היזהרו מהדקה ה90 !!!

boozerj

New member
היזהרו מהדקה ה90 !!!

היזהרו מהדקה ה90 !!!! רצינו סופשבוע במלון רויאל בים המלח. הציעו לנו חדר "עסקים", "דה-לוקס" ולא חדר רגיל במבצע חבל על הזמן של 2950 ש"ח, וצריך למהר כי נשארו רק שלושה חדרים!!!!! כמה נדהמנו כשגילינו, אחרי שמיהרנו להזמין, ש: אין חדרי עסקים במלון רויאל כל החדרים דה לוקס הזמנה ישירה במלון הייתה עולה 2880, ודרך "צבר" 2690.... ואין לחץ, יש חדרים פנויים במלון...... היזהרו משקרים, רמאויות וסתם הונאות קטנות... אנחנו כל כך מעוצבנים שאנחנו מוכנים להשאיר את המייל הפרטי למי שרוצה לבדוק [email protected]
 

שמר2

New member
נפוץ מאוד

לצערינו, בכדי להגביר את המכירות, בעלי מרכזי ההזמנות מדרבנים את הנציגים לעבוד באופן חפשי מדי ולמעשה מעודדים את המאכריות שהתוצאות שלה הן כאלה. יהיה טוב אם תפרסמו את שמו של הסוכן/סוכנת (שם פרטי בלבד שזה ממילא מה שבטח יש לכם). בכמה מרכזים "מובילים" (ולא ננקוב בשמם) הנציגים למעשה חפשיים לתת איזה מחיר שהם רוצים, כל עוד הוא מביא רווח מסויים לחברה. בפועל הם כורתים את העץ עליו הם יושבים משום שגם ללא הנחות של חברי מועדון או אורח מתמיד, חלק מהמלונות ממילא מוכרים ישירות באותו מחיר. וכמובן שחשוב לזכור שלא להסכים לשלם "דמי גביית כרטיס אשראי", "דמי פתיחת תיק", "דמי שמירת שער חליפין" ו"דמי טיפול" שהם סתם שמות קוד שנותנות הסוכנויות לתוספת שכר לסוכן עצמו על חשבון קיצוץ בשכר המקורי שלו (ולכן הוא ילחם על השקלים האלה). כמו שאמרתי, פרסמו את השם.
 

ערן שחר

New member
זה שהצליחו למכור לך מלון במחיר יותר

יקר מאשר עולה להזמין במלון עצמו זאת רק אשמתך לא קונים כלום בלי לעשות סקר שוק או בדיקה כל שהיא זה הכלל החשוב ביותר בצרכנות אני רואה באתרי המכירות הפומביות באינטרנט מוצרים שהמחיר ההתחלתי שלהם יותר יקר מאשר בחנויות מסוימות ויש מי שקונה כמו שאומרים פראירים לא מתים הם רק מתחלפים לגבי "נשארו רק 3 חדרים" הסוכנויות האלה קונים כמות של חדרים מראש אולי היא אמרה נשארו לנו רק 3 חדרים במלון הזה שהכוונה לנו לדקה ה90
 

שמר2

New member
סוכנויות לא "קונות חדרים"

לפחות לא בנופש פנים ארצי - זו טעות נפוצה (יוצא מן הכלל קבוצות, אירועים מיוחדים במלון ואילת ביולי אוגוסט). הסוכנויות מוכרות את מה שלמלון יש להציע עד לרגע שבו הוא מודיע שהוא מלא או עומד על חדרים אחרונים. החל מרגע זה מוכרים חדרים עפ"י אישור טלפוני של המלון. הסוכן הנ"ל פשוט השתמש בכלי של אנשי מכירות שהוא בפועל "בלוף".
 

ערן שחר

New member
זה אולי מסביר למה יותר זול להזמין

ישירות במלון כי לפחות את הרווח על הזמנות בחו"ל הסוכנויות עושות על זה שהם קונות כמות גדולה של חדרים מקבלים על זה הנחה
 

שמר2

New member
גם לא נכון

בהזמנות לחו"ל (נופשונים) הסוכנים הם המוכרים הכמעט בלעדיים - אין כמעט מקרים שלקוח יזמין ישירות דרך המלון ועם חברת הצ'ארטר בכלל לא מדברים. הכל מנותב דרך כמה "סיטונאים" גדולים שמשמשים גם סוכנים של עצמם תחת אותו שם או תחת חברות בת, וכן דרך קמעונאים גדולים כמו הדקה ה-90 ואיסתא שכמעט ולא מתחייבים על חדרים/מקומות טיסה. בהזמנות בארץ בתי המלון הגדולים/רשתות משמשים כסוכני נסיעות של עצמם כולל שיטת העבודה/הנחות ופרסומים. רשת ישרוטל לדוגמא גם משווקת חבילות עם טיסה שכוללות טיסות ארקיע/ישראייר, בדיוק כמו שהאחרונות משווקות חבילות שכוללות מלון של ישרוטל. באופן כללי יותר זול להזמין דרך סוכן לאחר מיקוח מאשר דרך המלון. במקרים מסויימים נציגי מכירות במלון ירדו למחירים שהם גבוליים עבור סוכן ואז הסוכן יכול לעשות להם בית ספר אם הוא מסוכנות גדולה וחזקה ויש לו הוכחות שהמלון "שובר אותו". במקרים כאלה המלון יתנצל יפה וישלם לסוכן עמלה מלאה על המחיר המופחת שהלקוח שילם ישירות. זה סיפור הרבה יותר מסובך ולא רגיל כמו שחושבים הלקוחות ואין לו כמעט קשר לאגדות שבהם מאמינים הלקוחות, לא מעט בזכות אנשי מכירות שיודעים למכור לכל לקוח את הלוקש שמתאים לו. הדבר הנכון (ואני רוצה לכתוב על זה מאמרון שיופיע בפורום) הוא להיות ממוקד וברור כלפי הסוכן ולא להגרר לכל מיני מיקוחים, שכמו בבזאר, רק המוכר מרוויח מהם.
 
למעלה