היי חברה שאלה קטנה

Da Jackel

New member
היי חברה שאלה קטנה

אני עובד כרגע על מודל אדריכלי ויש לי צורך בהכנה של משטח דשא מאוד גדול השתמשתי ב SCATTER של המקס אבל משום מה יש לו גבול מסויים שאותו הוא יכול לשכפל והדשא ממש דליל. יש למישהו אולי פתרון אחר חוץ מה SCATTER ?
 

Druyanizem

New member
גם ברינדור הדשא דליל?

כי בויו פורט הוא מראה לך רק אחוז מסויים מהשיכפולים.
 

Da Jackel

New member
כן, אני מתכוון אחרי רנדר

פשוט ה PLANE שעליו כל ה DUPLICATES אמורים לשבת הוא ענק
 

Druyanizem

New member
אתה יכול לעבוד על מקס

אם ההגבלה שלו היא על כמות שכפולים ולא על כמות פוליגונים... אתה יכול לבנות אובייקט דשא שמכיל כמה עלי דשא... ולשכפל אותו. או לקחת פליין קטן יחסית, לעשות עליו סקטר עם הדשא עד שתגיע לדחיסות הרצויה... ולעשות עוד סקטר על הפליין היותר גדול. תאורטית זה אמור לעבוד
 

Da Jackel

New member
ניסיתי את הרעיון וזה עובד -תודה ../images/Emo13.gif

אבל הדבר הזה פשוט הורג לי את המחשב מבחינת זמן רינדור ואיטיות מטורפת יש אולי איזה פלאגין שעושה עבודה דומה ל SCATTER עם פחות עומס על המחשב ?
 

Druyanizem

New member
אני מניח

שעם פלאגאינים של פרווה ושיער אתה יכול להגיע לתוצאה יותר טובה ומהירה. למקס אני מכיר את shag-hair
 

roli

New member
Particle flow

אפשר להגיע ככה לאחלה תוצאות. תוסיף נוד של SHAPE INSTANCE עם האובייקט של הדשא, ועוד נוד של POSISION OBJECT שעליו אתה רוצה לפזר את הדשא. לא אמורה להיות שום בעיה של כמות פרטיקלס, חוץ ממהירות רינדור...
 

h u s k y

New member
roli הבעיה היא לא בכמות או במעמסה

אל ה viewports, הבעיה היא בזמני הרנדור, עצה שלי אם אתה ממדל או מטקסטר את הדשא עצמו שיהיה עם תמונות באיכות נמוכה וקטנות, ותחשוב על לרנדר בשכבות, אתה לא חייב לרנדר הכל ביחד, תחלק את כל הדשא לforeground background וכד'.
 
למעלה