ואח"כ ממשפחה דואגת, ופתאום אני בצד השני. השבוע ובשבועים הבאים מתבצע הגיוס הגדול של מרץ 05, יחידה קרבית אחת בכל יום. נשמח לקבל עוד "תמונות אוטובוס", או תמונות פרידה אחרות. אחת מהן תשמש, ברשות מי שששלח אותה כמובן, כתמונת הכניסה לפורום. רוני, שיהיה לילד בהצלחה בגבעתי! בעיקרון, ביחידות חי"ר שאני מכיר, מטלפנים הביתה בכל ערב בשעת ט"ש (טרום שינה). בנח"ל איפה שהבן שלי זה אפשרי, בגולני שמעתי מחבר שזה אפילו חובה.
 

roni250b

New member
תודה לך, אני מקוה שנשמע מבננו במהרה

תוכל להשתמש באיזו תמונה שתחפוץ.....
 

immale

New member
אתם לא ישנים בלילה? ../images/Emo29.gif../images/Emo1.gif

בהצלחה לבן בשירות שלו. זה באמת מרגש!!
 

roni250b

New member
איך אפשר לישון...

כשהגוזל איננו בעריסה.....התבגר בין יום....
 

oshiko

New member
אכן קשה לישון ...

אבל לי יש סיבה ספציפית לשעה המוזרה - אני כותב מקולורדו, ארה"ב. הפרש של 9 שעות מהארץ. אני נמצא שם לכמה ימים לענייני עבודה.
 

oshiko

New member
טרום שינה

ת"ש = תנאי שירות. ט"ש = טרום שינה = שעה שמוקדשת לסידורים אישיים (כולל טלפון הביתה) לפני השינה. התכוונתי לט"ש.
 

אלינב

New member
האוטובוס זה סתם הצגה להורים../images/Emo163.gif

נוסע 100 מטר בסך הכל ופורק את המטען היקר. הרבה נשארים בבקו"ם לפעמים לשבוע עד שמועברים לטירונות. ויש כאלה שאחרי הפרידה הנרגשת חוזרים הביתה אחה"צ עם דחית גיוס לעוד שבוע או חודש או אפילו עם הפניה לועדה רפואית לקבלת פטור מהשירות. גם אלו שחוילו ונשלחו לבסיס טירונות ביום הגיוס חוזרים הביתה עם כל הכבודה+המסה מהצבא כעבור יומיים שלושה לחמשוש. וחוצמזה מי לא מגיע לגיוס עם פלאפון וחצי שעה מהפרידה כבר מדווח דיווחים שוטפים לכולם מה עובר עליו בכל רגע נתון כך שהגוזל אולי עזב את הקן אבל מרחף מלמעלה כל הזמן. מקוה שלא קילקלתי לכם את הרומנטיקה כמו שאתם מכירים מסרטים הוליוודים
 

oshiko

New member
גם סמלים חשובים

נכון שאפשר להיות קצת ציניים. בעידן הפלאפון זה קצת שונה מהתמונות של פרידת רכבת נרגשת מחייל, שאותה אנחנו מכירים מהסרטים. אבל ההבדל הוא בעיקר טכני - הוא לא מהותי. מבחינה מהותית, האוטובוס של יום הגיוס משמעותי באותה מידה כמו הרכבת מהסרטים. נפרדים מילד שהופך בדיוק ברגע הזה להיות חייל, וחייו וגם חיינו נצבעים מעכשיו בצבע אחר.
 
למעלה