היי חבר'ה (1/2
)

היי חבר'ה (1/2../images/Emo32.gif)

לא הייתי פה כמה ימים, אני שמח לראות שהפורום שוקק חיים, זה תמיד עושה טוב. מזכיר ומבקש מכולם לשמור על סדר בפורום, אם רואים למשל שאין שרשור אירועים, אפשר להגדיל ראש ולפתוח לבד, זה לא תפקיד רק שלי. בקרוב מאוד ימונה כאן מנהל חדש בנוסף אליי, שרשרת הפיקוד תמיד ממשיכה y'know, בין השאר כי מאוד לחוץ לי בצבא וקשה לי לשלב בין זה לבין לא מעט דברים... אבל dun worry y'self, כי הפורום הזה ממשיך לתפקד למופת! ואני לא הולך לשומקום...! big tings a gwaan, עוד מעט פאטו בנטון בא, ואח"כ דאב סייד של איזי סטאר, go outa national y'know... וכדי שההודעה הזו לא תהיה בזבוז גמור, מי שעדיין לא שמע - חפשו דחוף את Power Cut, הרידים החזק של התקופה, עם ביזי, באונטי, וייבז, וויין מארשל והחזק מכל - טיון מדהייייםםם ומשובח של וגאס. 2007 משתפרת!!! המשך שבוע מצויין לכולנו! גיל.
 
ואם כבר.....שרשור שירי אהבה../images/Emo23.gif

חבר'ה מה קרה לכם איפה אתם? יום האהבה הבינלאומי היום... אני רק יכול לאכול את הלב שאת יום האהבה הקודם חגגתי ביארד, שם זה קרנבל אחד גדול... כל היום ברדיו נוגנו שירי אהבה. כולם ממליצים כאן עכשיו על שירי האהבה שעושים להם את זה הכי הרבה (עדיפות לרגאיי כמובן
) קודם כל, אחד החזקים בתחום, מי שיודע לרגש ולעשות את זה בלי שום קלישאתיות הוא Warrior King, אני מוצא את עצמי שומע השבוע המון את Empress Divine, טיון גדול! ויש גם את Virtuos Woman הנצחי על הZion Gate הלא פחות גדול!!! זה מה שעולה לי ברגע זה, אני אנסה להמליץ על עוד יותר מאוחר, בינתיים תנו אתם בראש!!!!!!!!!!!!!! One Love!
 

K C

New member
../images/Emo23.gif../images/Emo210.gif

Fantan Mojah - Love Grows Fantan Mojah - Authentic Love UB40 - I Can't Help Falling In Love With You Sizzla - Love is Divine Sizzla - She's Like The Roses The Maytals - Just Tell Me Bob Marley - Waiting in Vain
Junior Kelly - If Love So Nice Sizzla - Woman I Need You Jah Cure - Longing For Sizzla - Just One Of Those Days Sizzla - She's Loving תומר יוסף והחזית העממית - יפה שלי שוטי הנבואה - תשאירי לי פרח חג שמח אנשים!
 

Carcass

New member
יאא

טיון האהבה הנצחי שלי: Ken Booth - When I Fall In Love עוד: Turbulence - Love At First Sight Garnet Silk - Love Is The Answer Gregory Isaacs - Dreadlocks Love Affair Horace Andy - Love Of A Woman Luciano - Love Makes Me Strong Jah Cure - Love Is The Solution שיהיה לכולם חג אהבה שמח,גם לזוגות וגם לפו"פ :)
 

s h i d a n

New member
הרשימות שלי

kc white - don't be untrue barry brown - i love you so junior byles - curly locks horace andy - iternal love horace andy - baby don't go cornell campbell - my guiding star hugh mundell - my woman lacksley castle - my princess lady dennis brown - oh girl dennis brown - lovers paradise bob marley - turn your lights down low bob marley - stir it up wasn't it you(עוד לא ידוע של מי זה)
 
למעלה