....
-אמת ושקר אמור לחניכים לספר, כל אחד בתורו שני סיפורים שקרו לו (עדיף כמה שיותר מצחיקים ומזעזעים) אחד אמיתי ואחד שקרי. על חברי הקבוצה לנחש איזה מהסיפורים הוא אמת ואיזה השקר. -זיפ זאפ הושב את החניכים במעגל והתחל להגיד להם "זיפ" ו"זאפ",כאשר "זיפ" – החניך אומר את השם של מי שיובש מימינו, "זאפ" – מי שיושב משמאלו, וכן הלאה, אפשר להמציא כיד הדמיון. -חוויותיי עם נייר טואלט ציוד: גליל נייר טואלט. יושבים במעגל. המדריך מעביר את גליל הנייר בין החניכים ומבקש מכל אחד לקחת מספר ריבועים כרצונו. חניכים חמדנים צפויים לקחת הרבה נייר ולהצטער על זה. עכשיו כל חניך צריך לספר על עצמו מספר חוויות מביכות ומפדחות כמספר ריבועי הנייר שלקח. במקרה של קבוצה מיובשת אפשר גם לומר מספר של תכונות רעות שלי, וכו'. ניתן לעשות זאת גם עם במבה, ביסלי... -נייר עף ברוח עמוד במרכז החדר, קרא בשם אחד החניכים וזרוק דף נייר באוויר. על החניך אשר שמו הוזכר לקום ולתפוס בדף הנייר לפני שייפול על הארץ. אם נפל הנייר, על החניך לחתוך את הנייר לשניים ולקרוא בשמו של משתתף אחר. באם החניך תפס את הנייר הוא ימשיך ויקרא בשמו של משתתף אחר. -סבב הכרות- תמרורים זהו משחק הכרות לחניכים בוגרים יותר. בסיבוב הראשון של אחד אומר את השם שלו, ושם של תמרור תחבורה כלשהוא. לדוגמא: יוסי- אין מוצא. דנה- סכנת החלקה. גידי- כביש חד סיטרי. בסיבוב השני אומר כל אחד: "אני (השם) ויש לי (התמרור ממקודם) בין הרגליים. כך נוצרים שילובים משעשעים כמו : אני איציק ויש לי עליה תלולה בין הרגליים, אני יפית ויש לי אין כניסה בין הרגליים, אני אלכס ויש לי זכות קדימה בין הרגליים, וכו'. מקווה שעזרתי.....