היי, שאלה קצרה שלא מצאתי איזכור שלה בפורום...

Pink Floyd 117

New member
היי, שאלה קצרה שלא מצאתי איזכור שלה בפורום...

נתקלתי אתמול בטריילר של הסרט "בשם המלך: אגדת המצור", הטריילר הזכיר לי מאוד את שר הטבעות והזמנתי את הסרט לצפייה. 98% מהסצנות בסרט היו אחת לאחת קטע מהסרט של שר הטבעות. הסרט כאילו סיכם את הטרילוגיה והוסיף דמויות שקיומן נרמז בסרטים של שר הטבעות (כגון בנו של אראגורן). תהיתי אם מישהו כאן ראה את הסרט ויודע על מה אני מדברת, ואם כן, מה הסיפור של הסרט הזה?!?! תודה נועה נ.ב הפורום מעניין מאוד לקריאה!!!
 

Y. Welis

New member
הי - זה סרט לפי משחק מחשב בשם dungeon siege

דמוי 'דיאבלו' נחמד של MS. בסרט מופיע רייס-דייויס (גימלי בטרילוגיה) ואת המלך מגלם ברט ריינולדס... נראה שהוא כשל בקופות. ראיתי גם את הטריילר, ונראה שכמו עוד כמה סרטים ('טבעת הניבלונגים' למשל, שגם כדאי לבדוק, ו'אראגון') גם הוא נעשה בהשפעת טרילוגיית הסרטים, אבל בלי ספר מאחוריו, ולכן כנראה גם לא הצליח.
 

Feanor75

New member
למיטב ידיעתי טבעת הניבלונגים זה מחזה של ואגנר

 

Y. Welis

New member
שמבוסס על מקורות מימי הביניים

כמו 'שירת הניבלונגים' וחלקים מה'אדה' בפרוזה ועוד סאגות.
 

Y. Welis

New member
מקורות כתובים. לואגנר היתה ספריה גדולה

ששרדה אגב, והוא היה חובב נלהב של אגדות מימי הביניים וספרים ישנים. כמעט כל האופרות שלו מבוססות על אגדות ישנות - 'טריסטן ואיזולט' על הפואמה הגדולה של גוטפריד; 'פארסיפאל' על הרומנסה של וולפראם, וגם 'ההולנדי המעופף' על משהו עתיק. הוא היה צריך חומרים מורכבים ועשירים בפרטים, כדי לרקוח מהם את האופרות הארוכות האלה (4-5 שעות), שלא היה ניתן למצוא באגדות עם רגילות.
 

Pink Floyd 117

New member
אני יודעת שיש עוד סרטים...

שנעשו בהשפעת הטרילוגיה, וגם יצא לי לראות חלק מהם, אבל בסרט הזה זה יותר בולט מבולט, כל דמות שם (אני חושבת שבלי יוצא מכן הכלל) היא דמות משר הטבעות, אותם המעשים, חלק מאותן אמרות!!! יש סצנות שאפילו זווית הצילום זהה ברמה שאי אפשר לפספס! זה לא ברמה של "השראה" זה ממש הצבת שחקנים לדמויות... אני לא באה ממקום של כעס, אני באה ממקום של הפתעה על ה"דימיון" המוזר ותהיתי האם יש איזה הצהרה מאחורי זה או שזה סתם ניסיון לסרט מוצלח...
 
למעלה