היי חגית, שאלה קטנה על סקס, למי את

היי חגית, שאלה קטנה על סקס, למי את

ממליצה ללכת אם יש בעיה בנושא? לאיזה סוג של טיפול הכוונה. והאם צריך ללכת יחד עם הבעל (הבעיה היא שלי) תודה מראש.
 
כאשר יש בעיה מינית בתוך הזוגיות

אז הבעיה היא למעשה של שניכם ואין זה משנה "בגלל מי " הולכים לטיפול. ובאותו עניין, מדוע את אומרת שהבעיה היא שלך? זה משהו גם כן לברר אותו במידה ותירצי להרחיב בנושא. אתם יכולים ללכת או למטפל זוגי או למטפל מיני ויש שהם גם וגם. אם תבחרו בטיפול זוגי, במשך ההכרות של המטפל איתכם , אם יחשוב שיש צורך ללכת גם או רק לטיפול מיני, הוא ימליץ על כך. ואותו הדבר לגבי התחלת טיפול מיני, במידת הצורך יפנה לטיפול זוגי. אם תרצי לפרט יותר אוכל להיות יותר בפציפית. מה שחשוב הוא שתלכו ביחד לטיפול. בהצלחה!
 
אני חושבת שהבעיה המינית היא שלי

בגלל שאני לא מתה על סקס ולא יוזמת בכלל. גם בעלי לא מאד אבל הוא כן מתלונן על זה שאף פעם לו בא לי והוא מרגיש שהוא מחייב אותי. אני מבינה שיש לו צרכים אבל אין לי חשק, מה אני יעשה. את חושבת ששנינו צריכים ללכת לסקסולוג? בעלי לא יודע שאני מתייעצת ויכול להתפדח מהרעיון הזה.
 
יש הרבה סיבות לחוסר חשק מיני. אצל

חלק מהזוגות ישנם פערים בחשק המיני , ויש תקופות שאנו פחות להוטים לסקס ויש שיותר. את מתארת מצב קבוע של חוסר חשק שיכול לפגוע ביחסים. גם אם חוסר החשר המיני הוא שלך, אני ממליצה ללכת יחד לטיפול . תוכלו לבדוק את הסיבות להעדר החשק, מדוע קשה לך ליזום. הסיבות יכולות להיות רגשיות או הורמונאליות. אילו בעיות שניתן לפתור וחבל לגרור אותן . תיסכול מיני הוא מקשה בנישואין ויכול בהמשך או שכבר להקיש על חייכם כזוג. בהצלחה לכם!
 
למעלה