היום שהיה...

ronga

New member
היום שהיה...

אתמול צילמנו כ-300 תמונות.... זה התחיל בטיול טרייק (משה שקורי ואני) בערפילי בוקר מהדרים למגידו ומנוחה בתבור, משם לארבל והפסקה בשד"ת מחניים, משל על כביש עכו צפת, למרגלות הגליל העליון למנחת ליד עכו, ומשם לכרמל, יקנעם, ואדי מילק, קו החוף + ארוחה במכמורת, וחזרה להדרים ...הסיפור בקרוב! אח"כ יצאנו לטיסת הכירות עם הבאקאיי BREEZE ע"מ להכין כתבה לאתר, התמונות והסיפורים בקרוב... רון
 

ronga

New member
כמובן...

לאחר שעברנו את עפולה, חיפשנו נקודה למנוחה כשבדיוק זיהינו במנחת דברת קבוצה גדולה של מצנועים שהגיעה מהצפון בדרכה למרכז. למעשה חיכינו עד שכולם ימריאו ע"מ לתפוש תמונה יפה, אבל היציאה היתה ביחידים... מוטי, תרגיש חופשי לנדב עוד סיפורים, תמונות... להתראות רון
 

רן בג

New member
מכשירי קשר ותדרים

משה. בתמונה נראת ערכת דיבור המצורפת לקסדה. שאלותיי:-איזה מכשיר זה ועל איזה תדר אתם מדברים? האם זה לשיקולו של הטייס (הרדיו) או בהתאם לחוק ? האם (מכשיר) הקשר בטרייקים ובממגים זהה ?
 
מכשרי קשר........

הטריקים טסים עים קשר אוורי זות אומרת תחום של AM.VHF. יש אפשרות לחבר טלפון סללרי למערחת הקשר הפנמי . כול מערכות הקשר מתחברות למערכת הקשר הפנמי . כאשר אפשר לחבר כמעת כול מחשיר קשר או אמצעי לשמועה מוזיקה לקשר הפנמי . התתרים של הממ"גם הם שונים מהטריקים . הממ"גם התחום FM.VHF . ולא לכולם יש קשר . אשמך לענות על עד שאלות משה שקורי
 

רן בג

New member
תודה. למה אתם לא מאחדים את..

..הקשר של הטרייקים והממג"ים. (הן לבטיחות הן לקשר בין הכלים). לי נראה שזה ענין של זמן שהמינהל יחייב זאת.
 
תשובה......./images/Emo22.gif.

הממ"ג :לא חייב בחוק של מדינת ישראל . ולכן אין הממ"ג חייב בקשר אווירי ועוד נקודה אין לממ"ג מ"ס אוו אות קרעה שהנפקו מתעם הרשיות . ולחן חל יסור מוחלת לממ"ג להשתמש בקשר אווירי . אוו ליצור קשר עים יחדת בקרה . הטריק :חייב בחוק של מדינת ישראל . וגם יש לו מ"ס + אות קרעה לדוגמה - (4X-HJK ) מסכנות : עד שהמינהל (מינהל-התעופה ) לא יחיב את הממ"גים לאות קרעה אין אפשרות לאחד את קשר . לגבי בטיחות : הטריקים והממ"גם לא טסים ביחד ועים יש טייל אז יש עוד אמצעי לתקשר פלפונים .
 

רן בג

New member
לא לחכות ליוזמת המינהל.

עמותת האולטראלייטים גיבשה בזמנו את הצעותיה לחוקי אז"מ הגישה אותם למינהל (כולל בועות הטיסה נתיבים וכו') וזה שימש כמצע לדיון להחלטות שהתקבלו מאוחר יותר.נסו לאחד היום את הסטנדרטים של הטרייק והממ"ג ולהגיש זאת כהצעה למינהל.
 

חברשלך

New member
מנהל התעופה

כל הכבוד למנהל התעופה,אשר נתן לנו רשות לטוס מעל שטחי הרשות.ההוכחה-מפות נתיבי טיסה אשר חולקו באסיפת הממ"ים האחרונה.כל הכבוד קנדלר .וישר כח
 
למעלה