היי לכל המבינים במקס שאלה

gizmo23

New member
היי לכל המבינים במקס שאלה

אוקיי אז ככה השאלה שלי בגדול היא לגבי רינדור בשכבות או יותר נכון רינדור אלמנטים (צללים ...השתקפויות..וכו) בגדול אני יודע איך עושים את זה אבל נתקלתי בבעיה קטנה שאני מרנדר אלמנט נניח צצליות בלבד אז הבעיה היא שהוא קודם מרנדר לי את כל הסצינה ואז הוא נותן לי את הרינדור של הצללים או כל אובייקט שבחרתי השאלה שנשאלת היא איך אני מוותר על הרינדור הכולל ומרנדר רק אלמנט שאני רוצה למטרת קומפוזיצה וחיסכון בזמן רינדור אגב אני יודע שזה אפשרי וזה בדוק אבל הבעיה שזה לא מופיע בעזרה של מקס :( מקווה שמישהו מכיר את העניין ואגב מי שמתעניין באנימציה בשכבות מוזמן ליצור קשר :) ביי
 
תוריד את ה V מה rendered frame

window בספריית common בתפריט הרינדור. וכמובן לא להשתמש ב render output הרגיל
 

gizmo23

New member
סליחה על הבורות אבל..

חוץ מהרנדר OUTPUT הרגיל איפה נמצא עוד לחצן רנדר? כי ברנדר אלמנט אין לחצן רנדר...
 
אני אנסה להיות יותר ברור

אה לוחץ f10 ונפתח לך התפריט של הרינדור. תחת תיקיית common יש צ'קבוקס בשם rendered frame window שאותו אתה מכבה. אתה דואג לזה שאין ב render output שום קובץ. ברנדר אלמנט אתה קובע את המקום שאליו ירונדר הקובץ ואת סוג הקובץ. ללחוץ render אתב יכול מכל מקום, זה חלק מהיופי של תכנון ממשק המשתמש הנפלא של מקס
 

gizmo23

New member
זהו שאני הבנתי את ההסבר הברור שלך

אבל הכוונה שלי זה שאמנם הוא לא מראה את הפריים של הסצנה הכוללת אבל הוא עדיין מחשב את כל הסצנה ואז מחשב את האלמנט שאני רוצה :( איפה פה החיסכון בזמן רינדור שבהפקות הגדולות עושות זה רק מאריך את זמן הרינדור לצערי...יש שיטה אחרת לרנדר אלמנטים בנפרד? שאני אומר אלמנטים זה אומר השתקפויות וכאלה פשוט הבנתי שככה ההפקות הגדולות עובדות בכדי לחסוך בזמן
 
למעלה