היום של אתמול, כבר לא יהיה היום של מחר

היום של אתמול, כבר לא יהיה היום של מחר


בשנים האחרונות קיבלנו התראות רבות על שינוי בקנה מידה עולמי שהולך להתחולל. אך אף אחד לא ידע באיזה אופן ומתי. מצאתי לנכון בתור מנהל פורום נומרולוגיה ב 6 שנים האחרונות לשתף אתכם, לתת כיוון הסתכלות מזווית שונה על העולם החדש אליו "נקלענו" בעקבות מגפת וירוס הקורונה.

אפשר לומר היום בדיעבד שחיינו במערבולת חושים שסחפה אותנו לאורח חיים מטורף. רצנו כמו נמלים "חרוצות" אך לאיזו מטרה? המוטיב שניהל אותנו היה כסף כדי לצבור רכוש, מכוניות מפוארות, טיסה ליעדים חובקי עולם, שופינגים ב SALE מטורף, אוכל הכי משובח ועוד ועוד. תרבות הצריכה שהושפעה מהתקשורת והסביבה.

היינו בטוחים כל פעם שזה ימלא אותנו, אך תחושת הריקנות רק הלכה וגדלה.

סידרנו "חיים טובים" אך לא היינו מסוגלים להסתדר זה עם זה. פעלנו אגואיסטית תוך ניצול הדדי. חיפשנו איך להתקדם על חשבון האחרים בעבודה. אפילו חברות, בנקים, רשויות, ממשלות היו טרודות כיצד להגדיל את ההכנסות על חשבון הכיס שלי ושלך קוראים לזה בשפה מקצועית הציבור הרחב.

בזוגיות דרשנו רק לפי מה שהאגו צייר לנו, גם שם לא מצאנו נחמה. הבית המשפחה הילדים הפכו איפה שהוא למעמסה. חיפשנו חיים קלים, ואיך למלא אותם בכל מיני הנאות דרך רעיונות מגוונים. אך לצערנו ללא הצלחה מרובה.
אז הפכנו למתוסכלים. לא קיבלנו את שחשקה נפשנו. התחלנו להאשים את הסביבה, ברוב המקרים ראשית נפגעת הסביבה הכי קרובה. הבעל / האישה כבר לא מילאו את "תפקידם" התחלנו לשפוט ולבקר, לרוב פרקנו את המשפחה. הילדים זעקו לשמים שקשה להם, אך מי הקשיב היינו עסוקים בריצה מטורפת. אני עוצר לרגע ושואל אתכם עם יד על הלב אחרי מה?!

היום של אתמול, כבר לא יהיה היום של מחר.

לקראת פתיחת העשור החדש התהפכה התמונה. אומנם האיתותים הראשונים שהגיעו היו אי שם בסין הרחוקה. זלזלנו בתחילה, אך עקבנו כאילו ראינו סרט אימה. היינו בטוחים איפה זה לא יגיע אלינו. שכנענו את עצמנו ממש כמו לפני השואה…


אך המציאות החדשה התקרבה והתקרבה. דרך איטליה, אירופה ואופס הנה היא הגיע גם לכאן. "הריצה המטורפת" בבת אחת נפסקה. נסגרו "השמיים", אח"כ קניונים, מקומות בילוי והנאה, מקומות עבודה… ואופס נסגרנו בבתים עם המשפחה הכי קרובה. סיר לחץ בזמן רתיחה. התחלנו "לאכול" אחד את השני, הורגלנו "לברוח" פתאום אנו סגורים באותה תיבה.

אז מה עושים עכשיו?

מדברים על משבר ארוך טווח חובק עולם שיוביל לשינוי… בואו נתחיל אותו כבר עכשיו!!!
נצטרך להגיע לקשר חיובי חיבור לבבי לפעול בהתחשבות, בהרמוניה ובערבות הדדית. אותו כוח נקרא לו הטבע פועל היום בכוח כדי להשיב את החברה האנושית לאיזון ולפעול בהֲלִימָה אליו. צורת מחשבה חדשה, טובה ומקיפה. דורשת מאיתנו התחשבות ואהבה, דווקא בימי הקורונה.

אם נקדים תרופה למכה ונפתח יחס חיובי מעל ההבדלים וחילוקי הדעות. מעל התחרותיות הניצול ההדדי. כך נצליח לעורר כוחות חיוביים מהטבע, שיחסלו את המגפה.

נגיף הקורונה כאן כדי לקדם אותנו. הוא דורש מאיתנו צורת חשיבה חדשה, טובה ומקיפה. דורש מאיתנו התחשבות, ערבות ואהבה.
 
למעלה