היי לכולם:) עזרה

romi19392

New member
היי לכולם:) עזרה

יש לי היסטוריה רצינית עם פסוריאזיס..גילו לי את זה בגיל חודשיים ועם השנים זה התפתח.. אני לא מגדירה את זה כרמה קשה כי זה משמעותי רק בידיים והרגליים. טופלתי במכונות שיזוף בבלינסון (תסלחו לי אני לא זוכרת את השם) ובעוד משחות שונות שהשמות פשוט לא נגמרים. הבנתי שאפשר לקבל נסיעה לים המלח דרך קופת החולים (אני מבוטחת בקופ"ח כללית). אני חדשה בנושא...צריך לפנות לרופא עור ורק הוא נותן את ההפניה? התהליך ארוך או שמקבלים אישור במהירות אחרי הגשת הבקשה? יש השתתפות עצמית או שזה ממומן לגמרי על חשבון הקופה? מי שכבר היה, זה רק להיות בים ובשמש או שזה מלווה בטיפולים נוספים? תודה רבה למי שיענה, זה יעזור לי המון
 

קובי d1

New member
שלום ROMI

אתן לך תשובה לשאלתך יש אפשרות לרדת לים המלח בהשתתפות של קופות החולים מה שעושים נגשים לרופא עור, אני ניגש לרופא עור שיש לו מורשאות לאשר ירידה לים המלח ,או שאפשר שתגשי לרופא העור שלך והוא שולח המלצה לרופא מחוזי ,שיאשר או לא יאשר. יש קריטריונים לקבלת האישור לפי האחוזים של הנגעים על הגוף ,יש רופאים יותר קשוחים בנתינת האישורים ,ויש יותר ליברלים בנושא הזה אני מקבל אישור מהרופא המחוזי במקום ברור שיש השתתפות עצמית ,קופת החולים מחזירה 70% מהשהייה בים המלח עד גג של 220 שקל ליום בקופת חולים הכללית מינימום השהייה 10 לילות בעיקרון אפשר לקבל 30 יום בשנה ,את הימים תחלקי כרצונך אבל לא פחות מ 10 לילות בפעם אחת הפרוצדורה אחרי שחוזרים מים המלח נגשים לקופת החולים עם האישור מהרופא המחוזי מביאים חשבונית מבית המלון ואז חרי 3 שבועות בערך מקבלים את ההשתתפות חזרה ,ימי הריפוי בים המלח נחשבים לימי מחלה , הטיפול בים המלח זה לשבת בשמש לעשות את זה בהדרגה ובחכמה בלי להישרף בהצחלה הרבה בריאות קובי
 
שלום רב../images/Emo24.gif

טיפול בים המלח מוגדר בסל תרופות לחולים בדרגה בינונית או קשה. על פי המצב הרופא מחליט אם יש הצדקה לטיפול ולכמה ימים את זכאית, מינימום 10 לילות מקסימום 30 לילות. מעבר לרשום לעיל מצ"ב קישור למידע מורחב.
 

הכללית

New member
שלום Romi19392,

נשמח לעזור לך ולטפל בצורה אישית בפנייתך. בכדי להעניק טיפול אישי את מוזמנת להזין את פרטייך- שם, עיר מגורים, טלפון, נושא הפניה בקישור המצורף - http://twisted.co.il/2009/clalit/CS/default.aspx עם מילוי הפרטים נציג של צוות שירות הלקוחות האינטרנטי שלנו ייצור איתך קשר בתוך שני ימי עבודה. במידה ויש עיכוב במענה אנא פני ישירות לשירות הלקוחות בדוא"ל [email protected] , [email protected] ואנו נחזור אליך בהקדם. רק בריאות, יערה, נציגת כללית
 
למעלה