היי לכולם! סיפור שקרה לי ברחוב

star2o

New member
היי לכולם! סיפור שקרה לי ברחוב../images/Emo46.gif

זה סיפור נדוש שקורה אני חושבת להרבה אנשים שהולכים לתומם ברחוב, לפני כמה ימים הלכתי ברחוב אחה"צ ,לכיוון תחנת אוטובוס בכביש היה ילד קטן בן 9 בערך שהחזיק מקל ארוך ודפק אם המקל על הכביש, וגם היה יכול בהחלט להרביץ לכל מיני אנשים שעברו במקום לידו, ולמה ? כי הוא מרגיש שהכל מותר לו,! אין גבול לחוצפה שלו, בכל מיקרה אמרתי לו "ילד למה אתה מחזיק מקל ונותן מכות לכל מי שלידך? גם אני יכולה להרביץ לך! והרמתי מקל ארוך שהיה זרוק על הכביש.. ואמרתי לו גם אני יכולה לתת לך מכות, ולהרביץ לכל מי שבא לי.....מה אתה חושב? רק לך מותר? וראיתי שהוא קצת נידהם מהתגובה שלי ולמה? כי הוא רגיל שמבוגרים לא מגיבים...ולאחר מכן זרקתי בעצבים את המקל על הכביש והמשכתי בדרכי. לכן אם רואים ילד אלים צריך להראותלו שהוא גם יחטוף אם הוא רוצה להתנהג באלימות כלפי אחרים.
 

CreazyMom

New member
הי

אני שמחה שהצליח לך הפעם. אבל האם באמת הוא תכנן להרביץ לעוברים ושבים?
 

star2o

New member
היי creasy mom

תיראי בהחלט הוא יכל להרביץ למי שעבר על ידו כי הוא עמד באמצא הכביש היכה במקל והיה משועמם....והיתה איזו מידה של אלימות בו, לכן אם ישנה אפשרות אז בהחלט להגיב כמו שאני הגבתי, כמובן בלי יותר מידי עינינים מסביב, אלא להגיד מה שאת חושבת באותו הרגע ואז להמשיך!
 

FLATRON2

New member
המזל שלך שהאבא העצבני שלו לא היה בסביבה, אחרת

הוא היה מראה לך מה עושים עם מקל או בלי מקל. והילד? הוא בסה"כ עשה מה שהוא ראה בבית
 

star2o

New member
לflatron

תיראה אם אבא שלו היה בסביבה אז באמת שלא הייתי מתקרבת ומתחילה בכלל לדבר איתו! היום אנשים נורא עצבניים ועל כל דבר קטן זה נהפך לדקירות ולמכות....ובהחלט הילד כניראה רואה אלימות בבית וממשיך את זה לרחוב.
 
למעלה