זכותם "לבוא בטענות" (או לשאול שאלות) כפי שכל יהודי זכאי לכך. אולם אתה כמובן צודק שיש בעצם שאילת השאלות או השמעת הטענות, משום צביעות תהומית . זאת מהטעם הפשוט שכאשר א' מפר הסכם בין שני צדדים, מגוחך שלאחר מכן יבוא בטענות על כך שגם ב' עושה זאת, כאשר ב' עושה זאת בתגובה למעשיו של א' ולא מיוזמתו.איך החצופים הללו שמחללים שבת במזיד בפרהסיה באם אליו בטענות למה לא עזר לנו פה ולמה לא עזר לנו שם.
עלה בדעתכם שזה בכלל בגללכם? בגלל שאתם לא שומרים שבת? אתם דופקים את כולנו וכולנו סובלים בגללכם.
אֵל מופשט, אימטריאלי(*) אינו אלא יציר דמיון אדם העומד נרעש מול טבע לא-מובן ושוכן אך בין שתי אזני המאמין בקיומו.זכותם "לבוא בטענות" (או לשאול שאלות) כפי שכל יהודי זכאי לכך. אולם אתה כמובן צודק שיש בעצם שאילת השאלות או השמעת הטענות, משום צביעות תהומית . זאת מהטעם הפשוט שכאשר א' מפר הסכם בין שני צדדים, מגוחך שלאחר מכן יבוא בטענות על כך שגם ב' עושה זאת, כאשר ב' עושה זאת בתגובה למעשיו של א' ולא מיוזמתו.
למען האמת זה תיאור לוקה בחסר קצת, שכן הקב"ה דווקא עומד בהתחייבויותיו לעם ישראל. אלא שלצערנו הרב אלו כוללות התחייבויות שליליות מבחינתנו, כאשר בגלל עוונותינו הגענו למצב הזה בו עליו לממשם. כלומר מבחינת הצד של האלוקים לא שייך אפילו לדבר על הפרת הסכם בכלל. אבל זה כבר למתקדמים, כך שאפשר בהחלט בשלב ראשון להציג את זה כאמור לעיל.
או שכן או שלא. מאחר והשמש לא זורחת מאחוריך ואינך מוגדר כחכם או מבין בתופעות טבע או עניינים תיאוקרטיים יותר מהיהודי המאמין, דעתך לגיטימית לחלוטין כמובן, אך אין לה שום משקל שונה מדעתו של אותו "מדמיין" כהגדרתך.אֵל מופשט, אימטריאלי(*) אינו אלא יציר דמיון אדם
כנ"ל. היהדות אוחזת אחרת כפי שאתה בוודאי יודע.איש לא ראהו ואיש לא שמעו, אפילו לא הנביאים, אפילו לא משה בסיני...
מה ענין שמש לכאן?או שכן או שלא. מאחר והשמש לא זורחת מאחוריך ואינך מוגדר כחכם או מבין בתופעות טבע או עניינים תיאוקרטיים יותר מהיהודי המאמין, דעתך לגיטימית לחלוטין כמובן, אך אין לה שום משקל שונה מדעתו של אותו "מדמיין" כהגדרתך.
כנ"ל. היהדות אוחזת אחרת כפי שאתה בוודאי יודע.
או שכן או שלא . זה בדיוק מה שאמרתי קודם.נובע מיידית כל מה שכתבתי.
ולאוטובוס יש הרבה גלגלים.האין הרמב"ם יהודי?
איך לדעתך "שוחחו" נביאים עם אֵל מופשט, אימטריאלי, נטול גוף?או שכן או שלא . זה בדיוק מה שאמרתי קודם.
ולאוטובוס יש הרבה גלגלים.
פתח תנ״ך, צא ולמד.איך לדעתך "שוחחו" נביאים עם אֵל מופשט, אימטריאלי, נטול גוף?
איך לדעתך יכול אֵל מופשט, אימטריאלי, נטול גוף לחולל משהו?
אה, מעשיות המיתולוגיה היהודית, מה?!פתח תנ״ך, צא ולמד.
בהצלחה.
לא יודע. אם תפתח תנ״ך ותלמד, אולי תלמד, יעני תדע.אה, מעשיות המיתולוגיה היהודית, מה?!
אם תקרא את מעשיית "החתול במגפיים" אולי תלמד כיצד דבר חתול בלשון בני-אדם, הציל את אדוניו מצרות, העשירו והשיאו לבת המלך...לא יודע. אם תפתח תנ״ך ותלמד, אולי תלמד, יעני תדע.
הכל אמת, הכפירה היא עניין שמאלני, לא קשור אלינו היהודיםאה, מעשיות המיתולוגיה היהודית, מה?!
זו תזה הזקוקה להוכחה שכן לכל ברוא יש בוראאֵל מופשט, אימטריאלי(*) אינו אלא יציר דמיון אדם העומד נרעש מול טבע לא-מובן ושוכן אך בין שתי אזני המאמין בקיומו.
איש לא ראהו ואיש לא שמעו, אפילו לא הנביאים, אפילו לא משה בסיני...אלא בסיוע חמרים טבעיים מעוררי חזיונות, entheogens,...ב"מחזה", או ב"מראה-נבואה" בלשון הרמב"ם(**)...
(*) אימטריאלי - לא מוחשי וגם לא חשוב
(**) משנה תורה, ספר המדע, הלכות יסודי התורה, פרק א', פסוק ט'
...ולכן גם לאֵל יש בורא - האדם!זו תזה הזקוקה להוכחה שכן לכל ברוא יש בורא
אתה לא מבין. אנחנו לא באים בטענות אל מי שלא קיים. אנחנו מלגלגים על הקונספציה שלכם לקבל קיומה של ישות מרושעת שרק מכה את המאמינים בה.איך החצופים הללו שמחללים שבת במזיד בפרהסיה באם אליו בטענות למה לא עזר לנו פה ולמה לא עזר לנו שם.
עלה בדעתכם שזה בכלל בגללכם? בגלל שאתם לא שומרים שבת? אתם דופקים את כולנו וכולנו סובלים בגללכם.
מסכנים אלו שכל כך חסרי חיים ו/או התעניינות בהם מצד סביבתם, שכל שיש להם לעשות בחיים זה לבחון חיי אחרים וללגלג עליהם (כהגדרתך).אנחנו מלגלגים על הקונספציה שלכם
כמובן וכרגיל, הבעיה באקסיומה. תשכנע קודם שהקב"ה "רק מכה את המאמינים בו" ומשם, לאחר שתצליח בכך (והסיכוי שלך קלוש למקרה שאינך מעודכן), תוכל לעבור לשאלה מדוע להאמין בקל כזה (שאלה די מפגרת, שכן אמונה היא אמונה, לא משהו שתלוי במשהו. רק מי שלא מבין מהי אמונה יכול להעלות על דעתו שאלה כזאת ורק מי שלא מבין יהדות מהי בכלל יכתוב את שני היבטי המשפט הנ"ל).לקבל קיומה של ישות מרושעת שרק מכה את המאמינים בה.
אתה הבנת מה כתבת?מסכנים אלו שכל כך חסרי חיים ו/או התעניינות בהם מצד סביבתם, שכל שיש להם לעשות בחיים זה לבחון חיי אחרים וללגלג עליהם (כהגדרתך).
כמובן וכרגיל, הבעיה באקסיומה. תשכנע קודם שהקב"ה "רק מכה את המאמינים בו" ומשם, לאחר שתצליח בכך (והסיכוי שלך קלוש למקרה שאינך מעודכן), תוכל לעבור לשאלה מדוע להאמין בקל כזה (שאלה די מפגרת, שכן אמונה היא אמונה, לא משהו שתלוי במשהו. רק מי שלא מבין מהי אמונה יכול להעלות על דעתו שאלה כזאת ורק מי שלא מבין יהדות מהי בכלל יכתוב את שני היבטי המשפט הנ"ל).
אתה צודק. הייתי צריך לציין שהדיון או ההסבר שפירטתי הוא יותר למתקדמים ושכחתי לרדת לרמת הבנת הנקרא שלך עת כתיבת הדברים. אני מתנצל.אתה הבנת מה כתבת?
חבל על הזמן. אין סיכוי להבנת הנקרא, אם לא הייתה הבנת הנכתב...אתה צודק. הייתי צריך לציין שהדיון או ההסבר שפירטתי הוא יותר למתקדמים ושכחתי לרדת לרמת הבנת הנקרא שלך עת כתיבת הדברים. אני מתנצל.
אציע שתנסה לקרוא שוב את הדברים בכל זאת (תאתגר את עצמך קצת בהבנת הנקרא, זה יכול לעשות לך רק טוב ואני לא חושב שזה ברמה כזאת שתייאש אותך מהתעסקות בתחום). אולי בעזרת נכדת השכנים כרגיל. אם בכל זאת לא תצליח והדברים חשובים לך (על אף שתיכף תציין כמובן שהם לא מעניינים אותך כלל), אנא עדכן ואשמח לשכתב את הדברים בצורה פשוטה יותר וקלה יותר להבנה לאלו שהבנת הנקרא היא לא הצד החזק שלהם.
נו, אם כך אין לי אלא להודות לך על הודעתך/הודאתך זו. היא משחררת אותי מתחושת הצורך להסביר את האמור לעיל ברמה הנדרשת להתאמה אליך. אשאיר את הדברים אם כן לאלו שכן מסוגלים לכך.חבל על הזמן. אין סיכוי להבנת הנקרא, אם לא הייתה הבנת הנכתב...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.