היזהרו ילדים מעצי באובאב , וממספרי E !!!

אבי519

New member
היזהרו ילדים מעצי באובאב , וממספרי E !!!

עוד מספר E שנחשב עד היום למאד בטוח, נמצא מזיק. !
כולה חומצה פרופיונית - חומר שנחשב למאד טיבעי מופק ע"י חיידקים שחיים בין האצבעות של הרגליים ובגבינות מסריחות ( הוא עצמו דווקא לא מסריח ) ומשמש לשימור מזון.
ציטוט:
"חומר משמר, המעכב גדילת עובש על פריטי מזון כמו גבינות ולחם ארוזים בניילון, עלול להוביל לעלייה במשקל ולסוכרת, כך נמצא במחקר משותף לבית החולים שיבא בתל השומר ולאוניברסיטת הרווארד בבוסטון. המחקר נעשה על מודל עכבר ואומת במחקר המשך בבני אדם.
גבינות, לחמים תעשייתיים ארוזים בניילון וצבעי מאכל מכילים חומצה פרופיונית (קלציום פרופיונאט - E280-282). זה חומר משמר שעד כה הוגדר כבטוח למאכל על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקאי. אלא שבמחקר החדש שנעשה במעבדתו של פרופ' אמיר תירוש, מנהל המכון האנדוקריני במרכז הרפואי שיבא, בשיתוף עם אוניברסיטת הרווארד, נמצא כי החומר הזה, המוסף למזונות מעובדים רבים עקב יתרונו בעיכוב גדילת עובש, עלול, בחשיפה ארוכה, לגרום להתפתחות של עמידות להורמון האינסולין ובעקבות זאת להשמנה ואף לסוכרת."

וציטוט מהשורה התחתונה: "אין ספק", ציין עוד פרופ' תירוש, "כי בעקבות הממצאים שיושגו במחקרים נוספים יימצאו חומרים נוספים המטילים בספק את מידת בטיחותם בשימוש ארוך טווח בבני אדם."

אז היזהרו ממספרי E !

https://doctorsonly.co.il/2019/04/164023
 
למעלה