הייתי רוצה ללמוד וללמד

הייתי רוצה ללמוד וללמד

בטח זה עולה הרבה,בטח צריך יכולת אישית גבוהה, בטח צריך להיוולד עם יכולת שיכנוע. הייתי רוצה שמישהו יעזור לי ואני רוצה לעזור לאחרים. (מחשבות בלב איש).
 

ענבל כהן חמו

מאמנת אישית בכירה ומדריכת מאמנים מוסמכת
מנהל
הרבה חששות

האם אתה רוצה ללמוד אימון? אני שומעת הרבה חששות - מה דרוש כדי שתבדוק אם זה באמת מה שאתה רוצה? אפשרויות שעולות בדעתי - להתנסות באימון, ללכת לערבי מבוא של קורסים שונים ולהתרשם, לשוחח עם מאמנים. מה עוד אפשרי? מה היית רוצה לעשות?
 
קשה לי לענות כי

אני בן 44,מנהל חשבונות 18 שנה.רוצה לשנות תחום. אוהב את הנתינה,את העיצה,את העזרה לאחרים אך יודע שאנשים יקבלו רק כשירצו לא כשהם אוטמים את עצמם לקבלה. גם לא יודע אם זה מתאים לי.אם יש לי כישורים.כידוע יש הרבה מתחום זה בשוק ויש תחרות.
 

ענבל כהן חמו

מאמנת אישית בכירה ומדריכת מאמנים מוסמכת
מנהל
עיצות

אימון אישי הוא רק דרך אחת לעזרה לאחרים. אם החלק הייעוצי ולתרום מנסיונך מדבר אליך יש מגוון תחומים ייעוציים שאולי יעניינו אותך. אימון עוסק בעזרה לאנשים על ידי חיזוק הכוחות שלהם ופחות על ידי עיצות. מה אתה בוחר לעשות כדי לדעת יותר מה יוכל להתאים לך?
 
אולי שווה קצת לשנות את הניסוח

של השאלה?: האם אתה מסופק במקצוע שלך?בחייך באופן כללי? אם לא, אז אולי השאלה הראשונה ששווה לברר היא "מה אני רוצה לעשות?", או "איך אגשים את עצמי בצורה המוצלחת ביותר". אם השאלה הזו אפשר לגשת לתהליך אימון ולראות מה יקרה. אולי באמת תגלה שהאימון זה היעוד שלך. ואז גם תבין מה זה ויהיה שווה לך להשקיע במקצוע חדש. אולי בכלל תגלה שהתשובה היא במקום אחר. בהצלחה לך לך בכל אופן. ואל תשכח לעדכן מה תחליט.
 
למעלה