אני מבוטח בביטוח מקיף לרכב בחב' "מגדל" ובמידה שאני זקוק לגרירה, הם מפנים לחב' דרכים מקבוצת שחר.
בשעה רעה ולא מוצלחת, נזקקתי לגרירה. התקשרתי ביום ד', כדי לקבוע גרירה ביום ה'.
נקבע לי "תור" בשעה 17:00 ונאמר לי שהגרר יגיע מהשעה שנקבעה תוך 3 שעות.
דקה לפני השעה 20, יצרתי קשר עם המוקד והתלוננתי על כך שהגרר לא הגיע.
"חכה. עוד לא חלפו ה-3 שעות", השיב לי המוקדן.
"נכון אבל בעוד דקה יעבור הזמן".
"צודק. חלה טעות. אין לנו הסבר מה קרה ולמה, אבל ממש בזה הרגע יצא אליך גרר", כך הובטח לי. "הוא כבר ייצור אתך קשר"
חלפה לה שעה והתקשרתי שוב. יש לציין, שענה לי אותו נציג עמו שוחחתי קודם לכן.
הוא התפלא, הוא בירר והוא סיים בהבטחה ש"עוד מעט ייצור קשר. תהייה זמין על הקו".
עוד שעה עברה ושוב התקשרתי. שוב נשמעה פליאה רמה בקול המשיב, שעבר לשוחח עם הגרריסט.
"תהיה רגוע" הוא ניחם אותי. הגרריסט כבר בק. מוצקין והוא יתקשר אליך ממש בדקות הקרובות" (וכן. גם אני גר בק. מוצקין).
בשעה 22:33 התקשר הגרריסט והגיע. הוא בדק את הרכב, העמיס אותו ואמר, שבשל השעה המאוחרת, הוא יעביר את הרכב לאכסון ורק למחרת הוא יגיע למוסך.
ביום שישי התקשרתי לחברה בשעה 7:20, כדי לוודא שהם שולחים את הרכב למוסך, שכן נקבע לי תור לטיפול ברכב לאותו היום.
הנציגה פתחה בתירוצים הזויים ומומצאים, על שבימי חמישי יש פקקים בדרכים והכבישים עמוסים וזו הסיבה לאיחור. זאת מעבר לעובדה, שמשך ההמתנה המירבי הוא 4 שעות ולא 3.
והלוא הנציגים הקודמים שעמם דיברתי בערב הקודם התנצלו על התקלה שקרתה באשמתם ואיש לא התכחש לנושא 3 שעות ההמתנה. אז הנה! יש חידושים בדרכים!
ולסיכום, היא לא יכלה להבטיח שהגרירה תתבצע במהלך יום השישי.
התקשרתי שוב בשעה 9:40, ושוב החל וויכוח מיותר עם הנציגה... לבסוף, גם היא בקשה שאנסה לברר מאוחר יותר מה קורה.
בשעה 12:00 התקשרתי שוב, והנציגה בדקה מחדש את כל הפרטים.
בסיכומו של הבירור, היא גילתה סוד חדש... "לא ברור לנו היכן הניח הגרריסט את מפתח הרכב, וכדי לברר זאת עמו, יש להמתין עד שיגיע למשמרת הערב שלו בשעה 18:00"
ובקיצור, הלך יום שישי והלך התור שקבעתי עם המוסך.
בשבת בבוקר יצרתי שוב קשר עם המוקד בשעה 9:40. הנציגה בדקה והודיעה לי כי המפתח פשוט אבד אך הרכב הגיע הבוקר למוסך ללא המפתח.
[ואילולא הייתי מתקשר? האם הייתי מקבל הודעה שהרכב הופיע במוסך, אך לא יהיה ניתן לטפל בו ללא המפתח]? מי גאון של אימא?
ואי רק תוהה...
* כמה שגיאות יכולה לבצע חברה אחת תוך פחות מ-30 שעות?
** מהו הבונוס שמעניקים לגרריסט שמאבד מפתח?
*** מה גובה הקנס על איחור רדיקאלי שכזה?
**** מה גובה הפיצוי שמגיע ללקוח שאיבד כל כך הרבה זמן ועצבים, מול מי שהיה אמור להעניק לו את השירות הפשוט ביותר, של גרירת רכב קטן למוסך לא רחוק?
לסיכום, הייתי מציע לאותה חברה, שתשנה את שמה מ"דרכים" ל"פקקים בדרכים". ואת המענה הקולי המוסיקאלי שלהם "קבוצת שחר, אתם בידיים טובות", הייתי משנה ל"קבוצת שחר, אתם בידיים רעות.
בשעה רעה ולא מוצלחת, נזקקתי לגרירה. התקשרתי ביום ד', כדי לקבוע גרירה ביום ה'.
נקבע לי "תור" בשעה 17:00 ונאמר לי שהגרר יגיע מהשעה שנקבעה תוך 3 שעות.
דקה לפני השעה 20, יצרתי קשר עם המוקד והתלוננתי על כך שהגרר לא הגיע.
"חכה. עוד לא חלפו ה-3 שעות", השיב לי המוקדן.
"נכון אבל בעוד דקה יעבור הזמן".
"צודק. חלה טעות. אין לנו הסבר מה קרה ולמה, אבל ממש בזה הרגע יצא אליך גרר", כך הובטח לי. "הוא כבר ייצור אתך קשר"
חלפה לה שעה והתקשרתי שוב. יש לציין, שענה לי אותו נציג עמו שוחחתי קודם לכן.
הוא התפלא, הוא בירר והוא סיים בהבטחה ש"עוד מעט ייצור קשר. תהייה זמין על הקו".
עוד שעה עברה ושוב התקשרתי. שוב נשמעה פליאה רמה בקול המשיב, שעבר לשוחח עם הגרריסט.
"תהיה רגוע" הוא ניחם אותי. הגרריסט כבר בק. מוצקין והוא יתקשר אליך ממש בדקות הקרובות" (וכן. גם אני גר בק. מוצקין).
בשעה 22:33 התקשר הגרריסט והגיע. הוא בדק את הרכב, העמיס אותו ואמר, שבשל השעה המאוחרת, הוא יעביר את הרכב לאכסון ורק למחרת הוא יגיע למוסך.
ביום שישי התקשרתי לחברה בשעה 7:20, כדי לוודא שהם שולחים את הרכב למוסך, שכן נקבע לי תור לטיפול ברכב לאותו היום.
הנציגה פתחה בתירוצים הזויים ומומצאים, על שבימי חמישי יש פקקים בדרכים והכבישים עמוסים וזו הסיבה לאיחור. זאת מעבר לעובדה, שמשך ההמתנה המירבי הוא 4 שעות ולא 3.
והלוא הנציגים הקודמים שעמם דיברתי בערב הקודם התנצלו על התקלה שקרתה באשמתם ואיש לא התכחש לנושא 3 שעות ההמתנה. אז הנה! יש חידושים בדרכים!
ולסיכום, היא לא יכלה להבטיח שהגרירה תתבצע במהלך יום השישי.
התקשרתי שוב בשעה 9:40, ושוב החל וויכוח מיותר עם הנציגה... לבסוף, גם היא בקשה שאנסה לברר מאוחר יותר מה קורה.
בשעה 12:00 התקשרתי שוב, והנציגה בדקה מחדש את כל הפרטים.
בסיכומו של הבירור, היא גילתה סוד חדש... "לא ברור לנו היכן הניח הגרריסט את מפתח הרכב, וכדי לברר זאת עמו, יש להמתין עד שיגיע למשמרת הערב שלו בשעה 18:00"
ובקיצור, הלך יום שישי והלך התור שקבעתי עם המוסך.
בשבת בבוקר יצרתי שוב קשר עם המוקד בשעה 9:40. הנציגה בדקה והודיעה לי כי המפתח פשוט אבד אך הרכב הגיע הבוקר למוסך ללא המפתח.
[ואילולא הייתי מתקשר? האם הייתי מקבל הודעה שהרכב הופיע במוסך, אך לא יהיה ניתן לטפל בו ללא המפתח]? מי גאון של אימא?
ואי רק תוהה...
* כמה שגיאות יכולה לבצע חברה אחת תוך פחות מ-30 שעות?
** מהו הבונוס שמעניקים לגרריסט שמאבד מפתח?
*** מה גובה הקנס על איחור רדיקאלי שכזה?
**** מה גובה הפיצוי שמגיע ללקוח שאיבד כל כך הרבה זמן ועצבים, מול מי שהיה אמור להעניק לו את השירות הפשוט ביותר, של גרירת רכב קטן למוסך לא רחוק?
לסיכום, הייתי מציע לאותה חברה, שתשנה את שמה מ"דרכים" ל"פקקים בדרכים". ואת המענה הקולי המוסיקאלי שלהם "קבוצת שחר, אתם בידיים טובות", הייתי משנה ל"קבוצת שחר, אתם בידיים רעות.