היי אני חדשה פה..

dorinchik

New member
היי אני חדשה פה..

לא ידעתי שיש פורום כזה אם הייתי הייתי מצטרפת מזמן.. טוב, וואו אני פשוט חולה על אנגליה ובמיוחד אירלנד...כבר מגיל צעיר התלהבתי מהכללללל- מהמוזיקה מהריקודים מהמבטא פשוט מהכל.. אני חולמת על ללכת לשם אני מקווה שהוא יתגשם בקרוב טפו טפו.. כשספיריט אוף דה דאנס היו בארץ הלכתי לראות אותם.. אני מטורפת על The Corrs בדיוק היום קניתי שני דיסקים מקוריים שלהם..החמישי באוסף שלי שלהם... אני מאוד אוהבת מנגינות איריות אם מישהו מכיר להקה מוצלחת בבקשה שיתן לי שם...בינתיים שמעתי על the cottars , loreena mc'bennit אז זהו בינתיים... נעים להכיר!
http://il.youtube.com/watch?v=HnIiUzH1DJo
 

eytcor

New member
מאד נהנתי מהקטע שצרפת.

היום היתי בצומת ספרים וכמעט קניתי את "הדיסק האירי" של יזהר אשדות אבל אמרתי שזה בטח חיקוי פופוליסטי של הדבר האמיתי אז ויתרתי עליו.
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifאתה מתכוון ל"ריקוד קטן"?

הייתי בהופעה עצמה. לא בטוחה אם זה ממש חיקוי גרוע (במידה ואתה באמת מתכוון לדיסק הזה). אבל זה אולי שגם בלי קשר אני אוהבת את יזהר אשדות
 

eytcor

New member
לא אמרתי "חיקוי גרוע" אמרתי "חיקוי פופוליסטי"

פשוט לי לא מתקשר עברית עם מוזיקה אירית. לצליל של השפה הינו חלק מהמוזיקה והצליל של העברית לא נשמע כמו האנגלית והגאלית ששמעתי בפאבים בדולין או בדבלין.
 

kyle

New member
חיקוי או לא, פופוליסטי או לא,

זה אלבום מעולה לדעתי.
 

Artanis

New member
תשובה מהירה בשלוף

celtic woman המדהימות. אני מאוד אוהבת אותן, במיוחד את מירייד הכנרית המדהימה ביופיה וכישרונה. יש לבנות הללו שלושה מופעים\אלבומים כל אחד יצירה. אוהבת מאוד.
 
למעלה