היות וכותבים כאן אנשים בעלי טעם איכותי

גם אני6

New member
היות וכותבים כאן אנשים בעלי טעם איכותי

(או לפחות שחולקים טעמים דומים) הייתי פותחת שרשור סרטים, מוסיקה(שירים) ספרים. אהובים, המלצות.
 
תגדירי "איכותי"?

מה, זה אדם שמבפנים (והרי זה מה שחשוב!) הוא חנון ומבחוץ הוא יפה (שזה בכלל לא חשוב אבל ממש ממש מוסיף)? סבבה, הולך. סיימתי לאחרונה לקרוא בערך שליש ספר לקורס בפסיכופתולוגיה, ועכשיו אני קורא את "קן הקוקייה" של קן קיזי, סיימתי חצי ובנתיים הוא ממש טוב. ספרות סיקסטיז אמריקאית במיטבה על כל המשתמע מכך... מוזיקה: ג'ון קולטריין, כרגיל. כל אלבום- חורש על First Meditations לאחרונה אומנם. סרטים: לא ראיתי כבר חודשים, אבל ממש אוהב את "מחוברים", איך פיספסתי את הסדרה המדהימה הזו קודם עקב מיתוג וקמפיין פירסומי מעפנים?
 
לא הרבה עולים במוחי כרגע

ספר - "כמעיין המתגבר" הוא ספר שהשאיר אצלי המון תובנות, למרות שהדעות שלי ושל אין ראנד רחוקות כמו מזרח ומערב. מוזיקה - אומרים שיהיה אפור וקצת גשום בימים הקרובים, ובעיני אין כמו ללכת ברחוב ולהקשיב ל-Animals של פינק פלויד. (לימים קצת קיציים יותר, לא בהרבה אבל יותר, מתאים לי Meddle)
 
ועוד קצת מוזיקה -

לעולם לא ישעמם אותי או יימאס לי - קט סטיבנס. לא כל האלבומים, הראשונים שלו יותר מדי פופיים וחסרי עומק (לדעתי) ובאחרונים הוא כבר יותר מדי מתבחבש עם עצמו ולא יודע מה הוא רוצה לעשות (וזה עוד לפני שהוא שינה את שמו ליוסוף איסלאם והתחיל לעשות דברים גרועים ממש), אבל תמיד יהיו בפלייליסט שלי נציגים מ-Tea for the Tillerman, Mona bone Jakon ו-Teaser and the Firecat.
 
למעלה