היי והמון בהצלחה

אורליצ

New member
../images/Emo50.gif לפורום החדש ../images/Emo65.gif

כייף לראות שנפתח פורום מקצועי בנושא תזונה.
 

רון ו

New member
היתה דרישה לכך מצד משתתפים רבים

במיוחד בשל אופן הניהול המתנשא וחובבני משהו בפורומים המקבילים בתפוז. מקווה שתהיה אוירה תרבותית יותר, פתיחות וטעם טוב בהצלחה ! רון
 

rotem boten

New member
לדיאטניות החדשות

רון ו.הוא טרול ידוע במערכת תפוז אנשים,הוא מציק בכל הפורומים והוא בעל שונאים רבים,לבירור אתן יכולות לטלפן למספר הטלפון של תפוז אנשים:6109610 ולברר שדברי נכונים,רון ו הוא אדם שונא ולא הכי נחמד,ולא יעבור זמן רב עד שהוא יקלל גם אתכן...תתעלמו ממנו כליל הוא לא שווה יחס.
 
ובנוסף

אני וגולשות אחרות יכולות למסור למנהלות מסרי נאצה שנכתבו ע"י רון ו. כמתקפות אישיות על גולשים, ומטרת המסרים היא אחת - לתקוף, לקלל ולהעליב אנשים שכל "חטאם" הוא לנהוג בדרכים שלא נראות לו נכונות. אחד מן הדברים שהוא אוהב לתקוף הוא למשל דיבור על אכילה ממניעים רגשיים פסיכולוגיים, והוא נוהג לתקוף בנות שמדברות על כך במסרים אישיים בהן הוא מסביר להן שהן שמנות ומגעילות ויישארו כאלה, ולא בוחל במילים. המסרים הנ"ל הועברו להנהלת תפוז, ואם המנהלות מעוניינות להכיר את הטיפוס אפשר להעבירן גם לידיהן. חשוב לציין שיש לו עוד כמה כינויים ידועים, וכמו שציינו לפני - רשימת הפורומים בהם הוא חסום ארוכה ומתארכת.
 

רון ו

New member
מקצת הומור אף אחד לא משמין

מיכל יקירתי את מודעת לכך שאני משתתף בפורום שלך בשם senses וכמו כן חבר בפורום הדיאטות משנת 2001 לכן לא הבנתי את פשר התגובה הזאת ואיך היא תורמת לתחום התזונה. אם נוצר אצל הנהלת תפוז רושם או טעם לפגם זה רק בגלל תגובות נאצה כנ"ל. אני משתתף פעיל בפורום אודיו וקלונוע בייתי, וינגייט התנהגות בריאותית, ועוד רבים ללא כל תלונות ומאנות השתתפתי בפורום הדיאטות החל בתחילת 2002 תוך כדי תהליך הדיאטה שלי בו רזיתי כ 25 ק"ג . הישג זה אני שומר עד היום ונהנה לחלוק עם הקוראים. פורום הדיאטות 132 התמקד מאז כפורום תמיכה להפרעות אכילה ואנורקסיה והפורום של דליה 475 התמקד בתחום הנפש וכרך אותו באכילה. לגבי פורום תזונה 23 מספיק שתעיפו מבט מה קורה שם כרגע ממש - אין לי צורך להוסיף. אתמול הופיע בטלויזיה טייס אלעל שהסביר כיצד הוא תומך בפוחדים לטוס, לא ע"י חיטוט ונבירה בסיבות הפחדים אלא ע"י עשיית הדבר עצמו. באנלוגיה זו אני מתיחס לתזונה. כשאוכלים נכון בשילוב של ידע והקשבה לצרכי הגוף הן התזונתיים והן הפיסיים מערכת הרגש מתאזנת מאליה. מבחינה אישית אין לי סיבה לעשות צחוק מאף אחד/ת כל זמן שלא יעשו צחוק ממני כמו לחסום גישה לפורום בגלל שהדעות שלי בנושאי תזונה מקוממות או נוגדות את תפיסתן. אני לא הייתי לועג לדיאטנית שמנמנה, או אפילו לאלפקה שמיעצת בתזונה כשהיא עצמה סובלת מפוביה לירקות, נכון? בואו נשתדל לא לדרוך על יבלות ונצא לדרך חדשה בלי שנאת חינם רון
 

rotem boten

New member
כמה שקרים

רון אל תנסה לשקר הנהלת תפוז כבר יעבירו את כללללללללללללללל המידע המלוכלך עליך ויש הרבה ממנו למנהלות הפורום הזה,לא למיכל ולא לשאר המנהלים אותם אתה קיללת,וגם אנשים רבים מתפוז אנשים ששלחת להם מסרי נאצה עם קללות וגידופים,רוצים שתיהיה כאן,כל המסרים שללחת לאנשים וכל המסרים הרעים שלך בפורומים מתועדים שחור על גבי אפור ויועברו למנהלות פורום זה,ואז נראה עם המילים היפות שלך יצליחו לשטות באולגה רז ובעמיתות שלה לפורום...משהו אומר לי שתמצא עצמך חסום גם מפורום זה כל כלב בא יומו!!!
 
למעלה