היכן אתם קונים את התלבושת לבית הספר?

מגי 336

New member
היכן אתם קונים את התלבושת לבית הספר?

ב- H&O - מאד קשה למצוא את המידות הדרושות, התור לגיהוץ הסמל ארוך ועוד יותר התור בקופות... בזיפר - בקושי אפשר למצוא משהו, אני לפחות הולכת שם לאיבוד... ב"סלקט" דווקא נחמדים, אדיבים ובדרך כלל גם יש את כל המידות ובכמות מספקת. היכן אתם קונים את התלבושת האחידה?
 
זה דדוא משהו שאני מעוניינת לדעת !

אני בעוד שבועיים עוברת לגור בכפר סבא וצריכה לקנות תלבושת לבי"ס ברנר , איפה כדאי ??
 

מגי 336

New member
היום או מחר אני מתכוונת להכנס

ל"סלקט" בא.ת. כפ"ס - לבדוק אם אכן הם שומרים על הטיב והשירות כמו בתחילת השנה. ב h&o הייתי אתמול... לא חושבת שאחזור לשם למרות ההמלצה של ועדי ההורים.
 
H&O אין סחורה...

אתמול הלכתי לקנות בגדים לבית ספר ופשוט לא היה כלום... בגדים ארוכים שמוכרחים להיות [סה"כ זה חורף...] בקושי היה אפשר למצוא,וגם בצבעים לא לא הכי יפים... לעומת זאת חולצות קצרות היה יותר מידי.
 
מגי הלכת היום ? אם ב h&o אין אני צריכה

להתחיל להיות מודאגת ?? אני לא רוצה להתחיל את ביה"ס לבני ברגל שמאל , חייבת לפחות סווצ'ר אחד !
 
מצטערת על הניג'וס , אפשר כתובות ?

איפה החנויות האלו ? אני אהיה ביום שני בכפר סבא , ארצה ללכת לקנות מבעוד מועד. איפה החנויות האלו נמצאות בכפר סבא ? תודה
 

מגי 336

New member
זיפר וסלקט - נמצאות באזור התעשיה.

בויצמן - נסיעה לכיוון מזרח - תראי תחנת דלק של דור אלון - תפני שמאלה ברמזור (רח' התע"ש) . מצד שמאל ממש כמה מטרים יש חניון קטן עם קיוסק לידו, שם נמצאת גם החנות "סלקט" (התע"ש 9). זיפר - גם באזור התעשיה ברח' החרושת 14 - מח' התע"ש תפני ימינה לרח' החרושת עד הסוף. H&O נמצאת בקניון שרונית - ברח' טשרניחובסקי אם את מגיעה מכיוון דרום - הפניה ימינה ברח' הצומת, להמשיך עם הכביש בעיקול ימינה ולמצוא חניה... (החניון בתשלום אלא אם את מחתימה את החשבונית שקנית באחת מהחנויות).
 

מגי 336

New member
נתוש מקסימה ../images/Emo39.gif

הבטחתי ללכת היום, אבל הלכתי לבקר חברה בבי"ח... ולא יצא לי, מצטערת, אם את הולכת רק ביום שני - עד אז בטח אגיע לשם, גם אני חייבת תלבושות לחבר'ה שלי...
 

מגי 336

New member
נתוש -

חברה שלי הלכה ביום שישי לסלקט וסיפרה לי שמצאה שם את כל המידות להן היתה זקוקה, וכן קיימים אצלם כל הסמלים לכל בתי הספר בעיר...
 
למעלה