היי אפשר להצטרף?? אגב אני מהולנד

angel151

New member
היי אפשר להצטרף?? אגב אני מהולנד

זה בדם שלי.. חולה על אופניים לא יכולה לנשום בלי.. יאללה אולי נתחיל כאן לרכב שוב .. איזה כייף הלוואי שזה יכנס לארץ וכמה שיותר חזק. אז עידכונים אולי.. שמעתי היום הייתי בחולון באיזה חנות אופנים ונמסר לי שכבר יש מפגשים על אופניים ובכלל אני חייבת להחליף את האופניים שלי למשהוא רציני אז מה יש לכם להציע לי כהמלצה?
 
אצלכם אופניים זה גנטי../images/Emo80.gif

זה נכנס חזק לארץ - חזק ומתחזק בכביש ובהרים ואיפה לא. נזכרתי שנדבקתי במחלת האופניים בהולנד.
 
הי שלום לכולם אני מ ניזילנד גם פה

האופניים בדם . יש פה מסלולים יוחדים לאופניים על הכביש והם ללא ספק כלי תחבורה לכל דבר. גם הנהגים מתיחסים לאופניים כאל כלי תחבורה , ולא מנסים להוריד אותם מהכביש, לא מצפצפים, נותנים זכות קדימה גם שלא מגיע, פשוט כייף כייף כייף. בתור רוכב אין את ההרגשה שאתה איזה חוצפן שמנסה להתחרות אם איזה ערס ,רק כי אתה צריך להשתמש באותו כביש.
 

angel151

New member
../images/Emo24.gif תודה לכם איזה יופי אני

עכשיו אני מרגישה שאתם איתי.. אז קודם כל נתחיל ככה: חייבת לרכוש לי אופניים , אני רוצה ללכת על מקצוענות.. היו לי בעבר אופניים ורכבתי בכבישים בהולנד כאן בארץ לא כל כך ידוע לי..בכלל לא ידעתי שיש אתר פורום אפניים וכל כך כייף עכשיו לדעת דבר שני היכן אתם ממליצים לי לקנות אפניים אני מתכוונת לא לסתם אפנים אלה למשהוא איכותי ומקצועי. השעה 3:00 לפנות בוקר רק עכשיו חזרתי מדייט אז אשמח מחר אולי להיות כאן שוב ולהעזר בכם ובטח להגיע למפגש איתכם רכיבת שטח או כביש אוהבת גם וגם.
 
קניית אופניים

שלום מלאך אני שמח על העידוד שנתן לך הפורום שלנו לחזור לספורט הנפלא הזה. כתבת שברצונך לרכוש אופניים, וביקשת המלצה לחנויות. לפני שאמליץ על חנויות אופניים אשאל מס´ שאלות: כתבת שבעבר רכבת בכביש - האם את מעוניינת לרכוש אופניי כביש או הרים? האם הגדרת מסגרת תקציב לעניין? חשוב לציין כי הקנייה אינה מסתיימת עם האופניים ויש לכלול ציוד נלווה הכולל קסדה, לבוש, כלי תיקון ועוד.
 

angel151

New member
בוקר מקסים רפי.../images/Emo24.gif

אז זהוא שעדין לא רכשתי כי אני רוצה לקבל עדין אנפורמציה.. רכבתי על שטח ישר לחלוטין בהולנד בכבישים..אתה יודע מסלולים לאופנים שמחתי לקבל תגובות .. כן אני מודעת לעיניין שצריך לרכוש מעבר לאופניים אבל אני אוהבת את זה אז אין בעיה אני משקיעה במשהוא שאני אוהבת. וחוץ מזה זה בריאות בריאות מעל לכול! עדיף מאשר להשמין מול המחשב האילם
 
O.K. אז איפה נתחיל?../images/Emo13.gif

נראה לי שאת צריכה אופניי הרים - כאלה שיתאימו לרכיבה בעיר וגם לרכיבה בטיולים בטבע. שילוב מוצלח של ספורט, בריאות וכיף. אז ספרי לי באיזה אזור את נמצאת ואני אנסה להמליץ לך על חנויות טובות בסביבתך. עשינו עסק?
 
גרוע! אזור המרכז מוצף בחנויות../images/Emo12.gif

לא מכיר חנויות אופניים מקצועיות בחולון, אך באזור המרכז יש המון חנויות. אתן לך 3 אופציות 1. סללום - רח´ החשמונאים בתל אביב (ליד ג´ו קפה) 2. מצמן - דרך פתח תקווה 110 בתל אביב. 3. כל-נוע - סוקולוב 43 רמה"ש. בהצלחה
 

לוק21

New member
במרכז יש כמה קבוצות רכיבה.

תלוי על מה את רוכבת, כביש או שטח. יש קבוצת שטח, כמו רוכבי השרון, ויש קבוצת כביש לנשים. תכתבי על מה את רוכבת, ואני אתן לך יותר פרטים.
 

לוק21

New member
הנה הפרטים על הקבוצת נשים מגידו.

קבוצת מגידו נשים מתאמנת בימי שישי בדרייב אין בת"א בקבוצה יש רוכבות מכל הרמות, יש שרוכבות על אופני כביש ויש על אופני שטח (למרות שהקבוצה מיועדת בעיקר לכביש) מטרת הקבוצה, שיפור טכניקת הרכיבה אבל בעיקר כיף. אם את מעוניינת בפרטים נוספים, את מוזמנת לשלוח להדס מייל [email protected]
 

לוק21

New member
הנה פרטים על רוכבי השרון.../images/Emo186.gif

קבוצת "רכובי השרון" היא קבוצה מעורבת, בנים ובנות. את כל הפרטים, ודרכי ההתקשרות אליהם, תמצאי בדף שלהם באתר "הרים": http://www.harim.co.il/ShowUserInfo.asp?ID=359 רוכבי השרון רוכבים בשטח, לעומת קבוצת הבנות של מגידו שרוכבת בכביש. המדריך של רוכבי השרון, דוד רזניק, הוא מהרוכבים הטובים ביותר בארץ (נבחרת ישראל וכו´).
 
למעלה