היי מבקש עיצה או מידע על חברה זו

נתן90

New member
תבקר באתר שלהם בקישור שהבאת ישנו מידע חלקי

באתר שלהם כניראה תוכל להתרשם יותר
שם החברה : פסיפיק הולדינגס http://www.pacificholdings.co.il/
קיימים מ 2012 יחסית חברה צעירה עם פעילות מרשימה לפי המצגות באתר, לי אישית אין ניסיון עימם.

Created on 2012-03-06
http://whois.domaintools.com/pacificholdings.co.il 
 
פסיפיק

אין לי כל ניסיון איתם לטובה או לרעה. בלי שום קשר אני ממליץ שתבחן עסקה על פי נכסים ולא על פי החברה עצמה.
כי בסופו של דבר תשאר עם הנכס ולא עם החברה.
גם פה בארץ זה לא משנה אם תרכוש נכס מרימקס או סנצורי 21, מה שמשנה זה הנכס עצמו, התוכנית העסקית והנתונים הדמוגרפיים
 

נתן90

New member
רכישה עצמאית או לוווי ע"י חברת השקעות ?


בשביל לרכוש עצמאית כל שתצטרך זה אנגלית טובה ו לעלות על מטוס מדי פעם לגבי הרכישה והניהול אתה תעזר בנותני שירותים מקומיים כדוגמאת סוכן הנדלן עו"ד חברות ניהול קבלני שיפוץ/תחזוקה ועוד . זה כמובן לא מתאים לכל אחד ואם מדובר ברכישה בודדת כניראה לא ישתלם כלכלית.

רכישה דרך חברה משווקת/יזמית מישראל תנהל עבורך את התקשורות עם אותם ספקים שהוזכרו לעייל תוכל להעזר בניסיונם וביתרונם כרוכשים בעלי הבנה עם יחסים מובנים עם אותם הספקים .
כמובן שירות זה תהא לו עלות אבל מדובר בהרבה מהמקרים שאני פגשתי בתמורה הולמת

הדרכים לבדוק על חברה

וותק ככל שהם ותיקים יותר הסיכויי שהדרך שלהם נכונה טוב יותר - שאל אותם כמה זמן הם פועלים כמשווקי נדלן באותו השוק (אתה לא רוצה להיות שפן הניסיון ולכן לפחות מספר שנות פעילות), תוכל לבקש מהם עדויות לתקופת פעילותם כדוגמאת הראו לי את פרויקט השיפוץ הראשון שלכם מתוארך תמונות מפרטי שיפוץ אולי אפילו חוזה שכירות עם דייר מהתקופה האמורה.

נסה למצוא פידבק ממשקיעים שנהנו או "לא נהנו" מהשירותים שלהם אל תתפתה לקבל מהם את הטלפון של הממליץ זה יכול להיות ממליץ בעל אינטרס נסה להגיע לממליץ בכוחות עצמך (כניראה בסיבבתך הקרובה\רחוקה ישנו מישהו שכבר עשה את זה תיידע את הסוביבים אותך אתה כבר תמצא כמה שהתנסו )

בקש לדעת את התוכנית העיסקית של עסקה לגופה ולהבין אותה . אל תתמקד בסוגי ההבטחות הבטחנות שהם מספקים אלא קודם באיכות וכדאיות העסקה למשל באקסל שלהם רשום הבית יושכר ב 1000 $ בקש לקבל נתוני שוק התומכים במסקנה זו , הבית נמכר לך ב 50K בקש ליראות תימוכין לכך שהנכס שווה 50K , "הנכסים מושכרים תוך 30 יום" בקש לקבל דוח הניקרא CMA לשכירות באזור שם רשום כמה ימים בממוצע עומד בית בשוק, אגב דוח זה יכול להנפיק לך כל סוכן מיזדמן מאותו השוק (מצא אותו ב 144 של אותו המקום ושאל אותו את אותם שאלות למשל בכמה אוכל להשכיר בית בשכונה זו וזו ובית בעל פרמטרים אלו ... הדבר יתן לך אינדיקציה למידת התאמת הנתונים הנמסרים לך לקורה בפועל)

הדבר שצריך להזהר ממנו הוא התואר שהמשווק מדביק לעצמו "המומחה לנדלן אמריקאי" "גורו השקעות" "לקבלת מדריך חינם" האקדמיה ל... ועל זה הדרך.
בהרבה מהמיקרים מדובר באנשים שקראו בכמה אתרים מספר מאמרים והים הם המומחים וזאת בלא ניסין מעשי ,זכור בעולם האינטרנט אתה יכול להפוך בין לילה לגורו בעל שם כל מה שאתה צריך זה לעשות אתר יפה ומרשים בו רשום שאתה גורו.
 
למעלה