היי שאלה לגבי ארומנטיות

רjת

Member
אדם שהוא מעוניין להמשך רומנטי אבל עד כה לא פיתח משיכה רומנטית, הוא לא יכול להיות ארומנטי? כשאני מספרת שאני אולי ארומנטית כי לא חוותי כמעט משיכה רומנטית אומרים שזה כי לא מצאתי את הבנאדם הנכון לאור העובדה שאני כן מעוניינת להימשך רומנטית. האם מי שארומנטי הוא בהכרח לא מעוניין להימשך רומנטית?
 

k500

Active member
מנהל
שלום,
ראשית, אף אחד לא יכול או צריך להגיד לך שלא מצאת את הבן אדם הנכון כדי שתהיה לך משיכה לאחרים, כזאת או אחרת. רק את יכולה להרגיש דברים באופן אישי, בין אם מדובר במשיכה מינית או רומנטית לפי העוצמה שאת מרגישה באופן אישי.
כמו בא-מיניות, גם א-רומנטיות היא סקאלה שבה את יכולה להרגיש משיכה לפי העוצמה שנראית לך, כלומר אין פה אפס או מאה, יש גם באמצע. אם את זוכרת, בהתכתבות הלפני קודמת שלנו, הזכרתי שיש סוגים של משיכות כך שאם את מרגישה רומנטית בסיטואציה מסוימת, זה משהו שיכול לקרות.
 

רjת

Member
אני לא יודעת אם מה שאני חוויתי היא משיכה רומנטית, עם הגבר האחד ליבי פעם בחזקה כל פעם שראה אותו, אבל העדפתי לא לראות אותו כי זה היה אסור קשר אישי, עם השני כבר תיארתי מה אני הרגשתי וגם איתו לא יכלתי לוודא מה יקרה הלאה אילו הייתי מעמיקה את הקשר עימו אבל יש מצב אולי שאני frayromantic. הבעיה זה מבלבל כי אני חווה גם משיכה מינית.
 

k500

Active member
מנהל
מה שאת מתארת יכול להתרחש, כלומר לחוות משיכה רומנטית מסוימת או שלא אבל כן לחוש משיכה מינית במקביל.
זה אולי נשמע קצת נוגד בתחילה, אבל זאת אפשרות שקיימת (באחד המפגשים הפרונטליים אפילו זכור לי מקרה כזה ששמעתי עליו).
יכול להיות שאת frayromantic וגם יש לך משיכה מינית מסוימת.
 

רjת

Member
עכשיו שגיליתי שיש עוד משיכות חוץ ממשיכה מינית ורומנטית הבנתי שחוויתי משיכות מהסוגים הבאים:

משיכה אסתטית- משיכה שאין לה קשר לרצון במערכת יחסים, היא קשורה להערכה של המראה של האדם אליו נמשך:
נמשכתי למישהו כזה שהוא ממש נראה טוב אבל לא הייתי מעוניינת במערכת יחסים איתו אבל עשיתי לו עוקב בפייסבוק והתעניינתי בו.

משיכה אינטלקטואלית - לא מתייחסת לכמה מושא המשיכה חכם, אלא ליכולת ולרצון לנהל איתו דיונים בנושאים שמעניינים את שניכם: עכשיו אני מבינה שנמשכתי למישהו גם מינית וגם אינטלקטואלית. כשקראתי משהו שקשור עליו נזכרתי בו וחשבתי, מעניין מה דעתו, בין היתר על נושא הטבעונות.

משיכה פיזית-זה רצון לעשות מעשים פיזים עם מישהו אבל לא מיניים כמו : נשיקה ,חיבוקים החזקת ידיים ועוד גם נמשכתי לסוג משיכה כזאת עם גבר שלישי שרציתי ודמיינתי נשיקה ממנו והיה מלווה במשיכה מינית

.משיכה אפלטונית-רצון לקשר אפלטוני עם מישהו. זה עם אותו בחור שנמשכתי משיכה אינטלקטואלית גם, כן רציתי קשר ידידותי איתו ואולי גם משיכה פיזית, התרגשתי לראות אותו, וחיכיתי לראות אותו ורציתי שנהיה בקשר אישי יותר. רציתי להתקרב אליו. שאני אבוא אליו הביתה וקינאתי כשנודע לי שמישהי אחרת ביקרה אותו בהפתעה והם אכלו יחד אבל לא חושבת שרציתי מערכת יחסים רומנטית איתו. גם כששמעתי שהוא מחפש שותפ.ה אצלו בדירה נורא רציתי להציע את עצמי אבל מסיבות שאני לא אפרט, לא היה לזה סיכוי.
 

k500

Active member
מנהל
מצוין :)
תמיד טוב לגלות דברים חדשים שאנחנו רואים בהם חלק מאיתנו.
ואם תרצי להשתתף במפגש זום השבוע, את מוזמנת, יותר מאוחר אכתוב את הפרטים המלאים בשרשור נפרד.
 

רjת

Member
היי יש לי עוד שאלה. האם א.רומנטיים אוהבים ומעוניינים ברומנטיקה?
תמיד אהבתי סדרות רומנטיות.
 

k500

Active member
מנהל
חשבתי שא-רומנטים יענו, אבל אם את רוצה, תוכלי לשאול בשרשור חדש, ככה גם אחרים יראו את השאלה.
 
למעלה