שאלת וענית... ../images/Emo8.gif
קטונתי מלענות על שאלות כאלו שברומו של עולם... למה לא מייצרים אופנועים אוטומטיים ? (אולי הבורגמן 650 החל בסלילת דרך חדשה ?) למה הוסקוורנה ירדה מהרעיון ? העניין בוריאטור היא אמינותו וקלות הטיפול שבו להערכתי. מעבר לכך, לא הוזכר במאמר הקלוקל על היתרון שיש בגיר רציף עם יחס העברה אינסופי... את היתרון הזה אני משוכנע שידידי פייזר מכיר מעולם הרכב... היתרון הזה גלום גם כאן במנועים מרובעי פעימות עם וריאטור... הוריאטור נולד לעולם, בין היתר, כדי לפתור את בעיית רוחב רצועת הכוח בדו"פ, ונשאר כאן בגלל יעילותו... כך אני משער. יתרה על כן... נקודה נוספת למחשבה לפייזר ידידי... האם זו בעייה לצור מנוע עם ארבע פעימות שיהיה חזק במיוחד בנקודה מסויימת ברצועת הסל"ד לטובת הספק מקסימלי ביחס לנפח ? כלומר, האם אי אפשר להביא מנוע ארבע פעימות למצב בו ידמה לעבודת דו"פ ? (והרווח הוא נקודת הספק בודדת גבוהה במיוחד) ?? מישהו אמר ראנר 200 ? בקיצור... זו דעתי...