היי מנהלים! מה הקטע? כל ההודעות הוחלפו לי ב:

Kiapicanto1000

Active member
בגילי המופלג נתקלתי לא אחת בקרציות והסובלנות לעלוקות כמוך,

פגה כבר מזמן. עם האשה המקורית, ששה נכדים, שלושה ילדים, ספר שני עליו אני עובד וחברה שעיסוקה במיכשור רפואי (יחד עם חבר שותף), ההתקשקשות עם צרכי ה"תשומי" שלך ממש לא עושה לי את זה. אז... יאללה ביי.

אז למה הנרגנות? האם זה אצלך קשור לגילך המופלג?
 

noy fb 22

New member
היי מנהלים! מה הקטע? כל ההודעות הוחלפו לי ב:

error הנהלת הפורומים ??????????????
 

מיצו

New member
הנהלת הפורומים?

פעם זה היה צוות שלם, אופרציה שלמה. היום זה בקושי בנאדם אחד וגם זה בלי חשק. האחרון שיכבה את האור.
 

noy fb 22

New member
יופי נחמה, מי מכריח אותך? מה הקטע בלא לתת שירות

ועוד להתבכיין על זה?
 

מיצו

New member
מי מתבכיין? למה אצלך זה הכל אישי?

תרגיע, אף אחד לא תקף אותך. האימפריה שהיתה פעם תפוז, ישבה בבניין שלם בת"א (ואז ר"ג), העסיקה עשרות כותבי תוכן, מנהלי קהילות ואנשי פיתוח - כל זה התרסק למעמד של האימפריה הרומית בתקופת הויזיגותים. זה עדיין פה, אבל הברברים בוזזים מכל עבר. הנהלת הפורומים המפוארת של פעם (צוות שלם של אנשים) התגמד לכדי חצי בנאדם שככל הנראה אחראי גם על ניקיון השירותים בסוף היום. אין יותר פורומים, זה רק עניין עד שיגמר התקציב לגמרי מהפרסומות הפתטיות ויורידו את השאלטר על כל השרתים. זה לא רק פה ב- 8, אלא לאורך כל מאות ואלפי הפורומים שהתארחו פעם בגאון בתפוז, והיום התדרדרו למצב שבו הדף הראשי מכיל הודעות של חודשיים ואף שלושה אחורנית, עם מנהלי פורומים שמזמן מזמן כבר לא טורחים אפילו להיכנס לכאן יותר. אישית - חבל לי מאוד. בכל זאת, העברנו פה תקופה יפה מאוד. עם זאת, ממשיכים הלאה.
 

noy fb 22

New member
שאפו על התשובה המושקעת. עכשיו התמונה ברורה. ועדיין,

העובדות בשטח הן שענף הדו"גים ממשיך לשגשג. האם יש דרך לדעתך - כאחד המקורב ל"שילטונות" בתפוז אופנועים - לנתק את התחום הדו"גי מהספינה השוקעת ולתת זירה הולמת לרוכבים שזה בראש שלהם?
 

מיצו

New member
תראה

פעם, אם היית רוכב אופנוע או מאוהב בתחום ורק חולם על רכיבה - היית כאן בפורום 8. כולם היו פה, כל האושיות והאורים והתומים. כולם. מאז 2013 לערך, עם עלייתה של פייסבוק, החל תהליך קריסה הולך ומתמשך של כל פלטפורמת הפורומים של תפוז, וביניהם גם פורום 8. תוסיף לזה את העובדה שעד היום - תכלס אין לתפוז אפליקציה נורמלית לסלולרי - וזה מבריח מפה את כולם (נשארו רק מתי מעט, וגם זה סתם מתוך סקרנות נקרופילית). הניתוק הזה שאתה מדבר עליו - אינו רלוונטי יותר. אילו היה מתבצע ב- 2012-2013 - מילא. אבל זה לא קרה אז, וממילא כאמור הדור התחלף ואנשים לא מכירים את תפוז. לכן אין מה לנתק, אלא את חבלי הנשמה שקושרת אותנו לפה. בפייסבוק יש קבוצה של פורום 8 שפתחתי שם כשהחלה הקריסה של תפוז. אבל הקבוצה של פורום 8 בפייסבוק איננה היחידה שם, יש עוד המון קבוצות של רוכבים שמתארגנים על טיולים, דיונים ושאר ירקות. זה לא באמת יחליף לעולם את הפורום (כי הפורום התנהל בדינמיקה אחרת, כולל האנונימיות שבו), אבל אפשר לומר ש- 50% מהפעילות הדו-גלגלית מתקיימת היום בפייסבוק, עוד 30% בוואטסאפ, ועוד 20% באינסטגרם. תכלס, כל אחד מצא את החברים הישנים שלו או עשה חברים חדשים. לי למשל יש קבוצה מאוד פעילה בוואטסאפ שמאחדת הרבה יוצאי פורום 8, אבל כמו הקבוצה שלי יש עוד המון קבוצות חדשות שתכלס אנשים מקשקשים בהן, יוצאים לטיולים, נפגשים ומה לא. אז הכל ממשיך ובועט, רק לא בתפוז - שכאמור לא השכילה לעשות את האדפטציה ולמעשה גוססת ומדממת את טיפות הדם האחרונות שלה.
 

noy fb 22

New member
עצוב שזהו המצב. אני משער שהתיאור שלך נכון ואין מוצא.

להבנתי כולנו, רוכבי הדוג"ים, עברנו תהפוכות רבות מבחינה תרבותית/צרכנית, כמו שאר העולם. לכולנו יש מעגל קרוב של רוכבים כמו שתיארת, העונה על הצרכים הפרקטיים כמו טיולים, מינגלינג ווירטואלי וכולי. אבל, חסר לדעתי מעגל גדול שיתרונו הראשי הוא בהיקף משתתפיו הרחב וברב גוניותם. אני לא ב"פייס" כמו רבים אחרים וממה שאני שומע, יש הרבה מגבלות לפייס. לי ולשכמותי אין עם מי להתכתש, אין במה להפרכת פולקלור עממי של רוכבים המוצג במסווה של "דעת מומחים", אין שעורים פומביים וויכוחים בתחומי פיסיקה, מכניקה ואין עוד הצפת מיומנויות החיוניות להשרדות בכביש, טיפים טכניים של בעלי נסיון והמלצות שונות במיליון תחומים. נראה שכל אלה, התכנסו לתוך הניידים שלנו וה"אינטימיות" של קשר ישיר עם בעל הדעה, נגוזה, לתמיד כנראה. עכשיו זה דור שלא יודע את יוסף, לא שמע על קווין קאמרון ו"TWIST OF THE WRIST" זה מן הסתם סימפתום של מחלת פרקים...
 

מיצו

New member
אתה יודע מה קורה למי שלא מסתגל...

פייסבוק זה לא גן עדן וללא ספק יש לו את החסרונות שלו, אבל מה לעשות, העולם עבר שינוי לכיוון הזה, ומי שתקוע בעבר... נו.
 

בועז בר

New member
אכן, וחבל. - אבל...

אולי זה העידן הזה של החאפ-לאפ, פייק ניוז ועובדות 'אלטרנטיביות' וכל מה שהוא מעל 40 מילה זה אמלק או 'חפירה', ואולי אנחנו הם אלה שכבר לא רלוונטיים?! &nbsp גם אני לא מוצא את עצמי בפייסבוק בכלל, ובקבוצות הרוב קש וגבבה, אבל מצד שני אני רואה את https://carsforum.co.il/ ודי מקנא. פורום פעיל ותוסס כמו פעם, עם גישה נוחה למאמרים ושרשורי עבר. אולי צריך לפתוח שם קבוצת דו"ג? &nbsp בעצם יש גם את פורום פולגז... שנים לא ביקרתי שם. תוך כדי שאני מקליד נזכרתי בו ונכנסתי. וואלה - יש חיים שם. אז אולי בכל זאת אנחנו נאחזים באחרוני סימני החיים של תפוז וחושבים שזהו, סוף העולם?
 

מיצו

New member
מודה, זו הנוסטלגיה בעיקר

אחרת אין שום הסבר הגיוני למה אני בכל זאת מרפרש את פורום 8 פעם ביומיים שלושה, או יותר אם יש דיון כמו עכשיו. זה לא שאני מצפה למצוא פה סימני חיים, אלא סתם, כוחו של הרגל (כמו שאני כבר אוטומטית רגיל לעשות CTRL A ואז CTRL C לכל טקסט שאני כותב פה, כי התרגלתי כבר למגילות ארוכות שנמחקו כשתפוז דפק גרעפס ואז הלך לפח כל מה שהייתי תוך כדי כתיבה). לגבי פולגז וקארז פורום - הם לא היחידים. גם Reddit עושה חייל, יש פורומים של היאבוסה,של KTM, של BMW של רכבים באתרים שונים, ויש עוד. אמרתי קודם - תפוז פשוט עשו כל טעות אפשרית, בעיקר העובדה שהם עד היום לא נותנים פלטפורמה סלולרית נאותה, וכמובן כמות הפרסומות ההזוייה. אנשים הצביעו ברגליים, ועכשיו גם אם תתחנן הם לא יחזרו לפה. (וכן, גם להודעה הזו עשיתי CTRL A CTRL C על כל מקרה...)
 

בועז בר

New member
כן...

אני משער שאתה תעשה כאן את מה שאני עשיתי שם
 

מיצו

New member
אני אפילו לא מנהל פה... העברתי את הניהול לפני שנים.

לא זוכר מתי פעם אחרונה המנהל הרשמי היה כאן. לא שיש לו מה לעשות פה.
 

בועז בר

New member
כנ"ל. גם אני לא מנהל שם כבר שנים

אבל כנראה שיש סוג של 'החתמה' מהימים הטובים יותר שלא משתחררת בקלות...
 

מיצו

New member
אני חושב שביומיים האחרונים שברנו את שיא ההודעות בפורום הזה

לשלוש השנים האחרונות. מישהו שם עוד יחשוב שהפורום קם לתחייה... חחח
 

מיצו

New member
הנה גם אתה עם רפלקס הריפרוש מדי כמה ימים

אגב, הידעת שתפוז מתכוונת לשחוט את הפורומים כפי שאנחנו מכירים אותם ולעבור למערכת חדשה ממש בקרוב?
 
אז אתה מודה שכל מה שכתבת פה לאורך השנים היה למעשה

פולקלור עממי במסווה של "דעת מומחים"? (לא שלא ידענו את זה.) אין לך עם מי להתכתש? מסכן. או שחסר לך המעגל הגדול שאתה מפנטז שאתה עושה עליו רושם? "הצפת מיומנויות החיוניות להשרדות בכביש"? תזכיר לי מתי התייחסת למישהו שניסה להציף כאלה דברים לא בזלזול ובבוטות? מתי לא קטלת והטבעת כאלה הצפות? מי כאן היה מבחינתך בעל נסיון שההמלצות שלו שוות משהו באיזשהו תחום? מי כאן היה "בעל דעה" שהקשר האינטימי(?) הישיר איתו חסר לך פתאום? ואיך זה שעם כל חוכמת-העל שלך לא הבנת לבד עד עכשיו את מה שמיצו הסביר לך? מי שלא התעניין בנושאים טכניים לא ענין אותו גם קודם קווין קמרון, ומי שזה כן מעניין אותו בוודאי מוצא אותו גם כיום ברשת. &nbsp נ.ב.: אתם יודעים שהפורום החודש בן 19? &nbsp כן גם אני עם רפלקס הריפרוש, לא כל כמה ימים אבל מדי כמה שבועות או חודשים. וזה גם כבר לא ריפרוש אלא כניסה מחדש לדף הפורום, כי הוא כבר מזמן לא פתוח קבוע. ומה שהפתיע אותי עכשיו, שזכרתי את היוזר והסיסמה (בשביל התגובה הזו) בניסיון ראשון :) וגם אני מצאתי עצמי עושה A^C^ בלי לחשוב על זה רגע לפני ה"שלח" :) &nbsp
 

noy fb 22

New member
וואלה, כמעט נוסטלגיה. הזכרת לי נשכחות.

תמיד היית לא יותר מאשר "מקרה אישי" קשה. מורה מתוסכל שהסתופף תחת מטרייתם של הרוכבים. רוכבים בפועל. לבלר יבשושי נשכח שכול מומחיותו הייתה לנבור ולנבור ולבסוף, לחלץ קיטועים ואמירות שאינן מעלות ואינן מורידות, אך מעידות רבות על עיסתו של הנחתום המסכן, שכול חייו חיפש "תשומי". אין דוגמא טובה יותר לדבריי מאשר ה"הנחות" וה"שאלות" שהעלית כאן. האמוק רווי הקצף שבו שוב העלית את גבבת התסכול שלך, ממחיש להפליא עד כמה הן תלויות ותלושות, הרחק הרחק מן המציאות, בדיוק כמו שנהגת בעבר. ממש כמו פעם, שוב טרחת להגיח ממחילתך ולהסב את נושא הדיון המעניין שהתנהל כאן על מי מנוחות, לוונדטה אישית רוויות תיסכול ורגשיי נחיתות. כמו אז. הרסת את המומנטום טמבל ! פחד !!! לחשוב על ההוויה האישית של טיפוס, שהמארה המוגלתית הזו בוערת בנישמתו בכזו עוצמה לאורכן של השנים... קצת מאוחר עכשיו אבל, יכולת לבקש טיפול שיסייע לך למצוא קצת חיים בינתיים... אם במקרה יתברר כאן... שהקרבת לא במודע את פרטיותך הדוויה והעלובה על מזבח הרייטינג של הפורום הזה, אני זורם.
בינתיים, אני אמשיך לרכב ואתה מה?
 
מסתבר שטעיתי.

בכל זאת לא הבנת (גם עכשיו) את מה שמיצו הסביר לך. "הדיון המעניין שהתנהל כאן", "מומנטום", פחחח. ואני הטמבל? &nbsp
 
למעלה