היי חברים נחתתי ואני כאן

היי חברים נחתתי ואני כאן

היי חברה כמה טוב להיות בבית זו אורנה ונחתנו לפני כמה ימים, עכשיו אנחנו בבית של ההורים שלי עד שהדירה שלנו תסתיים ותהיה מוכנה בע"ה שבוע הבא, הילדים נרשמו לגן הגדול לגן "אגוז" הקטנה למעון שוהם נשות חירות ואני מחפשת עבודה ורכב קטן נואשות. בנתיים כמה טוב לחזור לבית לאוכל, לחום של ההורים הגעגועים למשפחה ואני אשמח לפגוש אתכם לצאת לקפה ביחד והכיר בין הילדים אחרי הכל יש לנו כמה דברים במשותף לא? מה שהכי שבר אותנו זה החום הכבד נתקפנו כל המשפחה בפריחה מחרידה ואני צרידות ומיגרנות אבל מקבלת באהבה. אז קבלו נשיקות וחיבוקים נתשמע אורנה
 

לולי72

New member
../images/Emo50.gif../images/Emo24.gif ברוכים הבאים

איפה אתם תגורו? היכן אתם נמצאים כעת?, שיהיה לכם כאן בהצלחה. את יודעת להקליד בשיטה עיוורת, כי אצלנו בבית המשפט תמיד מחפשים קלדניות, אבל צריך לדעת את השפה העברית על בוריה.
 

dafgol

New member
הי אורנה ברוכים השבים ה../images/Emo82.gifה

איפה תגורו? לא מכירה את הגנים שהזכרת... מתארת לי שהחזרה הביתה מאוד מרגשת
ברוכים הבאים ומעכשיו מקווה לראות אותך פה יותר בפורום
ענקי ומחכה להיפגש כבר
 

frige

New member
הי אורנה,

ברוכים השבים ארצה. ממליצה בחום רב על גן אגוז. הראל היה שם שנתיים. כרמלה מ-ע-ו-ל-ה, מקסימה והסייעות גם כן. הראל אהב יום יום ללכת לגן וחזר כל יום מועשר בידע רב יותר ויותר. את נשו חירות לא מכירה, הראל היה במעון בדיוק ליד מעון מצפה והייתי מאוד מאוד מרוצה. גם אלעד ואיתי עוד שבוע + ילכו לשם.
בכל. שרית
 
היי אורנה

כל כך טוב לשמוע שכבר נחתתם והתחלטם להתאקלם אין אין כמו המשפחה שמחה בשבילך
נורית
 
תודה בננות ועכשיו עידכון

הגעתי לא מזמן עכשיו אנחנו בבית של ההורים שלי הם בונים יחדית דיור ווהבנייה עומדת להסתיים בשבוע הבא, הבעל התחיל לעבוד הילדים רשומים בגן ואני מחפשת עבודה. תודה רבה על ההצעות קלדתנית בבהמ"ש אני אומנם מקלידה מהר אבל אל שיטה עיוורת, אין כמו להיות בבית רק קשה לפעמים עם ההורים אין שקט ופרטיות, החמה לא יורדת מהווריד הראשי אבל בסדר נתמודד עם זה. ומחכה לפגוש אתכם. מה קורה אין מפגש פורום ככה ערב נעים? קדימה תארגנו משהו.
 
למעלה