למיטב ידיעתי חסרות שם קשתות חיבור ומכל מיני סיבות ואילוצים גם לא ניתן להקים אותן שם.תהיה חייבת להיות קשת כלשהי, השאלה היכן היא תהיה.
באיזור מחלף לוד, מחלף נשרים או במקום אחר?
תהיה חייבת להיות קשת כלשהי, השאלה היכן היא תהיה.
באיזור מחלף לוד, מחלף נשרים או במקום אחר?
למה לחבר את פלשת לשורק? איזה שימוש לנוסעים או למטענים יהיה לזה?
על פי סקרים וגם על פי נתוני השימוש בקווים של אלקטרה אפיקים מבית שמש לאשדוד- הביקוש החרדי בין הערים איננו גבוה ואפילו נמוך יחסית. כך שלא עתיד להיות חיבור בין פלשת לשורק למטרה זו, אלא באמצעות החלפה בלוד כפי שיש כיום. עיקר ההצלחה בביקוש חרדי לנסיעות הן בנסיעות לבני ברק וירושלים, שהם מרכזי התעסוקה והמסחר החרדייםמסילת שורק עד בית שמש היא מסילה שימושית. חיבור לפלשת יכול לאפשר קו בית שמש - אשדוד שיהיה שימושי בין השאר לציבור החרדי. המסילה המזרחית והחיבורים אליה יחברו הרבה יעדים פריפריאלים שכיום נשענים על האוטובוסים.
על פי סקרים וגם על פי נתוני השימוש בקווים של אלקטרה אפיקים מבית שמש לאשדוד- הביקוש החרדי בין הערים איננו גבוה ואפילו נמוך יחסית. כך שלא עתיד להיות חיבור בין פלשת לשורק למטרה זו, אלא באמצעות החלפה בלוד כפי שיש כיום. עיקר ההצלחה בביקוש חרדי לנסיעות הן בנסיעות לבני ברק וירושלים, שהם מרכזי התעסוקה והמסחר החרדיים
אני חושב שהדבר הכי טוב שיכול לקרות למגזר החרדי זה תכנון והתאמת מערכת תחבורה מסילתית למגזר.עם הכפלת מקטע רחובות - יש פוטנציאל טוב לקו בית שמש - אשרלון ללא האיילון. קו רוחב כזה יכול לשרת כל מני אוכלוסיות כולל הביקוש החרדי שוודאי שישנו בין בית שמש לאשדוד. מדובר באוכלוסייה הולכת וגדלה ואם אפשר לשנות את דפוסי הנסיעה שלה לאמצעים רבי קיבולת - המערכת רק תרוויח מכך.
אני חושב שהדבר הכי טוב שיכול לקרות למגזר החרדי זה תכנון והתאמת מערכת תחבורה מסילתית למגזר.
כיום הקו הזה מפעיל כמויות של נסיעות שישי והרב נסיעות באמצע שבוע, תכנון נכון כמו של ירושלים-אלעד-פתח תקווה-בני ברק/כרמיאל.
אם תכנון שמתאים לאוכלוסיה יכול לשרת את המגזר בצורה טובה, תוך מתן פתרון נגישות גדולה.
וביצוע התאמות לשירות עירוניים בקצוות
על פי סקרים וגם על פי נתוני השימוש בקווים של אלקטרה אפיקים מבית שמש לאשדוד- הביקוש החרדי בין הערים איננו גבוה ואפילו נמוך יחסית. כך שלא עתיד להיות חיבור בין פלשת לשורק למטרה זו, אלא באמצעות החלפה בלוד כפי שיש כיום. עיקר ההצלחה בביקוש חרדי לנסיעות הן בנסיעות לבני ברק וירושלים, שהם מרכזי התעסוקה והמסחר החרדיים
יתכן שקצת הרחקתי לכת כשאמרתי שהביקוש יחסית נמוך. הוא לא נמוך, אבל עיקר הפיצוץ באוטובוסים אלו הוא בסופי שבוע, כפי שניתן לראות גם בקישור שהעלית.![]()
תח"צ - עד מתי נחשה מול הקטסטרופה של קווי בית שמש-אשדוד?
עד מתי? נחכה בימי שישי להגעת האוטובוסים 474 העמוסים ונערך למלחמת שרידה בעלייה לאוטובוסים?? עד מתי נדחף במשך כל הנסיעה באוטובוסים מפוצצים? עד מתי נצא בשעות לא שעות לנסיעות בימי שישי???? עד מתי נחרוש את כל יישובי הסביבה בקווי 464,454???????????? נו.. בקיצור ע-ד מ-ת-י???????? גם לכם נמאס? אולי...www.prog.co.il
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.