היי

היי../images/Emo13.gif

ראיתי את הפורום הזה עכשיו ונראה לי שאני אשאר.... אני הדס בת 15 כתה י' מדריכה כתה ד' בנוער העובד והלומד ועד כה....קשה וממורמר...
 

נטלי 100

New member
ברוכית הבאית! ../images/Emo140.gif

גמני בנוע"ל, מדריכה ז-ח (קן חבל מודיעין-כבוד
)
יש פה אחלה אנשים! השתלבות נעימה! קשה וממורמר? למה? ~נטלי~
 
תודה רבה.. וקשה כי.......

אצלנו בכיתות ד' אז יש 3 ילדים(מהגבעה) בכתה אחת ו33 בכתה השנייה. אז תחילת השנה חילקו אותם ויש המון בלאגן עם זה.. והם חושבים שזה הגיוני לעבור קבוצות אז אם פעולה אחת לא כיף אז הם ישר רוצים לעבור ומי שמדריך איתי לא משקיע כמוני ו...אוף! מש"צים לא עוזרים וגם הקומונרים לא, הם לא אוהבים את הפעולות ובקבוצה השנייה הכל מסתדר!! כמטה קסם, ושם יש אותו מספר חניכים ומדריכה אחת!!אוף!! ואצלנו יש חניכים מופרעים, אחד שהעיפו מהביה"ס כי הוא איים על המנהלת עם אולר!! איך אני אמורה להתמודד עם זה?!?!? **תם ונשלם מסך ההתמרמרות עד כה, רות סוף** וסליחה שהתמרמרתי כל כך
החיים טובים! תמשיכו לחייך
 

נטלי 100

New member
לא מנסה להעליב או משהו אבל אולי

אתם לא מעבירים ת'פעולות נכון? תנסו להעביר את הפעולות עם כמה שיותר פעיליות מהנות וכפיות כאלה.. לילדים בכיתה ד' קשה לשבת במשך שעה שלמה תתחילי ת'פעולה עם איזה פעילות שמוציאה הרבה אנרגיות.. תשלבי אותם כמה שיותר בפעולה לא רק בשאילת שאלות וכו'.. תבני את הפעולה בצורה מענינת ומגניבה ( הצגה עם השתתפות שלהם, תחרויות.. וכו') תנסי לתפוס את הילד הבעייתי ולעשות ממנו אחראי קבוצה או איזה משהו ממש מגניב שיעניין אותו בקשר לקבוצה השניה.. תמיד יש בעיות בקבוצה אפילו שהן לא רואים אותן.
ואת צריכה ממש להתחיל איתם מההתחלה איך יושבים בפעולות.. תנסי לעשות להם פעולת פתיחה שמה מעניין אותם (וככה תדעי איך לשלב את הרעיון של הפעולה שלך עם הדברים שמעניינים אותם..) אני דיי צריכה ללכת אני אמשיך יותר מאוחר.. ~נטלי~
 
אנחנו מנסים לעשות להם

פעילויות עם אנרגיה, אבל את מכירה את אלה שבאנטי? לא משנה הם יבואו לפעולה ופשוט ישבו שם!! ונראה לי לתת לילד הבעייתי תפקיד זה יעזור, כי שאנחנו משחקים משחק(משפחת אדאמס נגיד) והוא היה זה שמחקים הוא לא הפריע בכלל! אז אולי...תודה!
 

נטלי 100

New member
האלה שבאנטי..

הם לא באמת באנטי.. כי אם הם היו באנטי הם לא היו באים לפעולות.. ואם תשאלי אותם למה הם באים לפעולות אם הם במילא לא עושים כלום הם יענו לך שאין להם משהו אחר לעשות.. אז כנראה שהפעולה כן מושכת אותם ופשוט צריך לעלות על הדבר שמעניין אותם ולהשתמש בו.. תתחילי עם שיחות אישיות. כל פעם חניך אחר תתדברי איתו על מה שאת רוצה..תנסי לראות מה מעניין אותו.. וכו'.. ~נטלי~
 
עשינו שיחות אישיות

והיא באה ממשפחה תנועתית, אחותה כמעט יצאה לגרעין וההורים שלה ממש מעודדים להיות בתנועה... ותיכננו פעולה ממש מגניבה וכבר פעמיים התבטלה ונראה לי שהיא ממש מחכה לזה! חחח.....כי היא כל פעולה שואלת אותי מתי תהיה הפעולה הזאת ואני אומרת לה שיהיה מזג אוויר טוב... מחר אנחנו עושים אותה! נקווה לטוב!
 
../images/Emo27.gif

1. בקשר לחניכים והקבוצות וכל הבלאגן - לדעתי כדאי שתדברו עם הקומונרים/אחראים עליכם ותחלקו את הקבוצות מחדש - כך שכל חניך יהיה בקב' שהוא רוצה להיות בה, ותבהירו שלא ניתן לעבור קבוצה אלא באישור של הקומונרים/אחראים. 2. חניכים מופרעים ובעייתיים - צריך להבהיר להם שהשתתפות בתנועת נוער זה בונוס, ואם הם לא יתנהגו כיאות התנועה לא יכולה להרשות לעצמה לתת להם להשתתף בפעילות (הם מסכנים אחרים וכו'). תבהירו לחניכים מה החוקים שלכם (לדוג' - אסור להרביץ) ואם הם עוברים על החוקים האלו הם לא ישתתפו בשאר הפעולה ותודיעו להורים שלהם. אם החניכים מראים נכונות אז תעזרו להם - תמצאו איתם מה גורם להם להתפרע ואיך הם יכולים לרסן את עצמם וכו'... 3. מדריך שלא משקיע כמוך - תעשו אחרי כל פעולה משוב. תדאגי שתהיה חלוקת תפקידים וכל הזמן תעזרי לו ותתקשרי לבדוק אם הוא עשה את מה שמוטל עליו...
 
אוקי...

1. אנחנו לא יכולים לחלק אותם מחדש כי אנחנו כבר 4 חודשים יוצרים להם זהות קבוצתית... 2.להורים שלו לא אכפת ממנו! ואני לפעמים לא יודעת מה לעשות...
3.אנחנו ממלאים דף דיווח והוא הולך הבייתה! זהו! לא נשאר לפעולה שלנו..... זה ממש ממש מעצבן אותי אבל אין לי מה לעשות!
 
../images/Emo27.gif

1. את אמרת שהם עוברים קבוצות כל הזמן - זה אומר שהחלוקה לא עובדת. אולי שווה לשבור את הכלים ולחלק מחדש? 2. גם אם להורים שלו לא אכפת - את עדיין צריכה להבהיר לו חוקים ואם הוא לא מקיים אותם תגידי שאת לא מוכנה להכניס אותו לפעולות כי הוא מפריע למהלך הפעולה/מסכן חניכים אחרים וכו'... 3. ניסית לדבר איתו? לומר לו את מה שמפריע לך?
 
בקשר למי שמדריך איתי...

אני לא יודעת איך להגיד לו את זה! נראה לי שאני אגיד לו שהוא צריך לבחור... ושאם הוא בוחר להדריך אז שיעשה את זה מכל הלב ולא חפיף כי אז זה הורס את החווית הדרכה שלי... אבל זה נשמע מגעיל מידי!!
 
למעלה