היו קרבות טובים עוד יותר

dundybar

New member
היו קרבות טובים עוד יותר

מסכים בהחלט שהקברן הוא מס´ 1. אני חולה עליו שחבל על הזמן. טוב לדעת שמחוץ לזירה הוא בן אדם נורמלי, כמה שקשה להאמין, הוא אפילו נשוי ויש לו שתי בנות קטנות. לעצם הקרבות הטובים ביותר: אין ספק שכמעט כל קרב שהקברן השתתף בו הפך להיות קרב ענק. אהבתי דווקא שתי קרבות שבאחד מהם הוא השתתף בעקיפין - הקרב בכלוב שהיה בין, אם אני לא טועה, דיזל ועוד קליבר שהספקתי לשכוח את שמו, ואז הוא יצא כמו מתוך האדמה, ובלע את דיזל ומתוך הבור שנפער בזירה יצא עשן כאילו מה הולך שם מתחת. אני כל כך צחקתי שממש דמעות כיסו לי את העיניים. הקרב השני שזכור לי לטובה הוא Kiss Foot Match בין שניים שהספקתי לשכוח כמובן את שמם. המנצח זוכה להכניס את כף רגלו המצחינה בפיו של המנוצח. מי שלא ראה פשוט הפסיד - כמה קיא היה שם. פשוט תענוג לעיניים. למות מצחוק.
 

חולוני

New member
נכון !! Kiss Foot Match

זה היה קרב בין ברט "היטמן" הארט ועוד איזה לוזר אחד שהביא אחרי זה ל WWF את הרופא שיניים שלו ולכבוד הקרב הוא ליכלך במיוחד את הרגל שלו ולא רחץ אותה איזה חודש..ואז ברט הארט ניצח ולא רק נתן לו לנשק את הרגל שלו אלא הכניס את כל הרגל של הלוזר ( ששכחתי את שמו..) לתוך הפה של הלוזר !!
זה היה קורע !! עוד קרב שאהבתי היה ברסלמניה בחוץ ( בתחילת הניינטיז, לא זוכר איזה מספר..) שכל הקרבות היו לא בתוך אולם אלא בחוץ..ואז היה קרב בין האנדרטייקר לאיזה ענק גוליבר 2.30 מ´ והאנדרטייקר ניצח אותו בקלות למרות שהוא היה איזה כפול ממנו בגודל..( למרות שהאנדרטייקר די גבוה..) זה היה אחד הקרבות הראשונים שראיתי ובגללו התחלתי לראות WWF..זה היה בגיל 7 והתאהבתי באנדרטייקר מאז אותו קרב..
 

kirk hammet

New member
אני זוכר את זה

הקרב היה בין ברט הארט לזה שחשב שהוא מלך העולם. הוא היה די אפס אבל איכשהו היו לו את הנצחונות שלו. והרסלמניה בחוץ אני זוכר את זה. את מאצ´ו מן רנדי סאבג´ קשישא סחבו כמה כוסיות לזירה. אהבתי את זה.
 
איפה הזיכרון קשישים

ליריב- קראו ג´רי (דה קינג) לולר, שהיה כל כך הרבה שנים בwwf שזה מדהים.. הריב ביניהם התחיל כשהיטמן זכה בקינג אוף דה רינג הראשון וג´רי לולר חטף לו את הכתר בהכרזה שהוא המלך היחיד בwwf.. משם גם הגיע הכינוי שלו לפי האוהדים- בורגר קינג.... הרופא היה אייזק ניוקם(dds), שהובא כדי שהוא ולולר יחנקו את היטמן בין החבלים בניסיון להרגו, בסאמר סלאם, ולאחר מכן אייזק ניוקם נשאר לעוד כשנה... הרסלמניה היחיד שהיה בחוץ היה רסלמניה 9- בסיזרס פאלאס בלאס וגאס, וזה היה שואו ענקי... אנדרטייקר נלחם בו לא נגד גוליבר אלא נגד ג´יאנט גונזאלס שהגיע ברויאל ראמבל לפני כדי לקרוע אותו מכות, ולאחר שג´יאנט גונזאלס סימם/הרדים את אנדרטייקר בקרב, הוא התעורר מחד כדי להבריח את הענק מהזירה... אני כאן כדי להזכיר ולענות על דברים בלתי פתורים.. אני לא אהבתי בכלל את האנדרטייקר- סגנון הקרב שלו היה משעמם ואיטי
 

בוזיק

New member
Jerry Lawler

היטמן נלחם בקרב הזה נגד Jerry "The King" Lawler שהוא התחיל לריב איתו אחרי מלך הזירה הראשון שהיה ב94 (נראה לי) דרך אגב, למרות כמה שגרי לאולר היה פאטתי בwwf בימים הישנים של ההאבקות שזה היה ותר קרבות ופחות מופע הוא באמת היה מתאבק רציני
 
למעלה