הקונספט שונה לגמרי
איביי זו פלטפורמה שיש לה מנגנון קידום אתרים עצמאי משלה.
רוב הקונים מחפשים בתוך איבי.
אנחנו המוכרים משלמים המון כסף לאיביי עבור כל מכירה.
בשופיפיי או בתחזוקה של אתר עצמאי אתה מפרסם בגוגל או בפייסבוק עצמאית.
בפייסבוק אתה פונה לקהלים שלך ממוקדים בשיטת שיווק שניראית PUSH.
בגוגל מוצאמם אותך כמו באיבי, על יפ מילות חיפוש רלוונטיות (שיטת שיווק הנקראת PULL, סבילה)
בצד הקונה, אתה מחפש בגוגל את המוצרים שאתה רוצה ועולות התוצאות על פי מילות החיפוש שהשתמשת. (אגב גם מוצרים באיביי אפשר לחפש בגוגל)
אם זה פייסבוק, המשתמשים שעונים לקהל שהגדרת יקבלו מודעה בפיד שלהם.
אני יכול לבצע חיפוש על טיול לאוסטריה ולמחרת לקבל פרסומת ממוקדת לטיסות ומלונות באוסטריה גם בפייסבוק וגם באתרים שאני גולש בהם.
היתרון הוא בעיקר כמוכר. אתה כקונה, מה איכפת לך? תחפש באיביי, תחפש באמזון או שתבצע חיפוש כללי בגוגל.
אני לא חושב שמישהו נכנס לשופיפיי ומבצע חיפוש למוצר משם.
איביי זו פלטפורמה שיש לה מנגנון קידום אתרים עצמאי משלה.
רוב הקונים מחפשים בתוך איבי.
אנחנו המוכרים משלמים המון כסף לאיביי עבור כל מכירה.
בשופיפיי או בתחזוקה של אתר עצמאי אתה מפרסם בגוגל או בפייסבוק עצמאית.
בפייסבוק אתה פונה לקהלים שלך ממוקדים בשיטת שיווק שניראית PUSH.
בגוגל מוצאמם אותך כמו באיבי, על יפ מילות חיפוש רלוונטיות (שיטת שיווק הנקראת PULL, סבילה)
בצד הקונה, אתה מחפש בגוגל את המוצרים שאתה רוצה ועולות התוצאות על פי מילות החיפוש שהשתמשת. (אגב גם מוצרים באיביי אפשר לחפש בגוגל)
אם זה פייסבוק, המשתמשים שעונים לקהל שהגדרת יקבלו מודעה בפיד שלהם.
אני יכול לבצע חיפוש על טיול לאוסטריה ולמחרת לקבל פרסומת ממוקדת לטיסות ומלונות באוסטריה גם בפייסבוק וגם באתרים שאני גולש בהם.
היתרון הוא בעיקר כמוכר. אתה כקונה, מה איכפת לך? תחפש באיביי, תחפש באמזון או שתבצע חיפוש כללי בגוגל.
אני לא חושב שמישהו נכנס לשופיפיי ומבצע חיפוש למוצר משם.